IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Eten/koken Vorige pagina | Volgende pagina
Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 10-10-2007 8:15 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Smeerpijp


Vanavond gewoon karbonade, gebakken aardappelen en bloemkool met kaassaus denk ik.


Against God and Government


renYek
Usericon van renYek
Posted 10-10-2007 8:19 by renYek Profiel van renYek

Gisteren Burger King bij gebrek aan beter (en tijd..). Ik eet zelden fast food.

Maandag Ritja Ritja* gemaakt met rijst en groente ala dennis**. Vandaag restjes ervan opeten, die zijn nu nog lekkerder na 2 dagen verder marineren

* (kleine blokjes varkensvlees fruiten in zonnebloemolie en daar 3 eetlepels sambal "badjak extra heet" bij, peper, 2 bouillonblokjes, blikje tomatenpuree, kopje water, kopje tomatenketchup, beetje ve-tsin, beetje azijn, beetje suiker, knoflook, djahe en wat sereh. Goed omroeren en 20 minuutjes laten sudderen en af en toe omroeren)

** (ui fruiten in knoflookolie met wat ketoembar. Als dat gefruit is, eetlepel sambal erbij, scheutje ketjap en paar minuutjes laten verder fruiten. Dan eetlepel pijnboompitjes/zonnebloempitjes erbij, weer even verder fruiten. Dan halve courgette in partjes, 2 paprika's in partjes en flink wat champignons. 10 minuutjes verder bakken en af en toe de boel omroeren)

NB: Die sambal badjak extra heet, is ook erg heet voor hen die niet veel gewend zijn. Je kunt het ook met oelek maken of gewoon wat minder sambal pakken. De bedoeling van het gerecht is wel dat het flink pittig is


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-10-2007 8:36 by M. Profiel van M.

Moet dat per sé sambal zijn of kan het ook met rode of groene chillies o.i.d.?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


renYek
Usericon van renYek
Posted 10-10-2007 8:42 by renYek Profiel van renYek

Kan zeker ook Maar ik doe het altijd met sambal, omdat ik niet altijd verse pepers in huis heb (soms maar eigenlijk)


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-10-2007 8:45 by M. Profiel van M.

Ah, precies! Ik vind verse chillies een stuk lekkerder smaken dan sambal (al is eigengemaakte sambal ook wel lekker). Maar leuk recept


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


DragonsRage
Usericon van DragonsRage
Posted 10-10-2007 9:24 by DragonsRage Profiel van DragonsRage

Ik kook meestal niet als ik toch alleen ben, dan hou ik het vaak simpel tegenwoordig. (magnetron maaltijdje) redelijk eetbaar, alleen vaak een beetje weinig.

als ik iemand heb die blijft eten wil ik vaak wel koken, voelt voor mij dat het tenminste ook gewaardeerd word. Zelf vreet ik het toch zo naar binnen.


Death is just the beginning


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-10-2007 9:34 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 9 oktober 2007 20:13 schreef Wansmaak het volgende:
Maar ja, wat eet je de rest van de week...


Op zondag raspatat, verder teveel pasta en soms gewoon brood.

Verder ook weleens wat gezond eten hoor, zeker nu ik de laatste tijd minder vaak alleen eet.

Edit: Geniaal vakantieverslag trouwens.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 10-10-2007 9:35]


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 10-10-2007 10:11 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

ik eet supervaak tonijn pizza. verveeld nooit


renYek
Usericon van renYek
Posted 10-10-2007 10:38 by renYek Profiel van renYek

quote:
Op 10 oktober 2007 8:45 schreef M. het volgende:
Ah, precies! Ik vind verse chillies een stuk lekkerder smaken dan sambal (al is eigengemaakte sambal ook wel lekker). Maar leuk recept


Ik heb ook eigengemaakte sambal van mijn oma, maar die is echt FUKKING heet zeg,.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-10-2007 10:53 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Indische vrouwtjes heerschen, hier op de afdeling ook 1 en die kan me koken


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-10-2007 15:00 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

't is toch maar een eigen gemaakte spagetti saus geworden.

Maar godverdomme.. ze verkopen bij de dirk niet eens Vleesch tomaten!! helemaal speciaal daarvoor weer naar overvecht karren

tot overmaat van ramp gehakt weten te kopen.. kan ik weeeer. terug. It is not my day!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 10-10-2007 15:04 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 10 oktober 2007 15:00 schreef Cadaveria het volgende:
't is toch maar een eigen gemaakte spagetti saus geworden.

Maar godverdomme.. ze verkopen bij de dirk niet eens Vleesch tomaten!! helemaal speciaal daarvoor weer naar overvecht karren

tot overmaat van ramp gehakt weten te kopen.. kan ik weeeer. terug. It is not my day!



Bij onze Dirk wel


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-10-2007 15:04 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Vanavond weer zuurkool


spelfout weggehaald...


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 10-10-2007 15:05 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Vanaaf uit eten..


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-10-2007 15:11 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 10 oktober 2007 15:04 schreef Vikingblood het volgende:
Bij onze Dirk wel
ik heb nu gewone tomaten gekocht. kijken hoe waterig het wordt. ik heb maar een blik tomatenpuree gekocht als noodoplossing


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 10-10-2007 15:14 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 10 oktober 2007 9:24 schreef DragonsRage het volgende:
Ik kook meestal niet als ik toch alleen ben, dan hou ik het vaak simpel tegenwoordig. (magnetron maaltijdje) redelijk eetbaar, alleen vaak een beetje weinig.

als ik iemand heb die blijft eten wil ik vaak wel koken, voelt voor mij dat het tenminste ook gewaardeerd word. Zelf vreet ik het toch zo naar binnen.

Ik zou me liever in de schulden steken en 5 keer per week voor 100 euro uit eten gaan, dan elke dag magnetronmaaltijden vreten. :')


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-10-2007 15:15 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Hehe....


spelfout weggehaald...


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 10-10-2007 15:21 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 10 oktober 2007 15:11 schreef Cadaveria het volgende:
ik heb nu gewone tomaten gekocht. kijken hoe waterig het wordt. ik heb maar een blik tomatenpuree gekocht als noodoplossing


Probeer dan volgende keer cherrytomaatjes..die smaken ook heerschend..of de Pomidore tomaten..


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-10-2007 15:22 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

Ik heb nog nooit zo'n prefab magnetron maaltijd gegeten. zelfs als ik enorme haast heb maak ik nog gewoon wat klaar. het zij macceroni (5 min klaar) met smac, kaas en ketchup. Of rijst met ragout..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-10-2007 15:22 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 10 oktober 2007 15:21 schreef Vikingblood het volgende:
Probeer dan volgende keer cherrytomaatjes..die smaken ook heerschend..of de Pomidore tomaten..
goed idee thanx


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 10-10-2007 15:23 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

Vanavond lekker een aubergine/courgette/paddenstoelen lasagne in elkaar draaien, met behoorlijk wat morzarella, tomaat en uiteraard verse lasagnebladeren en een bechamelsausje.



Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 10-10-2007 15:26 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 10 oktober 2007 15:22 schreef Cadaveria het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n prefab magnetron maaltijd gegeten. zelfs als ik enorme haast heb maak ik nog gewoon wat klaar. het zij macceroni (5 min klaar) met smac, kaas en ketchup. Of rijst met ragout..


Ik alleen de magnetron hamburgers...die zijn ideaal als je lam van de drank ben en niet meer te vertrouwen achter de oven ben ( lees de hamburgers die ik maakte op Occultfest waardoor ik bijna zelf m`n caravan affikte) 1 minuut en ping klaar...kwak mayo ketchup en vreten maar.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


DragonsRage
Usericon van DragonsRage
Posted 10-10-2007 16:00 by DragonsRage Profiel van DragonsRage

quote:
Op 10 oktober 2007 15:14 schreef WhiteRider het volgende:
Ik zou me liever in de schulden steken en 5 keer per week voor 100 euro uit eten gaan, dan elke dag magnetronmaaltijden vreten. :')


er staat toch niet dat ik het elke dag eet


Death is just the beginning


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-10-2007 16:05 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 10 oktober 2007 15:26 schreef Vikingblood het volgende:
Ik alleen de magnetron hamburgers...die zijn ideaal als je lam van de drank ben en niet meer te vertrouwen achter de oven ben ( lees de hamburgers die ik maakte op Occultfest waardoor ik bijna zelf m`n caravan affikte) 1 minuut en ping klaar...kwak mayo ketchup en vreten maar.


+1

Anders niks.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 10-10-2007 16:38 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 10 oktober 2007 15:11 schreef Cadaveria het volgende:
ik heb nu gewone tomaten gekocht. kijken hoe waterig het wordt. ik heb maar een blik tomatenpuree gekocht als noodoplossing



Ik maak altijd saus met behulp van tomatenblokjes in tomatensaus in blik. Ik meen zelfs een keer ergens gelezen te hebben dat italianen die ook bij voorkeur gebruiken ipv verse. Iets met de smaak en rijpen ofzo.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen