IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Warhammer (games workshop) 2 Vorige pagina | Volgende pagina
goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 25-01-2005 9:41 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2005 23:13 schreef aerodis het volgende:
hmm, mijn klauwen beginnen weer te jeuken. Binnenkort met verf naar ratten gooien, voor de verandering.



Haha, ik ga binnenkort weer wat aardeverf op Uruk-hai smeren.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-01-2005 21:32 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

weet iemand iets over een game die in development was?
de website www.warhammeronline.com is 'down'.
dit soort screenshots maken me nieuwsgierig:



--hoewel kopen/plakken/verven/verzamelen etc. natuurlijk het leukste is --

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 30-01-2005 21:32]


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-01-2005 21:44 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2005 7:33 schreef goblinjester het volgende:
Waarom ga je dan geen Chaos sparen
Chaos = evil!

Cleanse! Purge! Kill!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 30-01-2005 22:11 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Ik heb hier nog een oud "starters" pakket liggen van 40.000. Hierin zitten wat Space Marine's en Ork's. Ook (oude) spelregel boeken, dobbelstenen, kartonnen scenery en kartonnen kaartjes (ik weet niet wat het precies zijn).
Hij is van me broer geweest maar die wou het laatst weggooien.

Als iemand intresse heeft in bijvoorbeeld wat Space Marine's, of die boeken, of alles in een keer:
Mail me, het zal zeker niet te veel kosten. Ik moet er gewoon van af, dus als ik er dan iemand plezier mee kan doen.

Ow, en ik zeg het nog een keer: het is wel oud, zeker 7 jaar of iets in die richting.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-01-2005 22:17 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

nog meer Skaven spelers hier?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-01-2005 22:51 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2005 22:11 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Ik heb hier nog een oud "starters" pakket liggen van 40.000. Hierin zitten wat Space Marine's en Ork's. Ook (oude) spelregel boeken, dobbelstenen, kartonnen scenery en kartonnen kaartjes (ik weet niet wat het precies zijn).
Hij is van me broer geweest maar die wou het laatst weggooien.

Als iemand intresse heeft in bijvoorbeeld wat Space Marine's, of die boeken, of alles in een keer:
Mail me, het zal zeker niet te veel kosten. Ik moet er gewoon van af, dus als ik er dan iemand plezier mee kan doen.

Ow, en ik zeg het nog een keer: het is wel oud, zeker 7 jaar of iets in die richting.
Meld je hier ff aan, het ziet er leuk genoeg uit om snel weg te zijn voor een leuk prijsje.

Mits alles compleet en onaangeraakt is neem ik aan?

http://gwhobby.net/site/mainindex.php


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 30-01-2005 23:17 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Nou, er zitten een paar half-geverfde poppetjes in van me broer.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 31-01-2005 1:21 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 30 januari 2005 21:32 schreef aerodis het volgende:
weet iemand iets over een game die in development was?
de website www.warhammeronline.com is 'down'.
dit soort screenshots maken me nieuwsgierig:



--hoewel kopen/plakken/verven/verzamelen etc. natuurlijk het leukste is --


Dat spel is helaas niet verder ontwikkeld. Halverwege mee opgehouden.


Life doesn't get much better than this!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 31-01-2005 21:03 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

zo, eindelijk begonnen. 5 clanrats zijn besmeurd, ben benieuwd of ik morgen ook nog zo tevreden ben.

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 31-01-2005 21:04]


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 02-02-2005 22:17 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

tomtom
vandaag 3 plague monks, jezzail team en poison wind globaldier aangeschaft.

die kankerglobaldiers met hun rugzakken blijven niet aanmekaar plakken...


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 02-02-2005 23:56 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Er zijn veel opties voor..
Van bankschroeven tot wasknijpers tot technische neerlegconstructies...
Feit blijft wel dat vooral metaal kut lijmen is, go plastic!


Life doesn't get much better than this!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 03-02-2005 12:18 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

hulde, het is gelukt.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 03-02-2005 12:31 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Je moet gewoon geduld hebben. Vaak helpt het ook als je gewoon meerdere dingen tegelijk plakt. Het is wel kut als je drie dagen moet wachten voor iets echt goed droogt, maar dan weet je tenminste dat het goed komt (iig tot je ze de eerste keer vervoert)


Life doesn't get much better than this!


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 03-02-2005 13:49 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 13 december 2004 12:30 schreef panzergod het volgende:
Ik heb geen verstand van de "nieuwe" Warhammer games. Speel zelf nog wel eens Hero Quest, maar waarschijnlijk zegt dat jullie niet zoveel.


Hero Quest is op zich wel leuk, maar wordt na een tijdje wel vrij makkelijk (vooral omdat alles in de basisregels maar 1 wound heeft). Ik ben met drie vrienden een tijdje geleden begonnen met een Warhammer Quest campaign, is ook een erg leuk spel. In het begin was het alleen erg moeilijk en hebben we de nodige keren gesmokkeld met de regels, maar ja, elke keer overnieuw beginnen is ook geen lol aan.

Ik speel zelf een barbaar die inmiddels meer weg heeft van een chaos warrior (helemaal volgepantserd), en ben bezig een model voor hem te converten. Als basis gebruik ik de (nieuwe) Warhammer Nurgle Champion:
http://www.jenova.dk/NurgleChampion.htm

Vooral wegens gebrek aan andere geschikte modellen in de winkel en een gebrek aan geduld om iets anders te halen. De meeste nurgle details zijn eraf, hij krijgt een bontmantel, een helm van een bretonnian knight (zonder totem op z'n kop), en ehm, een zwaard en een schild. Hoe alles uiteindelijk wordt moet ik nog zien, voorlopig is ie nog lang niet klaar namelijk. Zijn er trouwens nog andere WHQ spelers hiero?


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


Sleipnir
Usericon van Sleipnir
Posted 03-02-2005 14:52 by Sleipnir Wijzig reactieProfiel van SleipnirQuote dit bericht

jazeker,
Ik heb het al een tijdje niet meer gespeeld, maar wel een leuk spel.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 04-02-2005 12:26 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Zeg, is het gewoon dat je de metalen miniaturen twee lagen moet undercoaten met zwart? Of ligt het aan de ouderdom van de verf dat het niet goed pakt?


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 04-02-2005 12:32 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Dat is normaal. Metaal pakt wat minder goed. Als het er eenmaal opzit bladert het er ook veel eerder af. Het is dan ook aan te raden om het, als je tevreden bent met het resultaat, even te varnishen.
Zoals al eerder gezegd, go plastic!
Vooral na mijn geklungel met dit ding:



Halverwege moet je dat ding aan elkaar lijmen, zwaartekrachttechnisch een rampdesign.
Erg leuk allemaal, maar heb je hem eindelijk in elkaar, kan je hem niet gebruiken uit angst dat hij de rit niet overleefd.



Life doesn't get much better than this!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 04-02-2005 17:56 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2005 12:32 schreef H-K het volgende:
Dat is normaal. Metaal pakt wat minder goed. Als het er eenmaal opzit bladert het er ook veel eerder af. Het is dan ook aan te raden om het, als je tevreden bent met het resultaat, even te varnishen.
Zoals al eerder gezegd, go plastic!
Vooral na mijn geklungel met dit ding:

*foto van zwaartekrachttechnisch rampdesign*

Halverwege moet je dat ding aan elkaar lijmen, zwaartekrachttechnisch een rampdesign.
Erg leuk allemaal, maar heb je hem eindelijk in elkaar, kan je hem niet gebruiken uit angst dat hij de rit niet overleefd.




hmm, ik zie het ja. Het ene model pakt een stuk beter dan het andere. Ik ga er wel met een kwastje Chaos Black overheen... Binnenkort post ik wel een fotootje van mijn noeste ratten.

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 04-02-2005 17:57]


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 04-02-2005 18:18 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik heb de ideale manier om metaal te plakken. Gewoon met putty. Laat nooit meer los. Wat op zich ook een nadeel kan zijn.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-02-2005 18:30 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Pinnen!

Koop zo'n GW-handboor en paperclips, mik de boortjes nog niet weg want in plastic doen ze het fantastisch, ga naar je lokale Onderdelenhuis (fietslampen, gereedschap, stofzuigerzakken etc etc; kan je die niet vinden dan mail me, boortjes kosten me 80 ct en gaan als boter door metaal) en koop daar metaalboortjes voor het ding.
Works like a charm. Ik was er eerst ook geen liefhebber van, maar na een poosje oefenen lukt het me bijzonder aardig. Het is minder eng dan je denkt. Gewoon eerst ff voorkrassen met een mes, zodat de boor niet direct wegglijdt en huppa, gáán! Paar milimeter diep boren aan beide kanten, stuk paperclip erin proppen, druppie lijm erbij (of eerst lijm, dan clip, wat -jij- wilt...) en zwáár minder kans op brekende minis!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 04-02-2005 18:44 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Moet ik ook nog een keer kopen.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 04-02-2005 19:53 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Wat spelen de andere Warhammerspelers hier? Hoe ver zijn jullie gevorderd met jullie legers ed.?

Ik ben zo'n drie jaar terug begonnen, voor de gein een doosje Skaven Clanrats gekocht en een beetje aangekloot. Later heb ik een startersdoos van Dark Eldar aangeschaft, maar het grootste gedeelte hiervan is alleen undercoated en staat stof te happen.
Ik ga nu alleen Skaven spelen, en de bedoeling is een aardig legertje bij mekaar te plakken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-02-2005 20:03 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik heb een leger van pak weg 3.000 punten. Voornamelijk Black Orks en Night Goblins. Ik doe er amper wat mee en er zijn er pas drie fatsoenlijk geschildert. Wie weet van de zomer..


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 05-02-2005 15:39 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 4 februari 2005 20:03 schreef kwelgeest het volgende:
Ik heb een leger van pak weg 3.000 punten. Voornamelijk Black Orks en Night Goblins. Ik doe er amper wat mee en er zijn er pas drie fatsoenlijk geschildert. Wie weet van de zomer..


Elke keer als ik vol goede moed de doos open doe om te gaan schilderen, zie ik dat er nog zoveel moet dat ik het maar weer weg leg.
probleem ook dat ik twee geheel speelbare legers heb en wat ik erbij schilder niet zo heel erg belangrijk is.


Life doesn't get much better than this!


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 06-02-2005 9:32 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Toch ben ik altijd wel trots op mijn Orcs&Goblins. Ik heb namelijk het volgende af:
60 Nightgoblins
50 Orcs
1 Chariot
1 Doom Diver
Een lading characters
10 Wolf riders
1 Spear Chucka
En nog wat zooi...


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen