IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Pestilence Vorige pagina | Volgende pagina
Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 19-01-2008 0:04 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 18 januari 2008 23:58 schreef REelax187 het volgende:
Voor mezelf maar ook voor de fans!!!




:')


REelax187
Usericon van REelax187
Posted 19-01-2008 0:09 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 19 januari 2008 0:03 schreef Wansmaak het volgende:
Uiteraard wil je nieuwe nummers uitbrengen. Maar live (als dat tenminste in de planning staat) lijkt het mij ook dat je oude nummers zal moeten spelen. Ik zelf ben een enorme testimony fan en aangezien je iets terug schrijft dat je zelf ook die plaat ingezongen hebt, neem ik aan dat je ook daar nummers van zal spelen op een evt tour. Tuurlijk, geen reunie, maar mensen willen toch ook oude nrs horen, lijkt me niet meer dan logisch.


Ik hoef nix te doen wat een ander wil...is zal spele: Level of perception, soulsearch, nummers van Consuming en nummers van C-187 en de nieuwe Pest nummers...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-01-2008 0:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

al die interviews... ik zou het niet aaaankunnen


signature


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-01-2008 0:14 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Ik wens je ondanks alles er veel succes mee Patrick. We horen en lezen het allemaal wel neem ik aan



Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 19-01-2008 0:14 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

En Testimony wordt vergeten? Weird. Die plaat steekt met kop en schouders boven de rest uit, imo. Vind ik dus. Maar je hoeft niets, dat klopt.

[Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 19-01-2008 0:15]


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-01-2008 0:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

en een nieuwe videoclip?


signature


REelax187
Usericon van REelax187
Posted 19-01-2008 0:17 by REelax187 Profiel van REelax187

Testimony zal een deel uitmaken van de nieuwe stijl Pestilence, Testimony HEERSCHT

Patrick


REelax187
Usericon van REelax187
Posted 19-01-2008 0:21 by REelax187 Profiel van REelax187

doek wel joh... de beste songs....


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-01-2008 2:14 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Wat een gave ontwikkeling! Voor mij ook volkomen onverwacht & natuurlijk een welkome verrassing!

Wat mij betreft is de -Nederlandse- top van mijn favoriete deathmetal periode weer helemaal terug aan het front (daar bedoel ik ook Gorefest mee)! Te gek!

Grappig ook het scepsicme in een aantal reacties hier; hoge bomen vangen veel wind; dit zegt veel over het gewicht dat de band -en het talent van de componist- voor mensen in de schaal legt!

Ik lees zelfs al songtitels voor liveoptredens dat is helemaal lef gezien de controverse in het verleden; wat mij betreft pakt de band alsnog de cash die men toendertijd gemist heeft ivm het uitbuitkontrakt van Roadrunner.

Wat reunies -of voortzetting: hoe je het ook wil noemen- betreft sta ikzelf daar nooit negatief tegenover; hoe het ook uitpakt: het oude werk staat op zichzelf en zal nooit in kwaliteit achteruitgaan; er valt dus alleen te winnen -of het is voor anderen de moeite niet waard watjezelfwil- maar als liefhebber wordt je er nooit minder van; hoogstens ben je nieuwe nummers rijker hehe; prima deal lijkt me zo!

Verder hebben mensen die de band toendertijd gemist hebben, alsnog de kans de band mee te maken en wat geldt voor bands die hun tijd vooruit waren: de muziek van toen heeft de tijd gehad om voor de luisteraar doorgrond te worden en wordt dus beter op waarde geschat (eventueel zelfs ook door de muzikant zelf zoals Tom Warrior over Hellhammer); zo heeft Cynic tijdens de afgelopen tour pas de waardering gekregen die het toendertijd al had mogen hebben (het gaat tenslotte om precies dezelfde muziek en een eigenlijk nog authentiekere uitvoering ivm originele bandleden); resultaat: blije concertgangers en een nieuwe cd en dvd op stapel.
(Dat 'dvd' is tevens een hint Patrick )

De voortekenen als: 'mix tussen Testimony (hopelijk oa ook dat soort prachtige melodieuze solo's) en Spheres en dan nog bruter' (dat laatste linkt mijns inziens aan een aspect van Consuming) klinken ideaal! Als de productie lekker organisch blijft en niet in de digitaal klinkende trendy valkuil valt van tegenwoordig lijkt het wat mij betreft volledig compleet!

Patrick, ik wens jou en je mede-bandleden veel succes en ik kom zeker met vrienden buurten!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-01-2008 3:11]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-01-2008 2:20 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Patrick, nog een vraagje ; in een aantal posts terug kan je lezen over een wat ruwere Spheres opname in de Beaufort studio; ik ben zelf zeer benieuwd hoe dat dan klinkt; is het een idee om daar alsnog iets mee te doen?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-01-2008 9:46 by M. Profiel van M.

quote:
Op 19 januari 2008 0:09 schreef REelax187 het volgende:
Ik hoef nix te doen wat een ander wil...is zal spele: Level of perception, soulsearch, nummers van Consuming en nummers van C-187 en de nieuwe Pest nummers...

Nou, ik kom in ieder geval kijken want ik heb jullie "vroegah" nooit gezien!

Lijkt me vet!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Asphyxiate
Usericon van Asphyxiate
Posted 19-01-2008 12:22 by Asphyxiate Profiel van Asphyxiate

Sorry dat ik zo sceptisch bben Patrick, maar je zou voor minder.. Een paar maand geleden zei je nog in elk c-187 interview dat je Pestilence nooit meer vanonder het stof zou halen, en nu ineens weer wel...

En Tymon zelf gaf aan op het Cynic forum dat het label de tour cancelde omdat het niet genoeg zou opbrengen...

Anyway, ik wens je uiteraard veel geluk toe, en ik kan niet wachten om een nieuw Pestilence schijfje in mn handen te hebben!

Ik hoop dat je ook wat c-187 nummers speelt, ik vind het een redelijk sterke cd. Vooral Collision, PCP en knee deep in!

[Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiate op 19-01-2008 12:23]



spectre
Usericon van spectre
Posted 19-01-2008 12:53 by spectre Profiel van spectre

Vet nieuws. Maar als het gaat klinken zoals C-187 zoals Patrick aangeeft dan gaat het aan mij voorbij denk ik.

Wel humor trouwens, al die mensen die denken dat je veel geld kunt verdienen met dit soort muziek

Ga lekker complottheorien uitwerken op de hei met Heiden of zo


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Daops
Usericon van Daops
Posted 19-01-2008 12:59 by Daops Profiel van Daops

Wat een typisch nederlands gezever weer. Gelijk een mening hebben over hoe een muzikant zich dient te gedragen, en hem al veroordelen zonder de feiten te weten. Groter compliment kun je je niet wensen; hoe harder men zeikt, hoe groter je bent in metalland

Kennelijk behoor ik tot de minderheid die C-187 wel tof vind, draai het schijfje nog geregeld. Jammer dat de toer niet doorging.

Wat betreft Pestilence, helemaal super! Testimony en Spheres waren voor mij destijds als jong menneke echte eye-openers (het "zo kun je dus ook muziek maken"-gevoel). Als iemand recht heeft om de band nieuw leven in te blazen, is het Patrick wel. Al was het alleen maar omdat ie daar lekker zelf zin in heeft.

Zeer benieuwd Patrick, goed dat je na jaren afwezigheid weer aktief bent!


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Daops
Usericon van Daops
Posted 19-01-2008 13:00 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 19 januari 2008 12:53 schreef spectre het volgende:
Wel humor trouwens, al die mensen die denken dat je veel geld kunt verdienen met dit soort muziek
Dacht ik ook toen ik alles las ja


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 19-01-2008 13:00 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

quote:
Op 18 januari 2008 23:49 schreef REelax187 het volgende:
Ik doe niet aan een reunie kerel. Ik zou nooi met Martin of wie dan ook willen cashen met PESTILENCE. Ik doe het puur om de muziek en de fans om PESTILENCE weer op de kaart te brengen. Het gaat mij ook niet om oude nummers. Ik wil nieuwe songs uitbrengen: Hangman, Sythetic en Hate-Suicide...

Patrick.


zoals mn eerste reactie hier op pag 8 aangeeft en als je t stukje wat ik daarna schreef begrijpt spuw ik ook niet mn gal op pestilence maar begrijp eerder de idiote reacties (zeker in vergelijk met andere uit de dood herrezen bands) van de forumkneuzen hier aanwezig totaal niet...

toen ik een tijdje terug die demotracks hoorde viel me ook al op dat t behoorlijk pestilence-ig klonk... de hele cd moet ik nog es kopen en verwacht dat een nieuwe pestilence ook wel weer in de smaak zal vallen..



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-01-2008 13:02 by spectre Profiel van spectre

Ik hoop trouwens dat het oude logo gewoon gebruikt wordt


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Asphyxiate
Usericon van Asphyxiate
Posted 19-01-2008 13:12 by Asphyxiate Profiel van Asphyxiate

Wel raar, bij elke andere band dat terug bij elkaar komt komen er reacties als "ze zijn weer blut, ze willen snel even cashen"...

Maar als het om jullie Nederlandse trots gaat valt dat natuurlijk helemaal weg... Beetje hypocriet, niet?

Als de tourgitarist zelf bevestigd dat het om het label gaat, zal dat wel waar zijn zeker? Het zal een enorme teleurstelling voor hem geweest zijn... Voor mij ook trouwens, zat al lang te wachten om C-187 live aan het werk te zien...

Over Patrick zijn arrogante houding wordt ook niet gesproken, en ik ben nochtans niet de enige die dat denkt hoor... Zijn arrogante houding kan dan wel terecht zijn aangezien dat hij geweldige muziek kan schrijven, maar toch is het niet leuk als iemand waar je zoveel respect voor hebt doet alsof hij god is...

Ach, genoeg gezeverd. We zijn allemaal heel blij en kijken uit naar wat Pestilence het metalwereldje nog allemaal te bieden heeft



Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 19-01-2008 13:12 by Aaaarco Profiel van Aaaarco



dit?




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-01-2008 13:16 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 januari 2008 13:12 schreef Asphyxiate het volgende:
...
Over Patrick zijn arrogante houding wordt ook niet gesproken, en ik ben nochtans niet de enige die dat denkt hoor... Zijn arrogante houding kan dan wel terecht zijn aangezien dat hij geweldige muziek kan schrijven, maar toch is het niet leuk als iemand waar je zoveel respect voor hebt doet alsof hij god is...
...


Volgens mij verwar je visie met arrogantie; de boodschap blijft altijd; "let the music do the talking".


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 19-01-2008 13:18 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

quote:
Op 19 januari 2008 13:12 schreef Asphyxiate het volgende:
Wel raar, bij elke andere band dat terug bij elkaar komt komen er reacties als "ze zijn weer blut, ze willen snel even cashen"...

Maar als het om jullie Nederlandse trots gaat valt dat natuurlijk helemaal weg... Beetje hypocriet, niet?

Als de tourgitarist zelf bevestigd dat het om het label gaat, zal dat wel waar zijn zeker? Het zal een enorme teleurstelling voor hem geweest zijn... Voor mij ook trouwens, zat al lang te wachten om C-187 live aan het werk te zien...

Over Patrick zijn arrogante houding wordt ook niet gesproken, en ik ben nochtans niet de enige die dat denkt hoor... Zijn arrogante houding kan dan wel terecht zijn aangezien dat hij geweldige muziek kan schrijven, maar toch is het niet leuk als iemand waar je zoveel respect voor hebt doet alsof hij god is...

Ach, genoeg gezeverd. We zijn allemaal heel blij en kijken uit naar wat Pestilence het metalwereldje nog allemaal te bieden heeft


normaal gesproken ben ik ook heel negatief tegen van die opnieuw leven ingeblazen bandjes waar niemand op zit te wachten, het zal bij mij inderdaad wel hypocriet jeugdsentiment zijn......

daarintegen heeft bijna elk slaapkamerproject tegenwoordig een houding van 'wij zijn kankergoed'...

[geen edit: tot over een paar dagen!]


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Asphyxiate
Usericon van Asphyxiate
Posted 19-01-2008 13:18 by Asphyxiate Profiel van Asphyxiate

quote:
Op 19 januari 2008 13:16 schreef Mutilator het volgende:
Volgens mij verwar je visie met arrogantie; de boodschap blijft altijd; "let the music do the talking".


Nee, echt arrogantie...




Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 19-01-2008 13:20 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

misschien is t net zo arrogant om te denken dat je je persoonlijke wrok jegens meneer mameli hier kosten wat t kost over ons heen te flikkeren...

bel m op en vetel m dat je m een lul vind ipv zelf de lul uithangen!


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Asphyxiate
Usericon van Asphyxiate
Posted 19-01-2008 13:22 by Asphyxiate Profiel van Asphyxiate

quote:
Op 19 januari 2008 13:18 schreef Aaaarco het volgende:
normaal gesproken ben ik ook heel negatief tegen van die opnieuw leven ingeblazen bandjes waar niemand op zit te wachten, het zal bij mij inderdaad wel hypocriet jeugdsentiment zijn......

daarintegen heeft bijna elk slaapkamerproject tegenwoordig een houding van 'wij zijn kankergoed'...

[geen edit: tot over een paar dagen!]


Logisch hoor, mijn eerste reactie op dit nieuws was ook in de aard van "WAAAAAAAAAAAAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSS!!!!!"

Maar toch, het is raar, tot een maand geleden wou hij niets meer met Pestilence te maken hebben... Reacties op C-187 vallen tegen, tour wordt gecancelled, Pestilence is terug...

En dat elk huis-tuin-keuken bandje ook een arrogante houding heeft, heeft hier niets mee te maken...



Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 19-01-2008 13:24 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

ben jij die gefrustreerde live-gitarist zelf?...




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen