IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Koken met Kvelgeest (eten en /of koken 3) Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-10-2011 18:55 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 11 oktober 2011 18:53 schreef Forever After het volgende:


Ja, inderdaad, die had ik beter kunnen gebruiken.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-10-2011 18:55 by Forever After Profiel van Forever After



 


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-10-2011 18:57 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 11 oktober 2011 18:55 schreef Forever After het volgende:


Ik snap het ondertussen wel, hoor, meneer "Ik gebruik ongeschikte wijn in mijn eten, dus wijn in eten is per definitie vies.".


Quis moderabat ipsos moderatores?


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 11-10-2011 19:00 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Ga samen uit eten jullie 2. FA kiest de wijn. :')


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-10-2011 19:01 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 10 oktober 2011 22:06 schreef Forever After het volgende:
Wat kan dat je vreten bederven zeg.



Niet de eerste keer dat jij leest wat je wilt lezen puur om te rellen. En dat als mod.


 


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-10-2011 19:03 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 11 oktober 2011 19:01 schreef Forever After het volgende:
Niet de eerste keer dat jij leest wat je wilt lezen puur om te rellen. En dat als mod.


Rellen? Nee, hoor. Ik praat gewoon in oneliners om jou niet voor het hoofd te stoten.

Door jouw slechte ervaring met wijn vind je het jammer dat er wijn bij een recept komt kijken. Dat vind ik raar. Je kunt ook advies vragen welke wijn je dan bijvoorbeeld wél moet gebruiken. Stuk positiever, toch?


Quis moderabat ipsos moderatores?


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-10-2011 19:08 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 11 oktober 2011 19:03 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Rellen? Nee, hoor. Ik praat gewoon in oneliners om jou niet voor het hoofd te stoten.

Door jouw slechte ervaring met wijn vind je het jammer dat er wijn bij een recept komt kijken. Dat vind ik raar. Je kunt ook advies vragen welke wijn je dan bijvoorbeeld wél moet gebruiken. Stuk positiever, toch?

Net zoals jij ipv de de eerste drie zinnen van je laaste alinea hierboven meteen had kunnen posten bedoel je?

Of misschien dat wijnadvies geven wat ik blijkbaar kan gebruiken.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 11-10-2011 19:09]


 


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 11-10-2011 19:09 by Schuurman Profiel van Schuurman

Kookwijn

Er zijn zoveel discussies over welke wijn te gebruiken om te koken. Er is eigenlijk geen standaard. Ik zou altijd kiezen voor een wijn met een hoog alcoholpercentage (zuipuh!), dat geeft je gerecht een trap onder z'n donder (mits je daar van houdt). De alcohol verdampt toch. Betaal vooral niet al te veel geld en neem liefst een wat jongere wijn.

Voor een risotto zou ik bijv. een Sauvignon blanc gebruiken. Maar ik houd van een frisse risotto met zuurtonen, dus een goede Sauvignon blanc is ideaal.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-10-2011 19:15 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 11 oktober 2011 19:08 schreef Forever After het volgende:
Net zoals jij ipv de de eerste drie zinnen van je laaste alinea hierboven meteen had kunnen posten bedoel je?

Nou, ongeveer elke keer als ik zoiets doe krijg ik negatief commentaar van jou, dat doe ik dus liever niet meer.
quote:
Of misschien dat wijnadvies geven wat ik blijkbaar kan gebruiken.

Zie Schuurmans post


Quis moderabat ipsos moderatores?


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-10-2011 19:36 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 11 oktober 2011 19:15 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nou, ongeveer elke keer als ik zoiets doe krijg ik negatief commentaar van jou, dat doe ik dus liever niet meer.





Ik denk dat jij per definitie altijd maar iets negatiefs in mijn post wilt zien en daar als zodanig op reageert. Iets waardoor ik in al jouw reacties meteen een bittere ondertoon proef en daar dus weer op reageer.

Misschien moet je Orlando wat minder snel bannen dan kun je je daar op focussen.


 


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-10-2011 19:48 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 11 oktober 2011 19:36 schreef Forever After het volgende:


Ik denk dat jij per definitie altijd maar iets negatiefs in mijn post wilt zien en daar als zodanig op reageert. Iets waardoor ik in al jouw reacties meteen een bittere ondertoon proef en daar dus weer op reageer.

Misschien moet je Orlando wat minder snel bannen dan kun je je daar op focussen.

Hehe, misschien. Laten we lief tegen elkaar doen, dan maar


Quis moderabat ipsos moderatores?


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-10-2011 20:00 by Forever After Profiel van Forever After

Lijkt me prima.
[edit]Of bedoel je net zo lief als jouw bestekbak?[/edit]

En het hoort hier over eten te gaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 11-10-2011 20:01]


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-10-2011 20:01 by bastianus Profiel van bastianus

Stelletje ouwe wijven.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 11-10-2011 20:22 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 11 oktober 2011 19:09 schreef Schuurman het volgende:
Kookwijn

Er zijn zoveel discussies over welke wijn te gebruiken om te koken. Er is eigenlijk geen standaard. Ik zou altijd kiezen voor een wijn met een hoog alcoholpercentage (zuipuh!), dat geeft je gerecht een trap onder z'n donder (mits je daar van houdt). De alcohol verdampt toch. Betaal vooral niet al te veel geld en neem liefst een wat jongere wijn.

Voor een risotto zou ik bijv. een Sauvignon blanc gebruiken. Maar ik houd van een frisse risotto met zuurtonen, dus een goede Sauvignon blanc is ideaal.
Chardonnay! Altijd en overal, chardonnay!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 11-10-2011 20:32 by Schuurman Profiel van Schuurman

quote:
Op 11 oktober 2011 20:22 schreef Kvelgeest het volgende:
Chardonnay! Altijd en overal, chardonnay!


Pleb!


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 11-10-2011 20:37 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 11 oktober 2011 20:32 schreef Schuurman het volgende:
Pleb!
Bridget!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 27-10-2011 19:30 by faalhaas Profiel van faalhaas

Net een kilo verse bladspinazie gehaald. Gewoon zo hoppa in de wok met een paar teentjes knoflook, beetje citroensap en zout.


... hoe de hazen lopen ...


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 27-10-2011 19:34 by intothevoid Profiel van intothevoid

Ik ben de afgelopen drie uur bezig geweest met het maken van spekkoek.


You have time. You are doing fine.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 27-10-2011 19:45 by faalhaas Profiel van faalhaas

nog nooit gehad, maar is vast erg lekker in combinatie met een eitje?


... hoe de hazen lopen ...


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-10-2011 20:09 by Forever After Profiel van Forever After

Er zit net zoveel spek in als in je monitor hoor.

Maar spekkoek is wel lekker ja.


 


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 28-10-2011 13:41 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 27 oktober 2011 19:34 schreef intothevoid het volgende:
Ik ben de afgelopen drie uur bezig geweest met het maken van spekkoek.



Als je dr vanaf moet...


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 28-10-2011 13:44 by Schuurman Profiel van Schuurman

Lijkt me een hels karwij om te maken. Wel lekker. Als je het vaak genoeg eet kan je zeker te weten de vraag in m'n undertitle met een ja beantwoorden trouwens.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 28-10-2011 13:45 by Sonic Titan Profiel van Sonic Titanhttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 28 oktober 2011 13:44 schreef Schuurman het volgende:
Lijkt me een hels karwij om te maken. Wel lekker. Als je het vaak genoeg eet kan je zeker te weten de vraag in m'n undertitle met een ja beantwoorden trouwens.


'karwij'

:')

Maarre, ja, dat is een nogal arbeidsintensief proces.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 28-10-2011 14:02 by intothevoid Profiel van intothevoid

quote:
Op 28 oktober 2011 13:44 schreef Schuurman het volgende:
Als je het vaak genoeg eet kan je zeker te weten de vraag in m'n undertitle met een ja beantwoorden trouwens.

Beetje meel, tien eieren, een pond roomboter en een pond suiker. Gaat goed ja.

[Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 28-10-2011 14:02]


You have time. You are doing fine.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 28-10-2011 14:05 by Schuurman Profiel van Schuurman

quote:
Op 28 oktober 2011 13:45 schreef Sonic Titan het volgende:
'karwij'



Gênant, doch niet onlogisch: karwij = een kruid dat ik graag en veel gebruik.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen