IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Eten/koken Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-08-2008 16:40 by Snaack Profiel van Snaack

*kuch ahum*

Jezus ik ben echt ontzettend duf vandaag.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 25-08-2008 13:19 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Salade van komkommer, tomaat, appel, mozerella, mais en olijven.
Samen met gebakken krieltjes en braadworst.

En die pakketjes van de Xenos klinken ook goed. Binnenkort maar eens halen dan.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-08-2008 13:22 by XXL Profiel van XXL

zodadelijk 4 broodjes friko voor ik naar mijn werk ga en vanavond op de zaak maar een chili magnetrondinges met rijst en aardbei yoghurt als toetje.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 25-08-2008 13:33 by moon1976 Profiel van moon1976http://www.myspace.com/anemoontje

Net sateetje van de chinees met witte lijst


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-08-2008 13:48 by XXL Profiel van XXL

sambalbei?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 25-08-2008 13:55 by moon1976 Profiel van moon1976http://www.myspace.com/anemoontje

Nee dank u (en dan toch in het tasje stoppen he.)


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


Nix
Usericon van Nix
Posted 25-08-2008 14:09 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 25 augustus 2008 13:19 schreef Mottighaerd het volgende:
Salade van komkommer, tomaat, appel, mozerella, mais en olijven.
Samen met gebakken krieltjes en braadworst.

En die pakketjes van de Xenos klinken ook goed. Binnenkort maar eens halen dan.






Die appel lijkt me heel apart daartussen...


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 25-08-2008 14:15 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Fuji appeltje. Ik vind het zelf altijd lekker fris, past in dat opzicht goed bij de komkommer en de tomaat, vind ik dan.
Ohja, er gaat ook nog een stuk rode paprika door. Lekk0rrr.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-08-2008 20:30 by M. Profiel van M.

Zo, zelf Thaise groene currypasta gemaakt.

Een zooi groene chilipepers (15 of zo), paar sjalotjes, enkele teentjes knoflook, een zwik limoenblaadjes, een korianderwortel, wat geraspte limoenschil, stuk galangawortel, geroosterd koriander- en komijnzaad (en dan gevijzeld), wat zwarte peperkorrels (ook gevijzeld), wat stengels citroengras, een theelepeltje trassie, theelepeltje palmsuiker en tenslotte een beetje zonnebloemolie. Alles in de staafmixert/keukenmachine en mengen maar.

Die pasta kan je even in een wok met wat hete zonnebloemolie bakken, dan een blik kokosmelk erbij en aan de kook brengen en dan een minuut of vijf laten pruttelen. Daarna zou je 400 - 450 gram reepjes rundvlees erbij kunnen doen (liefst van goede biefstuk, lekker mals) samen met een eetlepel vissaus, een aubergine (liefst thaise) in partjes en een theelepeltje palmsuiker gewoon omdat het kan. Dat breng je dan ook aan de kook en dan wordt het ook tijd om water voor de rijst op te zetten. Dat ga je dan ook koken en tegen de tijd dat de rijst klaar is is ook de curry klaar. Nog een handvol Thai basilicum (stuk kruidiger en scherper dan normale basilicum) door de curry roeren vlak voor je het opdient en klaar is Tinus. Nou ja, ik wel in ieder geval, het was heerlijk. Morgen weer .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 25-08-2008 20:34 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 25 augustus 2008 14:15 schreef Mottighaerd het volgende:
Fuji appeltje. Ik vind het zelf altijd lekker fris, past in dat opzicht goed bij de komkommer en de tomaat, vind ik dan.
Ohja, er gaat ook nog een stuk rode paprika door. Lekk0rrr.


Ok, in plaats van voor de appel ging ik uiteindelijk voor de augurken. Ook lekker.
En dat van M. klinkt ook goed, als je de groene pepers weg laat dan. (houd niet van pepers/scherp eten)


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 25-08-2008 20:36 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

Over pepers / scherp eten gesproken.. weet iemand een goede website (bij voorkeur Nederlands / Europees) waar je écht hete sauzen / sambal / pepers kunt kopen?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-08-2008 20:37 by M. Profiel van M.

Ja, elke toko (Oosterse speciaalzaak).


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 25-08-2008 20:43 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Gatsie. Als je mij jodelend door het huis wilt hebben moet je me scherpe/hete zooi geven. Is gewoonweg niet aan mij besteed want ik kan er niet tegen. Vind sommige milde dingen al scherp. Sambal bij gerechten, of Wasabi zal ik dan ook nooit bij mijn Sushi eten.
Wel in een Japans restaurant iets hilarisch daarmee meegemaakt. Vrouw voor mij wist niet wat die groene pasta nou toch was, en smeerde een hele klodder over 1 hap. Echt, hoe stom kan je zijn? Dan proef je toch eerst nog minder dan een mes puntje ervan? (doe ik meestal met onbekende sauzen) Die heeft de hele avond water zitten drinken als een idioot


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Argh
Usericon van Argh
Posted 25-08-2008 20:47 by Argh Profiel van Argh

Laatste tijd vaak verse sperziebonen, doppen, in stukken snijden, 5 mins koken, dan in de koekenpan met een grof gesneden ui, even aanbakken... ketjap erbij, eetlepel sambal en smullen maar! variatie: kan natuurlijk ook nog reepjes varkensvlees of kip door, paprikatje en dan met rijst.

Geen premade knor/conimex/ander kutmerk op nederlands smaak (lees zout/soepgroenten/aromat) aangepast nodig!

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 25-08-2008 20:48]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 25-08-2008 20:55 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 25 augustus 2008 20:47 schreef Argh het volgende:
Laatste tijd vaak verse sperziebonen, doppen, in stukken snijden, 5 mins koken, dan in de koekenpan met kan natuurlijk ook nog reepjes varkensvlees of kip door, paprikatje en dan met rijst.

Geen premade knor/conimex/ander kutmerk op nederlands smaak (lees zout/soepgroenten/aromat) aangepast nodig!


In precies deze samenstelling hebben mn vriend en ik het laatst ook gegeten. Inderdaad erg lekker! Alleen dan in de wok ipv de koekenpan.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Argh
Usericon van Argh
Posted 25-08-2008 23:22 by Argh Profiel van Argh

he! dacht dat het wel een geslaagd experiment van mezelf was, niet dus nuja, staat een dikke fout in mn post ipv eetlepel natuurlijk een flinke theelepel sambal


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-08-2008 23:22 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 2 augustus 2008 16:19 schreef Snaack het volgende:
@Aaaaaaaaaargh, ik ga zo die chocotaart bakken. Ben benieuwd.


Ik heb het recept verbet.. euh, aangepast want ik vond de taart weliswaar lekker maar ook een beetje saai.

* Ik heb de walnoten en amandelen vervangen door paranoten, cashewnoten en amandelen.
* Nadat de taart afgekoeld was, heb ik hem gehalveerd en 1 helft belegd met schijfjes vanillebanaan en banaan-pisang ambon mouse.
* Vervolgens de helften weer op elkaar gedaan.
* Getopt met een dunne laag bananenmouse
* daaroverheen een dunne laag dik geslagen vanilleslagroom
* daaroverheen gemalen cashewnoten en pure chocola

Dat was wel een feestje, jezus.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-08-2008 23:29 by mental Profiel van mental

vrijwillig opgegeten ja ?

RESPECT SWA!


Fuck the world and fuck you


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 26-08-2008 8:02 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 25 augustus 2008 20:36 schreef nuclearwarfare het volgende:
Over pepers / scherp eten gesproken.. weet iemand een goede website (bij voorkeur Nederlands / Europees) waar je écht hete sauzen / sambal / pepers kunt kopen?


Ik heb zelf een aantal peperplanten staan (cayenne), maar ga deze winter een kweekopstelling opzetten voor meerdere soorten. Vanaf februari in kweekbakken onder lampen, ongeveer in mei verspenen, helft naar buiten, helft binnen houden en dan maar zien wat het opbrengt.


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 26-08-2008 8:57 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Zo, geniaal ontbijt gemaakt. 3 Eieren gebakken met peper en Italiaanse kruiden, ham en middeloude Goudse kaas.


spelfout weggehaald...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-08-2008 10:12 by MMayo Profiel van MMayo

Nu staan er hartige muffins in de oven met ham en kaas, bakken met clienten yay.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-08-2008 10:41 by XXL Profiel van XXL

Croissantjes met kruidenboter hiero. En een kopje thee.

Kijken of ik de jongedame daar wakker mee krijg.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 26-08-2008 10:50 by moon1976 Profiel van moon1976http://www.myspace.com/anemoontje

Succes Marcel!

Straks voor lunch: Shoarma en sla


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


w817tjes
Gekke Henkie
Usericon van w817tjes
Posted 26-08-2008 11:06 by w817tjes Profiel van w817tjeshttp://www.myspace.com/ruis-en-gekke-henkie

quote:
Op 26 augustus 2008 10:12 schreef MMayo het volgende:
Nu staan er hartige muffins in de oven met ham en kaas, bakken met clienten yay.


ik las harige muffins...



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-08-2008 11:08 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 26 augustus 2008 11:06 schreef w817tjes het volgende:
ik las harige muffins...


Eh ieuw?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen