IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Warhammer (games workshop) 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 31-10-2008 11:36 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Pascalorie heeft nog een hele zwik van die zooi op zolder liggen, allemaal nog in de verpakking, volgens mij wilde ie het wel kwijt voor een prikkie.


Against God and Government


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 31-10-2008 12:21 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2008 20:30 schreef Greycloak het volgende:
Ja ach, Rhino moest toch een naam hebben ennem... Ik geef mijn Templar voertuigen vanaf nu een naam van een vriend. Vooraan beginnen.

Ah, in dat geval; mijn volledige naam is lalalalalalalaaaaaa
quote:
Ennem, thx. Ik ben in sommige dingen beter dan kommenikaasie en modden.

De gemakkelijke kutgrap kun je vast zelf wel invullen

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 07-12-2011 11:15]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 31-10-2008 19:33 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 30 oktober 2008 15:48 schreef Greycloak het volgende:
[Joker]Tadaaa.[/Joker]

Zo, zwikkie Black Templars + Rhino. Commentaar, iemand?




Hej meuj doan
Ik heb al mijn meuk bij een maat van me gedumpt, die gaat ze pimpen.
Wie weet dat ik ooit nog eens een potje afmaak ook, meestal besluiten we halverwege maar naar de kroeg te gaan.


Life doesn't get much better than this!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-10-2008 20:49 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2008 11:36 schreef Rotzak het volgende:
Pascalorie heeft nog een hele zwik van die zooi op zolder liggen, allemaal nog in de verpakking, volgens mij wilde ie het wel kwijt voor een prikkie.
Laat hem me ff mailen met een lijstje, ik ben benieuwd.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-01-2009 13:10 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2008 20:49 schreef Greycloak het volgende:
Laat hem me ff mailen met een lijstje, ik ben benieuwd.
Rotzak, wil ie er nog vanaf of wat?

Oh en nieuwnieuwnieuw:









Black Templars Dreadnought "Erwin", nieuw bij de groeiende familie. Op de laatste pica met andere wapens naast Rhino "Ronald".


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


invictis
Usericon van invictis
Posted 19-01-2009 10:02 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

goed bezig gast, ziet er erg puik uit!!!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-01-2009 10:05 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ja looking good.
Wat ik ff kwijt wilde is dat er in Weert een winkel zit die puur en alleen van dergelijke shit verkoopt. Er is nooit geen hond binnen en daarom zie ik de verkoper altijd zielig in z'n eentje achter de toonbank miniatuurtjes schilderen. Warhammer40K, Magic the Gathering en al dat soort ongein.

Misschien eens leuk om binnen te lopen als je toevallig in Weert zit. Ik check straks ff de straatnaam als ik er weer langs loop.


invictis
Usericon van invictis
Posted 19-01-2009 10:12 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

is dat in limburg?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-01-2009 10:14 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Yah, midden Limbourgh.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 29-01-2009 15:30 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com



http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-01-2009 20:04 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2009 15:30 schreef Ralph het volgende:
Tip voor de Warhammer spelers hier: http://www.gamer.nl/doc/49830/Win-een-exclusieve-figurine-van-Dawn-of-War-II


Als ik dat soort modellen zie heb ik opeens de neiging de handdoek in de ring te gooien...

Te-ring-vet.

En wtf, 4 (!) uitvoeringen van dat spel?!?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-02-2009 12:49 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht











Zo, Black Templars tot zover.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-05-2009 22:54 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Zo. Eergisteren de Assault on Black Reach Dreadnought op 100% gezet, en halverwege het verven eens naar mijn allereerste Dread gekeken (die ook alweer een jaar of 4 oud is) en die ook maar eens zo links en rechts wat nieuwe likjes verf gegeven en het ding ziet er direct ook weer een stuk strakker uit.









Namen zijn Khal'Vro en Sha'Lu.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 07-05-2009 22:55]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-10-2009 8:35 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Druk topic dit, hehehe.

Enniewees, speciaal voor Invictis:


Vorig jaar als in elkaar gezet tweedehandsje met undercoat gekocht, toen was het nog een "all metal"-bak. Dus metalen sponsons, metalen melta, metalen fragdingen op de tracks en metalen assault cannons. Het meeste heb ik laten zitten, heb alleen de metalen bolters vervangen door de nieuwe plasticjes. (En dat was nog een hoop geneuzel zeg!)

De foto's zijn wat explicieter dan hoe ie in de kast staat, vooral het weatheren springt er op de foto echt enorrum uit.

Dude, commentaar graag!









What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


invictis
Usericon van invictis
Posted 23-10-2009 10:55 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

beters zeer beters


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 23-10-2009 10:57 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

De roest/modder aan de onderkant is goed gelukt, maar zou je de overgang naar het 'schone' zwart niet iets subtieler doen?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


invictis
Usericon van invictis
Posted 23-10-2009 11:17 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2009 10:57 schreef Gemene Lepel het volgende:
De roest/modder aan de onderkant is goed gelukt, maar zou je de overgang naar het 'schone' zwart niet iets subtieler doen?


ik stuur hem wel een setje weatheringpoeders op


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 23-10-2009 12:45 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Ondanks mn afkeer van 40K erg strak gedaan hoor. Mis alleen nog wat schaduwwerking hier en daar, maar dat kan ook door de foto komen.

Bedenk me net dat ik mn paar modelletjes ook nog eens moet fotograveren. Speel niet, schilder alleen, dus heb vanalles wat.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 23-10-2009 14:50 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Geen idee of zoiets mogelijk is bij dat soort modelen, maar al aan gedacht om echt zand te gebruiken daar onder voor betere grittyness?



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 23-10-2009 14:52 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Afgezien van het feit dat ik niets snap van zo'n hobby, ik denk dat je dan erg fijn zand moet hebben.

Waarom overigens dit soort dingen en geen realistische bouwpaketten? *interesse*


Boeiender


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-10-2009 16:24 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2009 10:57 schreef Gemene Lepel het volgende:
De roest/modder aan de onderkant is goed gelukt, maar zou je de overgang naar het 'schone' zwart niet iets subtieler doen?
Ik ga het ding, zeker na het zien van de foto's, nog ff heel licht drybrushen om de kleuren beter te blenden.
quote:
Op 23 oktober 2009 11:17 schreef invictis het volgende:
ik stuur hem wel een setje weatheringpoeders op
MIG en Tamiya, I haz them.
quote:
Op 23 oktober 2009 14:50 schreef Morridin het volgende:
Geen idee of zoiets mogelijk is bij dat soort modelen, maar al aan gedacht om echt zand te gebruiken daar onder voor betere grittyness?
Wat MR.N zegt. Dat wordt te grof, helaasch...
quote:
Op 23 oktober 2009 14:52 schreef MR. N het volgende:
Afgezien van het feit dat ik niets snap van zo'n hobby, ik denk dat je dan erg fijn zand moet hebben.

Waarom overigens dit soort dingen en geen realistische bouwpaketten? *interesse*
Nou... Laat ik zo zeggen, zoals zoveel andere knopen vorig jaar ook de knoop maar doorgehakt wat ik leuker vond om te doen; Duits WO II of dit. Dan toch maar dit. Reden is, heb maar één leven en wil me toch ergens compleet op richten, en deze dingen kan je af en toe nog eens iets mee doen op een toernooi.

Maar heb nog zat 1:35 staan helaas. (Kopen?)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 23-10-2009 17:28 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Hehe, ik ben veel te ongeduldig voor bouwpaketten en dergelijke. Maar ik hoop van harte dat het niet het enige is waar je je volledig op richt.


Boeiender


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 23-10-2009 18:10 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Mooi om te zien hoe Greycloak zich vermaakt in zijn eigen wereld.


invictis
Usericon van invictis
Posted 23-10-2009 19:14 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2009 16:24 schreef Greycloak het volgende:
Ik ga het ding, zeker na het zien van de foto's, nog ff heel licht drybrushen om de kleuren beter te blenden. MIG en Tamiya, I haz them. Wat MR.N zegt. Dat wordt te grof, helaasch...Nou... Laat ik zo zeggen, zoals zoveel andere knopen vorig jaar ook de knoop maar doorgehakt wat ik leuker vond om te doen; Duits WO II of dit. Dan toch maar dit. Reden is, heb maar één leven en wil me toch ergens compleet op richten, en deze dingen kan je af en toe nog eens iets mee doen op een toernooi.

Maar heb nog zat 1:35 staan helaas. (Kopen?)



stuur mij eens een lijstje van dat 1:35 spul?

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 23-10-2009 19:14]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-10-2009 9:09 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2009 17:28 schreef MR. N het volgende:
Hehe, ik ben veel te ongeduldig voor bouwpaketten en dergelijke. Maar ik hoop van harte dat het niet het enige is waar je je volledig op richt.
Haha, egni, alleen qua bouwpakketten dus. Heb nog een paar andere hobbies en een sociaal leven en, oh ja, "een eigen bedrijf".

quote:
Op 23 oktober 2009 18:10 schreef Lionheart het volgende:
Mooi om te zien hoe Greycloak zich vermaakt in zijn eigen wereld.
Vet grappig, dat idee heb ik altijd van jou als ik jou hier zie posten!
quote:
Op 23 oktober 2009 19:14 schreef invictis het volgende:
stuur mij eens een lijstje van dat 1:35 spul?
Volgt, gaat via m'n zusje. Zij is de Marktplaatspersoon in de familie.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen