IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Warhammer (games workshop) 2 Vorige pagina | Volgende pagina
goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 05-12-2005 11:12 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2005 9:56 schreef Jansuh het volgende:
Ah joh, wat ik de afgelopen week allemaal in huis heb gehaald:

- Black templar codex
- Index Astartes I
- Black Templars Crusade Squad..

70 euri


Ja, maar jij had vast niet besloten om met de hobby te stoppen


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-12-2005 11:13 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2005 11:11 schreef goblinjester het volgende:
Haha, dan kan ik me vast helemaal niet meer houden.
Er zitten panelen van Forge World op.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 05-12-2005 11:14 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2005 11:13 schreef Greycloak het volgende:
Er zitten panelen van Forge World op.




Ok, dat wordt heel zwaar voor mij...


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Knallendekrakert
Usericon van Knallendekrakert
Posted 06-12-2005 23:57 by Knallendekrakert Wijzig reactieProfiel van KnallendekrakertQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 07-12-2005 0:07]


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 15-12-2005 22:07 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik heb er 3 hobbits voor LOTR bij. Die staan leuk bij mijn hobbithol.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-12-2005 22:13 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Wordt wat later met die pics van mn voertuigen, mijn vriendin owned de digicam...



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 16-12-2005 8:38 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2005 22:13 schreef Greycloak het volgende:
Wordt wat later met die pics van mn voertuigen, mijn vriendin owned de digicam...




En je tijd?


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-12-2005 13:13 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Tijd qua?

Posten? Hopelijk aankomend weekend. Namen zitten er nog wat scheef op, maar da's zo verholpen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 16-12-2005 19:08 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ja je schildertijd. Ik merk wel dat ik door mijn vriendin tijd heb om te schilderen.
Vandaag heb ik nog een battle van 750 punten gedaan tussen de Dwarfs en de Orcs&Goblins. Het was een geweldig potje. Wat ben ik toch dol op die groenhuiden. Ik ben van plan om m'n hele leger te gaan bijwerken. Andere voetsteunen, andere metaalkleur en andere houtkleur.



Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-12-2005 19:29 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Schildertijd... Als ik wil kan ik een Rhino maken tussen het werken en mn vriendin door in één week. Dan is ie ook helemaal "af".

Ik ben echter lui en heb ook nog andere hobbies, zoals hier rondhangen en gamen.

12 Marines doe ik in een maand, makkie. Ook hier, waar mn tijd het toelaat.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 18-12-2005 21:05 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2005 19:29 schreef Greycloak het volgende:
Schildertijd... Als ik wil kan ik een Rhino maken tussen het werken en mn vriendin door in één week. Dan is ie ook helemaal "af".

Ik ben echter lui en heb ook nog andere hobbies, zoals hier rondhangen en gamen.

12 Marines doe ik in een maand, makkie. Ook hier, waar mn tijd het toelaat.


Ik schilder eigenlijk te weinig. Hooguit 4 ventjes per maand. Dat komt ook door m'n andere hobbies: gitaar spelen & gamen. Oftewel ik wil teveel.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 18-12-2005 21:12 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

Lol, ik ken het.

Ik schilder op het moment misschien 6 marines per maand, maar zet wel veel in elkaar.

Maarja, dat komt grotendeels door school, wanneer het straks vakantie is, zal het misschien wel sneller gaan. Gewoon zeggen: eind van de dag deze 2 modellen af, en het lukt!



goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 19-12-2005 8:59 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2005 21:12 schreef Jansuh het volgende:
Lol, ik ken het.

Ik schilder op het moment misschien 6 marines per maand, maar zet wel veel in elkaar.

Maarja, dat komt grotendeels door school, wanneer het straks vakantie is, zal het misschien wel sneller gaan. Gewoon zeggen: eind van de dag deze 2 modellen af, en het lukt!


Ik ben net afgestudeerd en dan nog heb ik te weinig tijd Ik ga proberen om binnen een week al mijn goblins op nieuwe voetsteunen te krijgen.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 21-12-2005 9:19 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik was benieuwd of er iemand hier een mening heeft over de Necrons. Ik heb het plan om ermee te gaan beginnen.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 21-12-2005 9:49 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Ik heb zelf een redelijk Necron leger en ik moet eerlijk zeggen dat ik ze vrij saai vind. Af en toe lijkt het een beetje easy-mode, zeker als je zo goed op je wbb rollen gooit zoals ik
Op zich kan je wel leuke tactieken toepassen en ze kunnen tegen een stootje. Een hele squa achter de slechtverdedigde commandsquad van je tegenstander willen teleporten en van de map af vallen is natuurlijk nooit leuk


Life doesn't get much better than this!


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 21-12-2005 9:52 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 9:49 schreef H-K het volgende:
Ik heb zelf een redelijk Necron leger en ik moet eerlijk zeggen dat ik ze vrij saai vind. Af en toe lijkt het een beetje easy-mode, zeker als je zo goed op je wbb rollen gooit zoals ik
Op zich kan je wel leuke tactieken toepassen en ze kunnen tegen een stootje. Een hele squa achter de slechtverdedigde commandsquad van je tegenstander willen teleporten en van de map af vallen is natuurlijk nooit leuk

Heb laatst nog 1000pt Tyranids tegen Necron gedaan, Phase Out op beurt 2, ik begon


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 21-12-2005 9:54 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Tyranids heb ik geen ervaring mee. Nooit zo heel veel gespeeld verder met mijn necron. paar potjes guard en een paar tegen (chaos)marines.
Phase out is een bitch ja, maargoed, daar staat dan wbb weer tegenover.


Life doesn't get much better than this!


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 21-12-2005 9:59 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 9:54 schreef H-K het volgende:
Tyranids heb ik geen ervaring mee. Nooit zo heel veel gespeeld verder met mijn necron. paar potjes guard en een paar tegen (chaos)marines.
Phase out is een bitch ja, maargoed, daar staat dan wbb weer tegenover.

Ik speel zelf ook niet zo heel veel 40K Eerder Fantasy, ik heb 2000pt Empire schietlegertje, huft alles omver!
2 Helblasters


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 21-12-2005 12:43 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 9:19 schreef goblinjester het volgende:
Ik was benieuwd of er iemand hier een mening heeft over de Necrons. Ik heb het plan om ermee te gaan beginnen.


Als je snel en goedkoop een leger wil hebben. Mijn broertje heeft het. Lijkt me best leuk om eens te spelen.



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 21-12-2005 12:48 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Heb ook nog een paar necorons destroyers en zo gouden god...en een destroyercommander.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 21-12-2005 14:39 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 12:43 schreef Jansuh het volgende:
Als je snel en goedkoop een leger wil hebben. Mijn broertje heeft het. Lijkt me best leuk om eens te spelen.


Dat was eigenlijk ook de reden waarom ik eraan wilde beginnen. En die warriors zijn mega cool. En het achtergrond gewauwel bevalt me ook wel. Alleen jammer dat die Monolith zo oerlelijk is. Ik denk dat ik er wel aan begin. Ik speel namelijk bij Warhammer normaal een Nightgoblin leger. Daar gaat toch al mijn tijd en geld inzitten.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-12-2005 17:09 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht









Plaatjes spreken voor zich; een Predator Annihilator, de Rhino van mn Librarian (beide met panelen van Forge World) en mn Rune Priest van mn 13th Company Space Wolves.
Beide koektrommels moeten nog netjes benaamd worden; het zit nu een beetje schevig.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 29-12-2005 22:00 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

FW panels...

Ziet er strak uit. Maar die "grote labda" op je pred is een devastator logo volgens mij, niet heavy support. Kan hem fout hebben hoor



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-12-2005 22:19 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2005 22:00 schreef Jansuh het volgende:
FW panels...

Ziet er strak uit. Maar die "grote labda" op je pred is een devastator logo volgens mij, niet heavy support. Kan hem fout hebben hoor
Is het standaard HS logo, ga er ook eentje op n Rhino plakken die voor mn Devastators komt. En die schedel op mn Rhino voor de Librarian krijgt nog hoorns.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 31-12-2005 23:37 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Mooie tanks!!! Ik ben toch maar begonnen aan Necron. Erg gemakkelijk om te schilderen. Wel handig naast m'n Nightgoblins.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen