IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Pestilence Vorige pagina | Volgende pagina
de heer Gebédi
Usericon van de heer Gebédi
Posted 01-01-2009 21:00 by de heer Gebédi Profiel van de heer Gebédihttp://www.myspace.com/hailoffuckenbullets

Ik had me eigenlijk voorgenomen zo ver mogelijk bij ZM vandaan te blijven en ik wil ook zeker geen print space van Patrick inpikken of me mengen in een slepende discussie, maar ik lees in de laatste paar posts zoveel onzin over mijzelf dat ik me toch geroepen voel de rijke fantasie van een aantal mensen even in te dammen.
Indien de opmerkingen over "een knal voor zijn kop krjgen in Hedon" (?) en het publiek op Stonehenge voor 'stomme boeren' uitmaken, over mij gaan(?), kan ik zeggen dat ik ten eerste nooit van mijn leven een knal voor mijn kop heb gekregen bij een optreden, niet in Hedon, noch ergens anders...raar maar waar ;-) . Verder heeft Thanatos in 2002 een -overigens erg gezellig en geslaagd- optreden op Stongehenge gegeven. Dat is de laatste keer dat ik volgens mij op Stonehenge ben geweest...ik kan vorig jaar dus moeilijk iets over 'stomme boeren' hebben gezegd. Verder kan ik je nog verzekeren dat het noemen van Realm of Ecstasy in mijn jaarlijst van '92 zeker niet nog steeds als een 'last op mijn schouders' voelt. Integendeel, ik moet nog steeds erg lachen om de reacties die ik toen heb losgemaakt en het feit dat zoiets oninteressants anno 2009 blijkbaar nog steeds stof voor discussie is. Maar sommige mensen hebben blijkbaar een te klein denkertje om bepaalde (niet altijd serieus bedoelde) opmerkingen te snappen...beetje kansloos dit soort gemekker...
Verder is iedereen vrij om zijn mening over Thanatos en/of Hail of Bullets te ventileren. Het kan me eerlijk gezegd echter zeer weinig boeien allemaal zolang ik zelf maar voor 100% achter de muziek sta die ik met beide bands maak en me gelukkig nooit heb/zal hoeven excuseren voor muzikale niet-metal uitstapjes..
Ik wens u allen een uiterst prettige voortzetting van dit gesprek...maar wel 'on topic' graag, jongens en meisjes


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-01-2009 21:55 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 1 januari 2009 21:00 schreef de heer Gebédi het volgende:
Ik had me eigenlijk voorgenomen zo ver mogelijk bij ZM vandaan te blijven en ik wil ook zeker geen print space van Patrick inpikken of me mengen in een slepende discussie, maar ik lees in de laatste paar posts zoveel onzin over mijzelf dat ik me toch geroepen voel de rijke fantasie van een aantal mensen even in te dammen.
Indien de opmerkingen over "een knal voor zijn kop krjgen in Hedon" (?) en het publiek op Stonehenge voor 'stomme boeren' uitmaken, over mij gaan(?), kan ik zeggen dat ik ten eerste nooit van mijn leven een knal voor mijn kop heb gekregen bij een optreden, niet in Hedon, noch ergens anders...raar maar waar ;-) . Verder heeft Thanatos in 2002 een -overigens erg gezellig en geslaagd- optreden op Stongehenge gegeven. Dat is de laatste keer dat ik volgens mij op Stonehenge ben geweest...ik kan vorig jaar dus moeilijk iets over 'stomme boeren' hebben gezegd. Verder kan ik je nog verzekeren dat het noemen van Realm of Ecstasy in mijn jaarlijst van '92 zeker niet nog steeds als een 'last op mijn schouders' voelt. Integendeel, ik moet nog steeds erg lachen om de reacties die ik toen heb losgemaakt en het feit dat zoiets oninteressants anno 2009 blijkbaar nog steeds stof voor discussie is. Maar sommige mensen hebben blijkbaar een te klein denkertje om bepaalde (niet altijd serieus bedoelde) opmerkingen te snappen...beetje kansloos dit soort gemekker...
Verder is iedereen vrij om zijn mening over Thanatos en/of Hail of Bullets te ventileren. Het kan me eerlijk gezegd echter zeer weinig boeien allemaal zolang ik zelf maar voor 100% achter de muziek sta die ik met beide bands maak en me gelukkig nooit heb/zal hoeven excuseren voor muzikale niet-metal uitstapjes..
Ik wens u allen een uiterst prettige voortzetting van dit gesprek...maar wel 'on topic' graag, jongens en meisjes

Foei, stadsventje..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


WMP
Usericon van WMP
Posted 01-01-2009 22:05 by WMP Profiel van WMP

Nu volg ik dit soort 'discussies' helemaal niet en bemoei me er verder ook niet mee, maar uitspraken als

quote:
Op 1 januari 2009 21:00 schreef de heer Gebédi het volgende:
Het kan me eerlijk gezegd echter zeer weinig boeien allemaal


doen je post dus helemaal teniet, want blijkbaar boeit het je dermate dat je de moeite neemt een account aan te maken en een reactie te typen en te plaatsen. Om vervolgens dan in diezelfde reactie aan te geven dat het je niet boeit, is hetzelfde als zeggen dat je geen homo-erotische gevoelens hebt terwijl je pielemans in een harige mannenkont zit.


de heer Gebédi
Usericon van de heer Gebédi
Posted 01-01-2009 22:16 by de heer Gebédi Profiel van de heer Gebédihttp://www.myspace.com/hailoffuckenbullets

quote:
Op 1 januari 2009 22:05 schreef WMP het volgende:
Nu volg ik dit soort 'discussies' helemaal niet en bemoei me er verder ook niet mee, maar uitspraken als



doen je post dus helemaal teniet, want blijkbaar boeit het je dermate dat je de moeite neemt een account aan te maken en een reactie te typen en te plaatsen. Om vervolgens dan in diezelfde reactie aan te geven dat het je niet boeit, is hetzelfde als zeggen dat je geen homo-erotische gevoelens hebt terwijl je pielemans in een harige mannenkont zit.


En blijkbaar zit jij met je hele kop in iemands reet want ik zeg 2 verschillende dingen; ik reageer om een aantal onzinnige opmerkingen over mijn persoon te ontkrachten en los daarvan geef ik aan dat andermans meningen over mijn bands me niet boeien. Beter lezen dus!
En dit is het laatste wat ik erover te zeggen heb... dit is een pestilence topic en geen Gebédi topic dacht ik...
veel plezier verder...


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 01-01-2009 22:22 by Mr. Cuntreaper Profiel van Mr. Cuntreaperhttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

quote:
Op 1 januari 2009 22:05 schreef WMP het volgende:
Nu volg ik dit soort 'discussies' helemaal niet en bemoei me er verder ook niet mee, maar uitspraken als



doen je post dus helemaal teniet, want blijkbaar boeit het je dermate dat je de moeite neemt een account aan te maken en een reactie te typen en te plaatsen. Om vervolgens dan in diezelfde reactie aan te geven dat het je niet boeit, is hetzelfde als zeggen dat je geen homo-erotische gevoelens hebt terwijl je pielemans in een harige mannenkont zit.



Als je goed kunt lezen, wordt zijn post niet tenietgedaan. Je moet het stuk in zijn geheel zien en niet even een enkel regeltje buiten zijn context plaatsen. Als ik jou was, zou ik dus nog maar even wachten met solliciteren bij een detectivebureau

Edit: Dju, was Gebédi me al voor

[Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 01-01-2009 22:34]


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-01-2009 22:24 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 1 januari 2009 22:16 schreef de heer Gebédi het volgende:
dit is een pestilence topic en geen Gebédi topic dacht ik...
veel plezier verder...

Zing en gitaar jij niet bij Pestilence dan?

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 01-01-2009 22:25]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


WMP
Usericon van WMP
Posted 01-01-2009 22:24 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 1 januari 2009 22:22 schreef Mr. Cuntreaper het volgende:
Als ik jou was, zou nog maar even wachten met solliciteren bij een detectivebureau


Ik zat al rond te kijken in Gebédi's kont, maar daar zit er in ieder geval geen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-01-2009 2:00 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

De heer G. heeft iig gelijk dat dit idd topic Pestilence betreft

quote:
Op 30 december 2008 12:52 schreef REelax187 het volgende:
...
Damn,

Ik moet je waarschijnlijk teleurstellen. Mascot kiest er voor om de nieuwe track begin volgend jaar op de myspace te zetten. Dit mede omdat in deze periode veel mensen op vakantie zijn. Ze willen een officieel statement de deur uitdoen en em dan introduceren. Dus heb geduld, hij komt er echt aan: Horror Detox!!!

Ik weet ut, 30 pagina's en je kunt je nog geen mening vormen......


Vakantie is bijna voorbij..

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-01-2009 3:01]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Heer der Heerscharen
Usericon van Heer der Heerscharen
Posted 02-01-2009 14:12 by Heer der Heerscharen Profiel van Heer der Heerscharenhttp://www.monolith-deathcult.com

Ik vind dat de heer Gebedi als het grote brein achter HoB wel een eigen topic heeft verdiend



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-01-2009 14:28 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Niemand houdt je tegen er een te openen...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-01-2009 14:30 by mental Profiel van mental

Mr.G houd helemaal niet van ZM dus waarom zou je een topic openen voor die flapdrol Straks krijg je nog een ram voor je kop, ik zou me twee keer bedenken bij zo een actie hoor.


Fuck the world and fuck you


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-01-2009 15:07 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Iedereen een eigen topic, gaaf!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-01-2009 16:01 by jbassist Profiel van jbassist

Blabla.. ik wil een nr, hou op met mekkeren en post een nieuw nr!!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-01-2009 16:04 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 2 januari 2009 16:01 schreef jbassist het volgende:
Blabla.. ik wil een nr, hou op met mekkeren en post een nieuw nr!!


http://www.myspace.com/thanatos666

Thanatos heeft wel een nieuw nummer online staan!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-01-2009 18:02 by mental Profiel van mental

quote:
Op 2 januari 2009 15:07 schreef De Tegenpartij het volgende:
Iedereen een eigen topic, gaaf!
ja, dan mag jij er ook wel 1 natuurlijk jij bent toch min of meer medeverantwoordelijk voor de metal scene zoals we die nu kennen in holland. JD wordt zwaar onderschat, altijd al gevonden.


Fuck the world and fuck you


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-01-2009 18:02 by jbassist Profiel van jbassist

Ja maar we zitten nu in het Pestilence topic


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-01-2009 18:37 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Hehehe. Maar jbassist heeft wel gelijk. En er is al jaren een jd topic.

Dussssss, ontopic!!! ;-)


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-01-2009 20:19 by mental Profiel van mental

Ik vind wel dat middelvingetje bij mr.G zijn post wat kinderachtig hoor, ik had een meer volwassen post verwacht.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-01-2009 20:54 by mental Profiel van mental

quote:
Op 27 december 2008 19:34 schreef REelax187 het volgende:
Laat ons bidden!

Weet je, ik heb er mijn hart en ziel in gestopt. Ben meer dan een jaar hiermee bezig geweest om alles te programeren en te componeren. We zijn allemaal zeer tevereden met de uitkomst. Robert Haagsma heeft een 5 tal songs gehoord en is uiterst positief...We zullen zien..
ik lees dit wat laat maar moest er wel even om lachen. RH, in de aardschok altijd posi over metalbands, maar voor het krantje waar ie voor werkt altijd negatief...


Fuck the world and fuck you


krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 02-01-2009 21:05 by krisiunizer Profiel van krisiunizerhttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

Het verhaal van de 'knal voor de kop' in Hedon klopt niet.

Er speelde ooit een andere band uit de regio Rotterdam in de oude Hedon - ik ben al tien minuten aan het piekeren hoe die ook alweer heette. Kom ik nog op terug.
Anyway. Hun zanger/gitarist deed een potje bijdehand tegen het publiek en werd vervolgens tijdens het optreden door twee stamgasten (namen bij de redactie bekend) opgetild en met een mooie ronde boog van het podium gelanceerd. Geloof het of niet... die zanger/gitarist heette volgens mij Patrick.

Ik heb in de oude Hedon bijna alle metalshows gezien. Ook Thanatos. En hoewel Stephan destijds best een grote bek had, zagen veel mensen daar in Zwolle best de charme van in. Thanatos was destijds ook erg goed, met Erwin de Brouwer op gitaar en Remo op drums. Zo, en nu weer over naar Pestilence. Die trouwens op 26 mei 1989 ook een vette show in Hedon speelden. Incl. Van Drunen en Randy Meinhardt.

[Dit bericht is gewijzigd door krisiunizer op 02-01-2009 21:06]



VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 02-01-2009 21:13 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

Haha, dit topic is onderhand een aardige ouwe lullen topic met allerlei ouwe koeien die weer es uit de kast gesleurd worden.

Als Mascot nou es dat nieuwe nummer online pleurt gaat men hier ook wel weer over Pestilence lullen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-01-2009 21:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

bende mietjes

TMDC knalt ieder optreden puur muzikaal iedereen voor zijn kop


signature


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-01-2009 21:14 by mental Profiel van mental

quote:
Op 2 januari 2009 21:13 schreef Hypnos het volgende:
bende mietjes

TMDC knalt ieder optreden puur muzikaal iedereen voor zijn kop
lazer op man, TMDC is de grootste kutband die er rondloopt op hollandsche bodem. dan wordt ik nog liever gestraft met pestilence.


Fuck the world and fuck you


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-01-2009 21:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

vergeet Misty Mourning niet!


signature


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-01-2009 21:16 by mental Profiel van mental

quote:
Op 2 januari 2009 21:15 schreef Hypnos het volgende:
vergeet Misty Mourning niet!
Zelfs MM is nog beter dan TMDC, echt wat een zeikband vind ik dat.


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen