IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Pestilence Vorige pagina | Volgende pagina
Asphyxiate
Usericon van Asphyxiate
Posted 19-01-2008 13:25 by Asphyxiate Profiel van Asphyxiate

quote:
Op 19 januari 2008 13:20 schreef Aaaarco het volgende:
misschien is t net zo arrogant om te denken dat je je persoonlijke wrok jegens meneer mameli hier kosten wat t kost over ons heen te flikkeren...

bel m op en vetel m dat je m een lul vind ipv zelf de lul uithangen!


He? Wat voor een onzin kraam jij nou uit...

Heb ik niet net gezeg dat ik de heer Mameli en zijn muziek ENORM respecteer???

Heb ik niet net gezegd dat ik enorm blij ben met de reunie en ook met zijn c-187 project???

Goh, raar volkje, die hollanders

Komaan, ik denk dat het normaal is dat ik deze kleine bedenkingen heb, en het laatste wat ik wil doen is Patrick zwart maken...




Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 19-01-2008 13:26 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

quote:
Op 19 januari 2008 13:25 schreef Asphyxiate het volgende:
het laatste wat ik wil doen is Patrick zwart maken...




hmm right!



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Asphyxiate
Usericon van Asphyxiate
Posted 19-01-2008 13:27 by Asphyxiate Profiel van Asphyxiate

quote:
Op 19 januari 2008 13:24 schreef Aaaarco het volgende:
ben jij die gefrustreerde live-gitarist zelf?...





Nee... En sinds wanneer is een teleurstelling gelijk aan frustratie?

Tymon zal er zelf wel komen met zijn project Exivious, wat trouwens van Nederlandse bodem is. Degenen die het niet kennen moeten het zeker eens uitchecken!



Asphyxiate
Usericon van Asphyxiate
Posted 19-01-2008 13:27 by Asphyxiate Profiel van Asphyxiate

quote:
Op 19 januari 2008 13:26 schreef Aaaarco het volgende:
hmm right!




Jep



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-01-2008 13:29 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

+1 @ Aaaarco

quote:
Op 19 januari 2008 13:22 schreef Asphyxiate het volgende:
...
Maar toch, het is raar, tot een maand geleden wou hij niets meer met Pestilence te maken hebben... Reacties op C-187 vallen tegen, tour wordt gecancelled, Pestilence is terug...
...


Dude je probeert je gelijk te halen terwijl je focust op irrelevantie; ook al zouden jouw beweringen kloppen; mensen mogen van mening veranderen of mag de heer Mameli dat als enige van jou dan niet? Díe houding van jou over een ander is arrogant; niet iemand die zijn mening geeft over zijn eigen muziek. Denk hier maar es over na.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-01-2008 13:29 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

*kijkt bij de P in de cd-kast*

Vedomd, er is nog een plekkie vrij voor een nieuwe Pestilence cd....


spelfout weggehaald...


Asphyxiate
Usericon van Asphyxiate
Posted 19-01-2008 13:31 by Asphyxiate Profiel van Asphyxiate

quote:
Op 19 januari 2008 13:29 schreef Mutilator het volgende:
+1 @ Aaaarco



Dude je probeert je gelijk te halen terwijl je focust op irrelevantie; ook al zouden jouw beweringen kloppen; mensen mogen van mening veranderen of mag de heer Mameli dat als enige van jou dan niet? Díe houding van jou over een ander is arrogant; niet iemand die zijn mening geeft over zijn eigen muziek. Denk hier maar es over na.


Je snapt het echt niet he...

zoals ik al zei, jullie hebben bedenkingen bij zoveel reunies, maar die van pestilence is dan helemaal oprecht in jullie ogen.

Tja, ik hoop dat het om oprechte redenen gaat. Doe dan je best om mij ervan te overtuigen ipv mij persoonlijk aan te vallen.




Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 19-01-2008 13:32 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

quote:
Op 19 januari 2008 13:27 schreef Asphyxiate het volgende:
Nee... En sinds wanneer is een teleurstelling gelijk aan frustratie?

Tymon zal er zelf wel komen met zijn project Exivious, wat trouwens van Nederlandse bodem is. Degenen die het niet kennen moeten het zeker eens uitchecken!


die gitarist kan gewoon enkel teleurgesteld zijn das waar ( en begrijpelijk) echter als jij die gitarist zou zijn zou t wel degelijk ook frustratie zijn, maar goed.. feit is dat je (in wat voor opzicht dan ook) redelijk dicht bij die bands staat en dat je wel degelijk meneer mameli onderuit haalt...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 19-01-2008 13:35 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

quote:
Op 19 januari 2008 13:31 schreef Asphyxiate het volgende:
Je snapt het echt niet he...

zoals ik al zei, jullie hebben bedenkingen bij zoveel reunies, maar die van pestilence is dan helemaal oprecht in jullie ogen.

Tja, ik hoop dat het om oprechte redenen gaat. Doe dan je best om mij ervan te overtuigen ipv mij persoonlijk aan te vallen.




lees t hier en overal elder op dit kloterige forum es goed door.. ik loop altijd te zeiken op alle reunies maar t overgrootte deel juicht t allemaal toe ( candlemass/toxik, possessed, carnivore, gorefest, cynic etc etc)... terwijl een boel mensen hier juist behoorlijk sceptisch op reageren...

*planken en ernaast meppen...*


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Asphyxiate
Usericon van Asphyxiate
Posted 19-01-2008 13:36 by Asphyxiate Profiel van Asphyxiate

quote:
Op 19 januari 2008 13:32 schreef Aaaarco het volgende:
die gitarist kan gewoon enkel teleurgesteld zijn das waar ( en begrijpelijk) echter als jij die gitarist zou zijn zou t wel degelijk ook frustratie zijn, maar goed.. feit is dat je (in wat voor opzicht dan ook) redelijk dicht bij die bands staat en dat je wel degelijk meneer mameli onderuit haalt...




Ik probeer Patrick echt niet onderuit te halen... Ik heb geen zin meer om dat nog 100x te herhalen, nu is het echt wel genoeg geweest.

Kijk, het spijt me als ik jullie die indruk gaf... Dan is alles gewoon verkeerd overgekomen.. Mijn excuses enz. enz.

Ik vind het erg dat jullie het echt niet snappen dat ik er vragen bij heb? En wat ik zei over jullie hypocriete houdingen t.o.v. bandreunies wordt natuurlijk genegeerd...

Achja, zullen we de strijdbijl begraven? Het is echt te stompzinnig om op deze manier door te gaan.



Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 19-01-2008 13:37 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

ik ging t net leuk vinden...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-01-2008 13:38 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 januari 2008 13:31 schreef Asphyxiate het volgende:
Je snapt het echt niet he...
zoals ik al zei, jullie hebben bedenkingen bij zoveel reunies, maar die van pestilence is dan helemaal oprecht in jullie ogen.


JA?!? Quote me dan maar eens mijn bedenkingen over reunie bands; I dare you!

quote:
Tja, ik hoop dat het om oprechte redenen gaat. Doe dan je best om mij ervan te overtuigen ipv mij persoonlijk aan te vallen.


Als het gewoon gezegd wordt is het minste wat je kan doen diegene het voordeel van je twijfel te geven ipv te focussen op redenen die in jouw ogen oprecht zijn..

Voorbeeldje erbij: Bill Steer doet mee aan de Carcass reunie omdat hij het geld oa in zijn band Firebird kan steken; om het geld dus; mss voor jou niet oprecht, maar ondertussen hebben nu hele volksstammen de kans om de band nog eens aan het werk te zien; wat is dan belangrijker?



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-01-2008 13:40]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 19-01-2008 13:38 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

o effe een beetje ontopic en zinvoil dan... als er iemand op zoek is naar digitale versies van the penance en dysentry mailen ze me maar...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 19-01-2008 13:41 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

ha mulitatort, dat kan ik ook

quote:
Op 18 januari 2008 19:20 schreef Aaaarco het volgende:
Tot het tegendeel bewezen is zal ik m t nadeel van de twijfel nog niet geven en er van uitgaan dat hij dit doet omdat hij er zin in heef



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-01-2008 13:57 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Aaarco hehe

quote:
Op 19 januari 2008 13:38 schreef Aaaarco het volgende:
o effe een beetje ontopic en zinvoil dan... als er iemand op zoek is naar digitale versies van the penance en dysentry mailen ze me maar...


Grappig; deze post doet me denken aan de re-release door Displeased records van Malleus maleficarum waarbij men abusievelijk een demo van een andere Pestilence op geperst heeft

Ik zoek echter nog deze cd:



http://www.metal-archives.com/release.php?id=136087


Nog een nette site met leuke downloads incl het volledige Dynamo optreden:

http://demogorgon6.republika.pl/downloaden.html

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-01-2008 14:08]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Asphyxiate
Usericon van Asphyxiate
Posted 19-01-2008 14:01 by Asphyxiate Profiel van Asphyxiate

Dus nu moet ik even alle archieven van alle fora waar ik ben geweest doorpluizen?
Als je een beetje nadenkt, weet je dat er altijd wel minder goede reacties zijn

En als jullie nu niet zo achterlijk zouden hebben gerageerd op mijn posts was het zover niet gekomen... Door jullie aanvallen voelde ik mij genoodzaakt om mijn punt elke keer weer neer te schrijven zodat jullie het toch wat snappen...

Als je nu gewoon had gezegd "tjah, ik begrijp het wel dat je je bedenkingen erbij hebt, maar laten wa het daar nu niet over hebben! Pestilence komt terug, en dat is het belangrijkste", dan zou ik het daarbij ook gelaten hebben



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 19-01-2008 14:04 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

Blif m'n bedenkingen houden....kan me ook nog goed de laatste woorden herinneren in een Aardschok interview aangaande de split van Pestilence....deze reunie gaat dus aan mij voorbij.
Jammer want de platen die ze hebben uitgebracht destijds waren allen erg gaaf!!!


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 19-01-2008 14:04 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

quote:
Op 19 januari 2008 14:01 schreef Asphyxiate het volgende:
Dus nu moet ik even alle archieven van alle fora waar ik ben geweest doorpluizen?
Als je een beetje nadenkt, weet je dat er altijd wel minder goede reacties zijn

En als jullie nu niet zo achterlijk zouden hebben gerageerd op mijn posts was het zover niet gekomen... Door jullie aanvallen voelde ik mij genoodzaakt om mijn punt elke keer weer neer te schrijven zodat jullie het toch wat snappen...

Als je nu gewoon had gezegd "tjah, ik begrijp het wel dat je je bedenkingen erbij hebt, maar laten wa het daar nu niet over hebben! Pestilence komt terug, en dat is het belangrijkste", dan zou ik het daarbij ook gelaten hebben


geef je nu toe dat je een beetje een idioot bent?


@mutilator, ik hoop nog steeds dat die dynamo opnames op cd uitgebracht worden....


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-01-2008 14:05 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Wat doet de oorspronkelijke pestilence drummer eigenlijk tegenwoordig??? Zou hij nog actief zijn in de muziek? Hij schreef toch ook veel(alle??) pestilence teksten? Toch ook een relevent lid lijkt me.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-01-2008 14:19 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

@Hub; dus nav een interview laat je de muziek aan je voorbij gaan; oftewel een randverschijnsel beslist over de essentie?

Net als de beweringen van heer Asphyxiate klinkt het nogal scheef..maar goed het zal wel; ik moet een trein halen cheerz!

quote:
Op 19 januari 2008 14:04 schreef Aaaarco het volgende:
...
@mutilator, ik hoop nog steeds dat die dynamo opnames op cd uitgebracht worden....


Op de Mind reflections verzamelaar staan een aantal nummers van dat optreden; voor de rest is het een -topkwaliteit- bootleg cd, maar lastig te vinden; ik zag em ooit op Ebay voorbij gaan..ikzelf hoop dan weer dat er een video opname van gemaakt is


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 19-01-2008 14:28 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

quote:
Op 19 januari 2008 14:19 schreef Mutilator het volgende:
@Hub; dus nav een interview laat je de muziek aan je voorbij gaan; oftewel een randverschijnsel beslist over de essentie?

Net als de beweringen van heer Asphyxiate klinkt het nogal scheef..maar goed het zal wel; ik moet een trein halen cheerz!




Naar aanleiding van dat interview hoeft een Pestilence reunie voor mij niet meer nee. Kan men kortzichtig vinden van mij...prima, laat mij koud hehe.
Is trouwens ook nogal scheef om eerst de metalfans af te zeiken en nu wel weer verwachten dat diezelfde fans gewoon weer de band met open armen ontvangen.

Ik heb de eerste 5 Pestilence platen (da's incl. de verzamelaar) en draai die graag maar daar houd het ook mee op voor mij.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-01-2008 14:30 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 januari 2008 14:28 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik heb de eerste 5 Pestilence platen (da's incl. de verzamelaar)
Geen demo's in 362 verschillende uitvoeringen?



mokka
Usericon van mokka
Posted 19-01-2008 14:30 by mokka Profiel van mokka

quote:
(straks komen de 2 andere beste deathmetal band uit NL, sempternal deathreign en Delerium ook weer bijelkaar, dan ga ik spontaan janken van vreugde)

was dat maar waar, vooral Delirium
maar als Pestilence geen oude nummers live zou spelen dan hoeft voor mij (en 99% van de andere fans) de hele comeback niet denk ik


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 19-01-2008 14:39 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

quote:
Op 19 januari 2008 13:29 schreef varanus het volgende:
*kijkt bij de P in de cd-kast*

Vedomd, er is nog een plekkie vrij voor een nieuwe Pestilence cd....

Hier niet, maar als ik het een gave plaat vind, dan maak ik wel een plekkie.


Touché, pussycat!


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 19-01-2008 14:40 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

semp is geen doen.. frank ziet dat totaal niet zitten, delirium zou errrg gaaf zijn inderdaad...

pestilence gaat echt wel oude nummers spelen dat staat ook al te lezen in de posts van heer reeleksc3,14





In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen