IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Recepten, koken en eten topic Vorige pagina | Volgende pagina
Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 09-06-2013 18:10 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Iemand hier die wel eens een (gelukte) Bagna cauda heeft gemaakt?
Volgens mij sta ik (weer) te kutten tot de max. Ook geen recept tegengekomen dat (naast ingrediënten) consistent is met een ander.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 22-06-2013 1:56 by Psycho Pippi Profiel van Psycho Pippi



We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 22-06-2013 7:33 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Tot ik las dat ze het gewoon met Post NL versturen. :-\

Toch zonde van je Beef & Steak T-Bone steak XXL van een kilo a € 26.95


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 22-06-2013 7:38 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Vlees met de post? Wtf...


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 22-06-2013 7:39 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Ja precies. :S


Metal Spiderman
Big Guy
Usericon van Metal Spiderman
Posted 22-06-2013 10:17 by Metal Spiderman (Redacteur) Profiel van Metal Spiderman

Vanavond proberen :



Kip met coca cola

10 eetlepels ketchup
250 ml cola cola
1 theelepel tabasco
1 eetlepel mosterd
2-3 teentjes knoflook, geperst
1 kilo kipdrumsticks

BEREIDINGSWIJZE
Verdun de ketchup met de cola en breng het mengsel op smaak met tabasco, mosterd, knoflook en zout en peper naar smaak.

Breng de marinade met de drumsticks aan de kook en laat ze 45 minuten op laag vuur met de deksel op de pan doorkoken, roer af en toe door. Laat de kip in de marinade afkoelen.

Verwarm de ovengrill. Leg de drumsticks inclusief marinade in een ovenschaal, plaats hem net onder de grill.

Gril de drumsticks in ca. 15 minuten goudbruin en knapperig.

Keer ze halverwege en schenk zo nodig de overtollige marinade af.

Serveer de kip warm of koud met stokbrood, kruidenboter, wat komkommer en tomaat en/of nog een dipsausje. Glaasje cola erbij kan ook geen kwaad.

[Dit bericht is gewijzigd door Metal Spiderman op 22-06-2013 10:18]


No Pain, No Gain


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 22-06-2013 19:29 by Psycho Pippi Profiel van Psycho Pippi

quote:
Op 22 juni 2013 7:38 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Vlees met de post? Wtf...

Ja, gek hè?! Maar je kan ook halen.


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


InfidelAmsterdam
Usericon van InfidelAmsterdam
Posted 22-06-2013 19:32 by InfidelAmsterdam Profiel van InfidelAmsterdam

quote:
Op 22 juni 2013 19:29 schreef Psycho Pippi het volgende:
Ja, gek hè?! Maar je kan ook halen.



Sloerie eters.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 22-06-2013 22:36 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 22 juni 2013 10:17 schreef Metal Spiderman het volgende:
Vanavond proberen :



Kip met coca cola

10 eetlepels ketchup
250 ml cola cola
1 theelepel tabasco
1 eetlepel mosterd
2-3 teentjes knoflook, geperst
1 kilo kipdrumsticks

BEREIDINGSWIJZE
Verdun de ketchup met de cola en breng het mengsel op smaak met tabasco, mosterd, knoflook en zout en peper naar smaak.

Breng de marinade met de drumsticks aan de kook en laat ze 45 minuten op laag vuur met de deksel op de pan doorkoken, roer af en toe door. Laat de kip in de marinade afkoelen.

Verwarm de ovengrill. Leg de drumsticks inclusief marinade in een ovenschaal, plaats hem net onder de grill.

Gril de drumsticks in ca. 15 minuten goudbruin en knapperig.

Keer ze halverwege en schenk zo nodig de overtollige marinade af.

Serveer de kip warm of koud met stokbrood, kruidenboter, wat komkommer en tomaat en/of nog een dipsausje. Glaasje cola erbij kan ook geen kwaad.


Ziet er echt vet lekker uit


the only pleasure is pain


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-06-2013 9:30 by bastianus Profiel van bastianus

Gisteren artisjok gegeten, met name mijn dochter en ik zijn er gek op. Steel van de artisjok afsnijden, zo dicht mogelijk bij de artisjok zelf. Blaadjes rondom de steel en buitenste bladeren verwijderen. De bodem van de artisjok inwrijven met citroen, om verkleuring te voorkomen.
Vier schoongemaakte artisjokken in een pan onder water zetten, met sap van een uitgeperste citroen erbij. Een bord erop leggen, ongeveer veertig minuten in kokend water koken. Ze zijn gaar, als je makkelijk met een vork in de bodem kunt prikken.
Als de artisjokken gaar zijn, alle blaadjes eraf plukken en in een schaal doen, tot een bodem met 'hooi' overblijft. Dit hooi met een lepel verwijderen. De bodems vullen met een plak ham, en daarbovenop een kruidendressing van munt, peterselie, bieslook, limoensap, olijfolie, peper en zout. De blaadjes kun je dippen in aioli, knoflooksaus of vinaigrette, en dan het zachte deel eruit zuigen. Lekker als voorgerecht of tapas.


[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 23-06-2013 9:33]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-06-2013 10:25 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 22 juni 2013 7:38 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Vlees met de post? Wtf...



Alleen PostNL pakketbezorgers weten vlees perfect mals te gooien.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 24-06-2013 10:33 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Grote kans dat ze het pakje open scheuren en het vlees zelf opbakken, incompetent tuig dat het is.


Against God and Government


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-06-2013 10:47 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 24 juni 2013 10:33 schreef Rotzak het volgende:
Grote kans dat ze het pakje open scheuren en het vlees zelf opbakken, incompetent tuig dat het is.


Dat is een duidelijke keuze van het management geweest. Met hun systeem kunnen ze alleen maar tuig aannemen/ tuig maken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 24-06-2013 13:21 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 24 juni 2013 10:33 schreef Rotzak het volgende:
Grote kans dat ze het pakje open scheuren en het vlees zelf opbakken, incompetent tuig dat het is.
Dat je dildo's zijn onderschept is nog geen rede om zo naar te gaan doen.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 24-06-2013 18:33 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 23 juni 2013 9:30 schreef bastianus het volgende:
Gisteren artisjok gegeten, met name mijn dochter en ik zijn er gek op. Steel van de artisjok afsnijden, zo dicht mogelijk bij de artisjok zelf. Blaadjes rondom de steel en buitenste bladeren verwijderen. De bodem van de artisjok inwrijven met citroen, om verkleuring te voorkomen.
Vier schoongemaakte artisjokken in een pan onder water zetten, met sap van een uitgeperste citroen erbij. Een bord erop leggen, ongeveer veertig minuten in kokend water koken. Ze zijn gaar, als je makkelijk met een vork in de bodem kunt prikken.
Als de artisjokken gaar zijn, alle blaadjes eraf plukken en in een schaal doen, tot een bodem met 'hooi' overblijft. Dit hooi met een lepel verwijderen. De bodems vullen met een plak ham, en daarbovenop een kruidendressing van munt, peterselie, bieslook, limoensap, olijfolie, peper en zout. De blaadjes kun je dippen in aioli, knoflooksaus of vinaigrette, en dan het zachte deel eruit zuigen. Lekker als voorgerecht of tapas.



Ik vond er geen zak aan, die dingen. Veel gedoe, weinig smaak.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-07-2013 23:24 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Morgen ergens uit eten en ik zie op het menu dat ze speenvarken hebben. Licht gerookt, gepekeld en met honingsaus.

Is dat wat, speenvarken?




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-07-2013 23:36 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 juni 2013 18:33 schreef Metalhead22 het volgende:
Ik vond er geen zak aan, die dingen. Veel gedoe, weinig smaak.
Kan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-07-2013 23:39 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/


Ik was in de dierentuin van Amsterdam en daar zag ik een Tyrannosaurus rex!



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 04-07-2013 23:40 by faalhaas Profiel van faalhaas

Ik vind het wel erg lekker

Edit: artisjok dus

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 04-07-2013 23:41]


... hoe de hazen lopen ...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 05-07-2013 0:34 by M. Profiel van M.

quote:
Op 4 juli 2013 23:24 schreef De Tegenpartij het volgende:
Morgen ergens uit eten en ik zie op het menu dat ze speenvarken hebben. Licht gerookt, gepekeld en met honingsaus.

Is dat wat, speenvarken?




Nah, smaakt een beetje naar Onweerwolf.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 05-07-2013 0:52 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 5 juli 2013 0:34 schreef M. het volgende:
Nah, smaakt een beetje naar Onweerwolf.


Jij weet hoe OWW smaakt?


... hoe de hazen lopen ...


Silence
Usericon van Silence
Posted 26-08-2013 15:35 by Silence Profiel van Silence

Een vrouw in 't durp verkoopt biologische pompoenen, ze zijn heerlijk, maar ik kom niet verder dan pompoensoep. Ik heb ook een curry geprobeerd, dat vond ik niet zo smakelijk. Wie heeft er lekkere pompoenrecepten?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-08-2013 22:02 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ben lekker bezig, al ruim een maand geen groente hoeven te kopen. Komt nu lekker veel van de moestuin. En van de week een paar kilo tomaat en paprika en aubergine gevonden in de compostbak. Maar alles was nog gewoon goed en vers. Dus dat wel een liter of 8 tomatenpaprika soep + veel ingevroren.

En deze week al 5 kg bramen geplukt. Voor yoghurtijs, jam en bramenlikeur


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 27-08-2013 22:13 by Hérésie Profiel van Hérésiehttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

quote:
Op 27 augustus 2013 22:02 schreef ElitE het volgende:
Ben lekker bezig, al ruim een maand geen groente hoeven te kopen. Komt nu lekker veel van de moestuin. En van de week een paar kilo tomaat en paprika en aubergine gevonden in de compostbak. Maar alles was nog gewoon goed en vers. Dus dat wel een liter of 8 tomatenpaprika soep + veel ingevroren.

En deze week al 5 kg bramen geplukt. Voor yoghurtijs, jam en bramenlikeur


Ik wil me wel opofferen om die bramenlikeur te komen keuren


Willekeur en dictatuur!


Silence
Usericon van Silence
Posted 28-08-2013 17:12 by Silence Profiel van Silence

Goed bezig, Elite!

Niemand pompoenrecepten?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen