IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Warhammer (games workshop) 2 Vorige pagina | Volgende pagina
stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 22-05-2004 21:57 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht






I am the 1%.


nekro
Usericon van nekro
Posted 22-05-2004 21:58 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht



goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 24-05-2004 10:34 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ontopic please


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 24-05-2004 13:44 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 22 mei 2004 21:19 schreef Greycloak het volgende:
Het zijn Space Marines, dus hebben ze bolters.
Okee, maar welke is nu de betere als je een tank wilt opblazen?


Lascannons zijn echte anti tank wapens en Heavy bolters zijn goed tegen (zware) infanterie. Als ik zo zag wat je had had je nog niet echt veel zwaar geschut dus heb je wat meer aan je lascannons

En nee, ik wil mijn SPace Marines niet verkopen

Als je 40k trouwens te duur vind kan je je tanks ook van papier/karton maken. Op internet zijn daar templates voor te vinden, zie zijn erg gedetailleerd, dus erg veel werk maar ook heel mooi. De templates (ooit gemaakt door een zekere Bile) zijn te vinden op deze Yahoo group (moet je je dus wel voor aanmelden, maar is zeker de moeite waard):

http://groups.yahoo.com/group/BWC-Archive/

Intussen zitten er ook meerdere leden op die groep die zelf ook nieuwe templates maken voor voortuigen, dus het aanbod groeit.

Om even een idee te geven van de kwaliteit van de modellen die je er mee kan maken, dit is een plaatje van mijn kartonnen dreadnought (met wat toevoegingen), toien ik hem maakte waren de templates daarvoor nog niet echt goed uitgewerkt overigens dus moest ik nog wat improviseren:



Ze hebben op de groep ook wat Imperial Guard tanks geloof ik



For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 24-05-2004 18:52 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

Doet er iemand mee met het Warhammer fantasy Grand tournament van juni hierzo?

Die kartonnen dreadnought ziet er best table top puik uit!

[Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 24-05-2004 18:53]


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 24-05-2004 19:10 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Vroeger vond ik het altijd te duur, maar nu krijg ik steeds meer geld

Gaaf die papieren dingetjes, mijn vader heeft vroeger ook 100en tankjes gemaakt van karton welliswaar vele malen minder mooi.


I am the 1%.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 24-05-2004 19:30 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Die Dreadnought ziet er echt goed uit. Je zou niet zeggen dat het karton is.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-05-2004 22:32 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Da's een erg gave Dread, maar ik ga toch maar voor plastic aangezien ik niet zo'n enorm knutsel-talent ben. Hoewel, dat dan wel eigenlijk, maar heb er geen geduld voor.

Lui hè?

Oh ja, er zitten lascannons op, maar de heavy bolters houd ik!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 24-05-2004 22:43 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik ben met 5 Uruk-hai bezig maar krijg enigszins last van mijn nek.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-05-2004 22:46 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2004 22:43 schreef goblinjester het volgende:
Ik ben met 5 Uruk-hai bezig maar krijg enigszins last van mijn nek.
Doe als ik en schuif een lage stoel voor je eettafel, zodat je handen op kinhoogte kunnen werken.
Wel zo nu en dan even je armen naar beneden hangen, ivm de circulatie.

Heb daar thuis een extreem relaxte draaistoel voor.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 24-05-2004 22:50 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik zet die stoel ook meestal helemaal naar beneden. Maar ik was deze keer vergeten. Dus ik deed hem pas later naar beneden. Ja dan voel je het eigenlijk gelijk al. Nou morgen weer een dag. Nog maar 3 kwartier werk en dan heb ik er weer 5 af. Whoehahaha. A new power is rising.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 24-05-2004 22:55 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 24 mei 2004 22:43 schreef goblinjester het volgende:
Ik ben met 5 Uruk-hai bezig maar krijg enigszins last van mijn nek.


Klinkt bekend ja, laatst bij zijze van massaproductie 10 necron geschilderd en mijn nek voelde dodelijker aan dan na een thrashconcert haast.


Life doesn't get much better than this!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-05-2004 23:07 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2004 22:55 schreef H-K het volgende:
Klinkt bekend ja, laatst bij zijze van massaproductie 10 necron geschilderd en mijn nek voelde dodelijker aan dan na een thrashconcert haast.
quote:
Op 24 mei 2004 22:46 schreef Greycloak het volgende:
Doe als ik en schuif een lage stoel voor je eettafel, zodat je handen op kinhoogte kunnen werken.
Wel zo nu en dan even je armen naar beneden hangen, ivm de circulatie.

Heb daar thuis een extreem relaxte draaistoel voor.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 24-05-2004 23:23 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 24 mei 2004 23:07 schreef Greycloak het volgende:



Tja, ik heb geen extreem relaxte draaistoel

Ik heb niet eens luchtcirculatie waar ik schilder, volgens mij heb ik straks 8 soorten kanker.


Life doesn't get much better than this!


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 25-05-2004 14:02 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik heb ook geen luchtcirculatie. Gelukkig dat deze verf beter voor je is dan die van bouwmodellen. Vandaag heb ik trouwens Boromir erbij gekocht. Geinig model met zijn toeter.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-05-2004 18:48 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2004 14:02 schreef goblinjester het volgende:
Ik heb ook geen luchtcirculatie. Gelukkig dat deze verf beter voor je is dan die van bouwmodellen. Vandaag heb ik trouwens Boromir erbij gekocht. Geinig model met zijn toeter.
Da's een hóórn, suffie.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 26-05-2004 15:39 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ow ik dacht dat het de toeter van Gondor was


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 27-05-2004 20:33 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Oh yay, GW is hier bekend

Zelf bespeel ik geen leger, maar mijn ex voerde een leger Dark Elves aan en heeft me de spelregels in het algemeen uitgelegd. Ik ben van plan ooit wel eens m'n eigen leger aan te schaffen, maar daar zal ik eerst tijd en geld voor moeten maken.

Voorlopig houd ik het bij de boardgames van GW. Ik heb er hierthuis ongeveer 15, met ontelbare uitbreidingen, en hoewel de meeste daarvan zowat antiek zijn, het blijven machtige spelen.


"Obras son amores y no buenas razones"


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 28-05-2004 9:55 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Vreemd is dat GW ook zulke bordspellen kan maken. Alleen 999games lukt het ook best aardig. Maar spellenmakers zoals MB maken de meest irritante spellen die er zijn. Leuk dat je naam nog van de Dark Elfs komt. Welke spellen heb je eigenlijk allemaal?


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 28-05-2004 10:33 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Hehe, mijn eerste potje vrij glansrijk gewonnen (met heel erg veel geluk met We'll be back, dat wel)
Je had het gezicht van mijn tegenstander moeten zien toen ik eerst een hele unit vlak achter zijn linie gooide en vervolgens 9 van de 12 necron warriors weer opstonden nadat ie ze afmaakte. Leuk, tegenstanders die de Necron regels uitvinden op 'the hard way'


Life doesn't get much better than this!


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 28-05-2004 12:13 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Necrons zijn wel echte pest ventjes. Haha. Ik vond mijn Orbitators ( ofzo ) van Chaos ook altijd heel irritant voor de tegenstander. Elke beurt een wapen uitkiezen. Teleporteren. En zo goed als niet dood te krijgen.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 28-05-2004 18:42 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2004 9:55 schreef goblinjester het volgende:
Vreemd is dat GW ook zulke bordspellen kan maken. Alleen 999games lukt het ook best aardig. Maar spellenmakers zoals MB maken de meest irritante spellen die er zijn. Leuk dat je naam nog van de Dark Elfs komt. Welke spellen heb je eigenlijk allemaal?



999games heb ik er ook een paar van, zijn inderdaad best goed.

Van GW heb ik Talisman met 6 uitbreidingen, Dungeon Quest met twee uitbreidingen, Advanced Space Crusade, Mighty Empires, Advanced Heroquest met 1 uitbreiding, Warlock of Firetop Mountain, en Block Mania met 1 uitbreiding.
Verder liggen van MB hier nog Starquest met 1 uitbreiding, Heroquest met drie, Ridderstrijd, en Seigneurs de la Guerre met 2 uitbreidingen (en veel van hun benamingen gestolen van GW )

Er liggen nog wel wat spelen van die genres, maar de meesten heb ik in da geval nog nie aangeraakt.


"Obras son amores y no buenas razones"


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 28-05-2004 18:47 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Hmm.. moet binnekort maar weer eens een nieuwe Unit kopen. Maar welke?
Eerst maar wachten op zkageld en salaris en dan zie ik wel verder.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 28-05-2004 19:31 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Hoe cool. Volgens mij zijn het allemaal wel erg leuke spellen. Je bent er volgens mij al wel een ziekelijk lange tijd mee bezig want ik ken er maar een paar van je lijstje. En ik zit nu iets van 6,5 jaar in het wereldje.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 28-05-2004 19:34 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2004 19:31 schreef goblinjester het volgende:
Hoe cool. Volgens mij zijn het allemaal wel erg leuke spellen. Je bent er volgens mij al wel een ziekelijk lange tijd mee bezig want ik ken er maar een paar van je lijstje. En ik zit nu iets van 6,5 jaar in het wereldje.


Nou, Dungeon Quest bijvoorbeeld, is nu 30 jaar oud ofzo, en een waar collector's item

Maar ik heb de interesse van mijn vader, die heeft de basis van alles gelegd toen hij jonger was, en is nu nog steeds met uitbreiding van de collectie bezig.
Toen ik 5 was keek ik al mee hoe hij en mijn oom Orcs en Snotlings slachtten, dus vanaf ik kon lezen was de stap naar zelf spelen vrij klein, hoewel ik pappie nodig had voor het Engels

[Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 28-05-2004 19:36]


"Obras son amores y no buenas razones"


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen