IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Warhammer (games workshop) 2 Vorige pagina | Volgende pagina
goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 20-02-2005 14:04 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2005 11:21 schreef Greycloak het volgende:
Pinnen die hap!

Ennem, waar speel je vaak tegen, wat voor leger wil je van Brets, wat heb je al?


Ja ik moet nog steeds een boortje kopen...Verder wordt mijn leger zwart en rood en een beetje wit. Ik hou het allemaal wel redelijk hetzelfde. Geen rijdende kermis. Ik vecht voornamelijk tegen de Dwergen. Das toch wel een beetje pijnlijk met je knights. Ik probeer nog een oude High Elf speler weer aan de slag te krijgen.
Ow ik ben trouwens net begonnen hoor, ik heb nu:
1 Lord
2 Damsels
16 Men at Arms
Daar komt zeer binnenkort het volgende bij:
16 Bowmen
8 Knights
Wanneer ik dan de 2 damsels en 6 bowmen weg laat kan ik een 500 punten gevecht doen.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 20-02-2005 17:27 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ahum, dit is triest...


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Carnal Flesh
Usericon van Carnal Flesh
Posted 20-02-2005 20:55 by Carnal Flesh Wijzig reactieProfiel van Carnal FleshQuote dit berichthttp://www.geziet.tk

Ik spaar zelf ook warhammer... ik ben na een paar jaar gestopt te zijn weer begonnen met zowel fantasy en 40k... ik heb chaos space marines "word bearer legion" en orcs en goblins...
Oja voordat ik het vergeet.. ik ben nieuw op de forum.. so Hoi iedereen


Only in death does duty end


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 20-02-2005 22:37 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2005 20:55 schreef Carnal Flesh het volgende:
Ik spaar zelf ook warhammer... ik ben na een paar jaar gestopt te zijn weer begonnen met zowel fantasy en 40k... ik heb chaos space marines "word bearer legion" en orcs en goblins...
Oja voordat ik het vergeet.. ik ben nieuw op de forum.. so Hoi iedereen
Welkom, beetje minder gebruik maken van puntjes, 't introductie topic zoeken.

Oh, en gezien je Warhammer interesses denk ik wel dat je eens met Greycloak kan praten, die heeft zelf een heel mooi leger.


"Obras son amores y no buenas razones"


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-02-2005 22:56 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2005 22:37 schreef Malekith het volgende:
Oh, en gezien je Warhammer interesses denk ik wel dat je eens met Greycloak kan praten, die heeft zelf een heel mooi leger.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 20-02-2005 22:57 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Foto's één pagina terug!


"Obras son amores y no buenas razones"


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 20-02-2005 22:58 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

mijn horrendous horde of dreadful destruction and pestilence groeit stukje bij beetje.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-02-2005 23:01 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Heb nu 12 in de maak. Salamanders. Een Veteran Sergeant met bionics, een Thunder hammer en een combi bolter/melta, en 11 gewone Marines waarvan 2 met een plasmarifle, eentje met een flamer en een met een meltagun.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Carnal Flesh
Usericon van Carnal Flesh
Posted 21-02-2005 12:46 by Carnal Flesh Wijzig reactieProfiel van Carnal FleshQuote dit berichthttp://www.geziet.tk

okey ik zal het introductie topic zo even opzoeken. Maar ben nu net bezig met mijn tweede unit orcs voor fantasy en heb bijna. En voor 40k ben ik bezig met een unit chaos space marines. ik zal de foto wel even gaan bekijken.


Only in death does duty end


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 21-02-2005 18:54 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2005 20:55 schreef Carnal Flesh het volgende:
Ik spaar zelf ook warhammer... ik ben na een paar jaar gestopt te zijn weer begonnen met zowel fantasy en 40k... ik heb chaos space marines "word bearer legion" en orcs en goblins...
Oja voordat ik het vergeet.. ik ben nieuw op de forum.. so Hoi iedereen


Welkom, en gezellig om nieuwe mensen te hebben die ook net zoals ik na jaren weer begonnen zijn met Warhammer. Kom je toevallig uit de omgeving van Utrecht


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Carnal Flesh
Usericon van Carnal Flesh
Posted 21-02-2005 19:28 by Carnal Flesh Wijzig reactieProfiel van Carnal FleshQuote dit berichthttp://www.geziet.tk

quote:
Op 21 februari 2005 18:54 schreef goblinjester het volgende:
Welkom, en gezellig om nieuwe mensen te hebben die ook net zoals ik na jaren weer begonnen zijn met Warhammer. Kom je toevallig uit de omgeving van Utrecht


Nee helaas ik kom niet uit de omgeving van utrecht. Ik kom uit TWENTE ik woon in albergen, dat ligt bij almelo.


Only in death does duty end


Carnal Flesh
Usericon van Carnal Flesh
Posted 21-02-2005 19:31 by Carnal Flesh Wijzig reactieProfiel van Carnal FleshQuote dit berichthttp://www.geziet.tk

@ greycloak --> je salamander space marines en 13th company space wolfs zijn echt schop kont lijp schilder werk. als ik eens wat tijd heb dan zal ik hier wel eens een foto plaatsen van mijn unit(s).


Only in death does duty end


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-02-2005 20:11 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2005 19:31 schreef Carnal Flesh het volgende:
@ greycloak --> je salamander space marines en 13th company space wolfs zijn echt schop kont lijp schilder werk. als ik eens wat tijd heb dan zal ik hier wel eens een foto plaatsen van mijn unit(s).
Thanks en deal..

Toevallig ook een abonnement op White Dwarf?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Carnal Flesh
Usericon van Carnal Flesh
Posted 21-02-2005 20:27 by Carnal Flesh Wijzig reactieProfiel van Carnal FleshQuote dit berichthttp://www.geziet.tk

nee geen abonement op de white dwarf.. ik koop hem altijd bij een winkel in almelo.. maar tis wel een lijp blad.. Alleen jmmr van al die orges er in.. ik vind ze echt om te


Only in death does duty end


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-02-2005 20:30 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2005 20:27 schreef Carnal Flesh het volgende:
nee geen abonement op de white dwarf.. ik koop hem altijd bij een winkel in almelo.. maar tis wel een lijp blad.. Alleen jmmr van al die orges er in.. ik vind ze echt om te
Ogres in de nieuwe vallen wel mee.
Staan iig een hele rij Salamanders in. Als je me wilt vertellen hoe je die vindt...?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 22-02-2005 15:48 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 13 februari 2005 21:24 schreef aerodis het volgende:
gaaf
Ik begin mijn paintingskills wel enigzins te waarderen.
Heeft men hier nog z'n eerste beschilderde miniatuurtje nog? zo ja, post een foto


Heb ik nog wel een plaatje van ja:



Was de space amrine uit het oude verfsetje, gekocht samen met wat penselen en extra kleurtjes. Ik had overigens al wat vrienden uitgehoord over bepaalde verftechnieken

Verder gave marines Greycloak! Ik moet zeggen dat dat codex grey wel heel gaaf staat op space wolves. Zelf, argh, ik kom echt amper aan mijn miniatuurtjes toe, ben nog steeds bezig een Nurgle chaos champion (fanatsy) om te bouwen naar mijn WHQ karakter, maar dat vlot niet echt hard

NP: Onkel Tom - Flaschengeist


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


Carnal Flesh
Usericon van Carnal Flesh
Posted 22-02-2005 16:34 by Carnal Flesh Wijzig reactieProfiel van Carnal FleshQuote dit berichthttp://www.geziet.tk

mooie marines.. Heb je gedrybrushed met boltgun metal..? Heb je een eigen chapter verzonnen?


Only in death does duty end


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 22-02-2005 21:45 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Vandaag even naar de GS gegaan om even snel te informeren naar goede mengkleuren voor skavenhuid...
Toch naar buiten met een blister Stormvermin


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-02-2005 22:17 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2005 15:48 schreef Pil het volgende:
Verder gave marines Greycloak! Ik moet zeggen dat dat codex grey wel heel gaaf staat op space wolves.
Thanx dude! Van iemand met jouw paintskills (heb je Lizards bewonderd een jaar geleden in Grunn, in die school) zie ik dat zeker als een compliment!

Let bij die 13th Company ook op de Chaos Space Marines onderdelen; ben vooral trots op die Night Lords scheenbeenplaat. (kan je m vinden...?)

Voor background, zie Codex: Eye Of Terror.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 23-02-2005 14:23 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 22 februari 2005 16:34 schreef Carnal Flesh het volgende:
mooie marines.. Heb je gedrybrushed met boltgun metal..? Heb je een eigen chapter verzonnen?


Ik heb wel een eigen chapter verzonnen, maar niet in die kleuren. Dit was gewoon een uitprobeersel, destijds speelde ik helemaal geen 40k. Hij is overigens niet gedrybrushed, ik had gewoon een heleboel zwart door de metaalkleur heengegooid en ben het toen een beetje gaan highlighten.

Greycloak> de chaos onderdelen vielen me inderdaad al op, maar omdat ik niks van de fluff afwist nam ik het maar voor waar aan ('dat zal wel bij die 13th company horen'). Maar toch nog even nieuwsgierig, gebruikten ze onderdelen van chaos pantser om dat van hunzelf te repareren? Dat zou namelijk de contrast verschillen verklaren (bv. dat blauwe been). In ieder geval leuk erin verwerkt, en dank voor het compliment op mijn lizardmen, maar ik denk niet dat mijn space marines aan die van jou kunnen tippen


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-02-2005 19:54 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2005 14:23 schreef Pil het volgende:
Greycloak> de chaos onderdelen vielen me inderdaad al op, maar omdat ik niks van de fluff afwist nam ik het maar voor waar aan ('dat zal wel bij die 13th company horen'). Maar toch nog even nieuwsgierig, gebruikten ze onderdelen van chaos pantser om dat van hunzelf te repareren? Dat zou namelijk de contrast verschillen verklaren (bv. dat blauwe been). In ieder geval leuk erin verwerkt, en dank voor het compliment op mijn lizardmen, maar ik denk niet dat mijn space marines aan die van jou kunnen tippen
Nogmaals, thanx!

13th Company is de Great Company die door Leman Russ de Eye of Terror is ingestuurd na de Horus Heresy, om op afvallige Marines te jagen. Sindsdien zijn ze niet meer teruggekeerd... Vandaar dat ze nog het oude grijze schema hebben ipv dat lichtblauwe van nu, en omdat ze geen voorraden hebben gekregen van nieuwe pantsers e.d. moeten ze het doen met de stukken pantser en backpacks van Chaos Space Marines.

Ze hebben ook geen voertuigen, behalve een handvol motoren...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


invictis
Usericon van invictis
Posted 23-02-2005 20:02 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

There can be only..Eternal...WAR!!!...


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-02-2005 20:05 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ik heb voor de liefhebber nog wat Brets en Chaosmodellen te koop, meest 5e editie...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


invictis
Usericon van invictis
Posted 23-02-2005 20:09 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2005 20:05 schreef Greycloak het volgende:
Ik heb voor de liefhebber nog wat Brets en Chaosmodellen te koop, meest 5e editie...


ga je weer? ...
trouwens, deze week ga ik ff door mijn verzameling heen crossen, als ik 40k spul tegenkom waar ik echt niks meer mee doe, laat ik het je weten, oki?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-02-2005 20:10 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2005 20:09 schreef invictis het volgende:
ga je weer? ...
trouwens, deze week ga ik ff door mijn verzameling heen crossen, als ik 40k spul tegenkom waar ik echt niks meer mee doe, laat ik het je weten, oki?
Lijkt me erg goed, paar metalen mini's kan ik wel gebruiken.

Oh ja, enkel Space Marines, want die heerschen. Voor andere modellen moet ik ff kijken in de gameclub of er animo voor is.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen