IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Pestilence Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-11-2005 20:05 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 november 2005 20:00 schreef High Voltage het volgende:
Ah, dat zou de reden kunnen zijn waarom ik die twee (en dan voornamelijk Testimony) niet echt kan pruimen, ik ben immers niet heel erg thuis in de Deathmetal


Er is een kans dat een maat van mij nog wat heeft liggen, ik zal morgen eens bij hem langsgaan. Desnoods, mits hij het nog heeft, kan ik wel een kopietje regelen


Dat zou te gek gaaf zijn!; ik denk dat ik wel wat leuk ruilmateriaal voor je heb liggen, zoals een videoopname op dvd van Pestilence in de Atak uit 1988...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 16-11-2005 20:17 by High Voltage Profiel van High Voltagehttp://Dat heb ik niet, en nu?

Das ook tof!

Weetjewat? Ik ga nu even heen! (mede omdat hier het pils op is )


heavy metal is the law


slome
Usericon van slome
Posted 16-11-2005 21:13 by slome Profiel van slome

quote:
Op 15 november 2005 21:56 schreef Valorian het volgende:
Net een Large bestelling binnengekomen, inclusief "Testimony of the ancients".. Nog nooit eerder een noot van dit album gehoord (shame on me..) maar fuck wat is dit gaaf zeg!!



Nu dus bij Large voor 7 euro


Twisted... Thruth!!!

Heerschend album ja. En nu moet ik tot mijn spijt bekennen dat ik de rest van de albums niet ken...


herrie
Usericon van herrie
Posted 16-11-2005 22:12 by herrie Profiel van herrie

was dat niet die band die de woede van menig deathmetal fan op de hals haalde door diverse arrogante uitlatingen?

eigenlijk was alleen consuming impulse super vet... testimony word ik moe van (dat gekloot tussen elk nummer door)


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 16-11-2005 22:13 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Eigenlijk is alleen Spheres interessant.


slome
Usericon van slome
Posted 16-11-2005 22:14 by slome Profiel van slome

@ Herrie: Bijvoorbeeld dat met die mug ja. Dat had er wel tussen uit gemogen.



[Dit bericht is gewijzigd door slome op 16-11-2005 22:15]


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-11-2005 22:18 by M. Profiel van M.

quote:
Op 16 november 2005 22:13 schreef Psychonaut het volgende:
Eigenlijk is alleen Spheres interessant.

Eigenlijk is elk album van ze wel interessant.



Heersende band.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-11-2005 8:45 by altx Profiel van altx

Ik heb nu Consuming Impulse, Testimony of the Ancients en Spheres.

Ja, ik weet het... Beter laat dan nooit...

Maar ik vind ze inderdaad alle drie wel goed. Ze hebben stuk voor stuk zo hun charme.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 17-11-2005 10:12 by Melk is Goed Profiel van Melk is Goed

Hun vier albums zijn eigenlijk nauwelijks te vergelijken... telkens totaal anders, en naar mijn mening niet altijd even geslaagd. Consuming Impulse is een genreklassieker... staat nog steeds als een huis met z'n enorm heavy en ranzige geluid, riffs en vocalen. Testimony of the Ancients is ook lekker, veel technischer, maar als geheel niet zo'n enorme stomp in de maag als z'n voorganger. De andere twee platen kunnen me eerlijk gezegd nauwelijks boeien.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-11-2005 11:18 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

www.pestilence.fan.pl

In de download sectie staat naast de drie clips ook een volledige videobootleg van een Pestilence show in 1990 in Oakland.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-11-2005 11:21]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 22-11-2005 12:17 by neefherbert Profiel van neefherbert

quote:
Op 17 november 2005 8:45 schreef altx het volgende:
Ik heb nu Consuming Impulse, Testimony of the Ancients en Spheres.

Ja, ik weet het... Beter laat dan nooit...

Maar ik vind ze inderdaad alle drie wel goed. Ze hebben stuk voor stuk zo hun charme.


Absoluut "Malleus Maleficarum" ook anschaffen dan !!! (véél beter dan Spheres i.m.n.s.h.o.)


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 13-01-2006 23:16 by Mikeee Profiel van Mikeee




REelax187
Usericon van REelax187
Posted 14-01-2006 16:41 by REelax187 Profiel van REelax187

Leuk dat jullie er allemaal nog zo mee bezig zijn. Ieder een andere mening toebedeeld. Lachuh.

Ik ben nog steeds bezig met C-187. Hoop dat jullie het iets zullen gaan vinden. Ik heb op bass inmiddels weer TONY CHOY!!!

Op gitaar Excivious gitarist Tymon, een van neerlands beste gitaristen en natuurlijk yours truely......zanger? Ik ben nog zoekende....wie ohh wie????

Patrick Mameli.


Ed
Usericon van Ed
Posted 14-01-2006 17:40 by Ed Profiel van Ed

quote:
Op 14 januari 2006 16:41 schreef REelax187 het volgende:
Leuk dat jullie er allemaal nog zo mee bezig zijn. Ieder een andere mening toebedeeld. Lachuh.

Ik ben nog steeds bezig met C-187. Hoop dat jullie het iets zullen gaan vinden. Ik heb op bass inmiddels weer TONY CHOY!!!

Op gitaar Excivious gitarist Tymon, een van neerlands beste gitaristen en natuurlijk yours truely......zanger? Ik ben nog zoekende....wie ohh wie????

Patrick Mameli.


Klinkt zeer goed, vind Spheres nog steeds je beste werkt dus ik hoop dat je in die richting blijft (die c-187/gestalt demo dingen vond ik minder, maarja smaken verschillen).

Tymon is goed, hopelijk krijgen we ooit nog is iets te horen van Excivious want hun website is weg(?) en het laatste nieuws was dat je een band bij elkaar zochten. Weet jij soms hoe het daarmee staat Patrick?

oh en vergeet te vragen, wat voor een soort zanger zoek je?

[Dit bericht is gewijzigd door Ed op 14-01-2006 17:41]


REelax187
Usericon van REelax187
Posted 14-01-2006 17:47 by REelax187 Profiel van REelax187

ik zoek een gruntboy met ritmische zinopbouw


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-01-2006 18:01 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 22 november 2005 11:18 schreef Mutilator het volgende:
www.pestilence.fan.pl

In de download sectie staat naast de drie clips ook een volledige videobootleg van een Pestilence show in 1990 in Oakland.
Fukking hell, díe ga ik vanavond even downen!!!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Tymon
exivious
Usericon van Tymon
Posted 14-01-2006 18:02 by Tymon Profiel van Tymonhttp://www.exivious.net

Patrick, schrijf mn bandnaam goed pik, het is EXIVIOUS! hehe

Ed, de Exivious site is www.exivious.net tegenwoordig. En ik heb net een complete band bij elkaar, met niemand minder op drums dan Stef Broks van Textures!



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-01-2006 18:02 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 14 januari 2006 17:47 schreef REelax187 het volgende:
ik zoek een gruntboy met ritmische zinopbouw
RudeBoy al eens een mail gestuurd misschien..?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jeunis
En het leeft nog steeds.
Usericon van Jeunis
Posted 14-01-2006 18:04 by Jeunis Profiel van Jeunishttp://www.iconsofbrutality.com

quote:
Op 25 juli 2002 16:34 schreef Arson het volgende:
naar mijn mening Nederlands beste metal band ooit.


Eindelijk eens iemand met smaak



Ed
Usericon van Ed
Posted 14-01-2006 18:13 by Ed Profiel van Ed

quote:
Op 14 januari 2006 17:47 schreef REelax187 het volgende:
ik zoek een gruntboy met ritmische zinopbouw


Waarom zing je eigenlijk niet zelf? of wil je concentreren op de gitaar?


Ed
Usericon van Ed
Posted 14-01-2006 18:19 by Ed Profiel van Ed

quote:
Op 14 januari 2006 18:02 schreef Tymon het volgende:
Patrick, schrijf mn bandnaam goed pik, het is EXIVIOUS! hehe

Ed, de Exivious site is www.exivious.net tegenwoordig. En ik heb net een complete band bij elkaar, met niemand minder op drums dan Stef Broks van Textures!


en ik copy/paste het dan ook nog is verkeerd!

Klinkt goed! is het niks geworden met die zangeres want die zie ik er niet bij? en wanneer kunnen we nu is wat verwachten (goh hoe vaak heb ik dat niet aan je gevraagd na die eerste demo! ), alle kleine dingen die ik hoor klinken fantatisch dus ik wil meer!

goed jaar dat 2006 voor de tech metal als het zo door gaat, Atheist weer bij elkaar, nieuwe cd van Spiral Architect, Exivious met nieuw werk en Patrick die ook weer in de weer met Choy.


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 04-06-2006 11:56 by axegrinder Profiel van axegrinder

Mameli haat Metal al jaren, na Spheres was hij de weg al volledig kwijt.
Een van zijn kreten was toen nog dat het muziek was waar nog alleen maar zwakbegaafden naar konden luisteren.


Ed
Usericon van Ed
Posted 04-06-2006 13:53 by Ed Profiel van Ed

quote:
Op 4 juni 2006 11:56 schreef axegrinder het volgende:
Mameli haat Metal al jaren, na Spheres was hij de weg al volledig kwijt.
Een van zijn kreten was toen nog dat het muziek was waar nog alleen maar zwakbegaafden naar konden luisteren.


nou als ik bij sommige concerten rond loop vind ik dat geen gek idee.. (maar ik ben wel zo slim om te weten dat voor elke drukke lompe eikel er 3 rustige slimme gasten zijn)


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 28-08-2006 10:58 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

PESTILENCE: Live Album From Long-Defunct Dutch Death Metallers Surfaces - Aug. 28, 2006

Metal War Productions has just released a live album from the long-defunct Dutch extreme metallers PESTILENCE, entitled "Chronicles of the Scourge". The collection includes two live shows: Zeche in Bochum, Germany on November 18, 1988 and Kix Festival in Veghel, The Netherlands on June 24, 1989. According to a press release from Metal War, "this killer release has been made possible with full permission and cooperation of Martin Van Drunen [ex-PESTILENCE frontman] himself! He has been working with us on this idea from its ghastly conception to the grotesque reality it has become." Metal War Productions mailorder customers will receive a bonus rehearsal disc with their order, limited to 1,000 copies.

"Chronicles of the Scourge" (view cover here) track listing:

Kix Festival - Veghel, Holland (June 24, 1989):

01. City Of The Living Dead / Antropomorphia
02. Parricide
03. Echoes Of Death
04. Subordinate To The Domination
05. Commandments
06. Out Of The Body
07. Chemotherapy
08. Cycle Of Existence
09. Suspended Animation

Zeche - Bochum, Germany (November 18, 1988):

10. The Trauma
11. Antropomorphia
12. Parricide
13. Subordinate To The Domination
14. Cycle Of Existence
15. Extreme Unction
16. Chemotherapy
17. Bacterial Surgery
18. Systematic Instruction

Unreleased bonus track:

19. Consuming Impulse

PESTILENCE's lineup on the album is as follows:

Patrick Mameli - Guitar
Patrick Uterwijk - Guitar
Martin Van Drunen - Bass, Vocals
Marco Foddis ? Drums



bron: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=57251



Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 28-08-2006 11:01 by Henke Profiel van Henkehttp://entrapment2.bandcamp.com/

shit, je was me net voor



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen