IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Pestilence Vorige pagina | Volgende pagina
Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 16-09-2002 18:19 by Airwolf Profiel van Airwolf

quote:
Op 16 september 2002 14:21 schreef Inside-Lie het volgende:
Dat zou best wel eens kunnen, maar ik wil dus nog steeds graag weten wat


volgens mij staat het in die aardschok waar ze zelf voorop staan. moet geweest zijn toen speres uitkwam. je kunt 'm zo bij de aardschok nabestelen misschien.


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 16-09-2002 18:52 by Inside-Lie Profiel van Inside-Liehttp://www.inside-lie.tk

Dat is een idee ja, maar wel jammer dat niemand het even wil vertellen. Als iemand me misschien anoniem wil helpen (zodat niemand ruzie krijgt!), e-mailen mag ook!

Pfff...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-12-2002 5:00 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

nog ff een vraagje over Pestilence en wel de demo's; op de re-release van Displeased staan de demo's 'Infected' & 'Dysentry', maar 'Infected' is een demo is van een andere Pestilence die hun naam hebben veranderd in The horde of torment en dat het 'The penance' moet zijn.

Nu is mijn vraag; kloppen de nummers wel en zijn alleen de titels fout of hebben ze zich vergist in een complete demo?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 24-12-2002 7:49 by Inside-Lie Profiel van Inside-Liehttp://www.inside-lie.tk

Wist niet eens dat er een demo CD uitgebracht werd, hoe heet die CD dan? Want ik heb wel een maffe CD met oude nummers en wat live tracks. Al meer dan een jaar trouwens.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-12-2002 11:17 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 24 december 2002 5:00 schreef Mutilator het volgende:
nog ff een vraagje over Pestilence en wel de demo's; op de re-release van Displeased staan de demo's 'Infected' & 'Dysentry', maar 'Infected' is een demo is van een andere Pestilence die hun naam hebben veranderd in The horde of torment en dat het 'The penance' moet zijn.

Nu is mijn vraag; kloppen de nummers wel en zijn alleen de titels fout of hebben ze zich vergist in een complete demo?
Haha! Ik heb nog een tape liggen uit de tijd dat tape traden in metalland helemaal "in" was en mp3's nog niet bestonden. Vroeger...
Anyways, tenzij ik 11 jaar geleden flink ben genept heb ik een tweetal demo's liggen, met inderdaad de titels die jij noemt, en met de nummers erop die op de heruitgave staan van Malleus Maleficarum. Toen deed Mameli als het goed is ook de zang en de bas nog. Heb ik het verkeerd, je mag me verbeteren, maar dit is mij verteld.

En ja, Pestilence heerst! Heb ze nog op Dynamo '92 gezien, en de hele tijd vooraan gestaan.
Ik word oud geloof ik...

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 24-12-2002 12:30]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-12-2002 11:42 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 16 september 2002 18:52 schreef Inside-Lie het volgende:
Dat is een idee ja, maar wel jammer dat niemand het even wil vertellen. Als iemand me misschien anoniem wil helpen (zodat niemand ruzie krijgt!), e-mailen mag ook!

Pfff...
Ik meende iets in de zin van als je bij headbangen de muziek wegdacht, was het best een debiel gezicht. Waarop heer Swagerman van Beaufort Studio doodleuk zei, dat als je bij neuken het meisje wegdacht, dat ook een debiel gezicht was. Oftewel, als je bij allerlei handelingen essentiële dingen wegdenkt, je hele debiele dingen overhoudt. Om eerlijk te zijn had ik er een beetje problemen mee, de hele houding van Pestilence vlak na Spheres, zo ook in een interview op Headbanger's Ball destijds, tegen die heks van een Vanessa Warwick; ze droegen geen metalshirts meer omdat ze niet meer "zo" waren. Als je zelf al aangeeft dat je je eigen fans bent ontstegen gaan ze dat niet pikken, nee.
Aan de andere kant hebben de fans Pestilence wel hard laten vallen na "Spheres". Nog vage verhalen gehoord over de tour, ze waren headliners van een tournee met Cynic, ook al een techno metal band, en omdat drummer Marco Foddis het live niet kon waarmaken zouden ze het geluid van Cynic (sorry, Marco Foddis was wel goed, maar zeker geen Sean Reinert, ook bekend van Death - Human) hebben bijgeschroefd om zo niet te beroerd voor de dag te komen. In hoeverre het waar is weten de betrokkenen zelf het beste; het is slechts wat ik gelezen heb, en persoonlijk denk ik wel dat er sneue mensen rondlopen die zulks zouden doen, maar ik denk niet dat Mameli zo sneu is.

Ik spreek hiermee geen waarde oordeel uit over Pestilence, het blijft een wereldband waarvan ik nog steeds met veel plezier regelmatig de schijfjes in de speler stop, maar dit is wat ik destijds heb opgevangen.
Vraag je me wel naar een waarde oordeel, dan vind ik dat er wat meer metal invloeden in Spheres hadden gemogen, waarna ze het eigenlijke materiaal van Spheres wat later hadden kunnen uitbrengen omdat de fans dan al een beetje hadden kunnen wennen aan de opkomende techno hausse. Het al eerder genoemde Nocturnus en Cynic, Elements van Atheist, ook zo'n verkeerd begrepen schijf...
Aan de andere kant had Pestilence, die wel altijd vernieuwend bezig waren (geen enkele schijf lijkt echt op de voorganger, zeg nu zelf) nooit een tussen oplossing willen hebben in de vorm van een half om half techno/death metal schijf, om daarna achter de feiten aan te hobbelen.

Ik hoop hiermee voldoende over de kwestie te hebben verteld, met zoveel mogelijk belichtingskanten erbij.
Patrick, je mag me aanvullen waar nodig, en nee, ik heb nix tegen je en wil ook niemand beledigen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 24-12-2002 20:03 by Inside-Lie Profiel van Inside-Liehttp://www.inside-lie.tk

Dank je wel hoor! Ik heb het al eens van meerdere mensen gehoord inmiddels... Toch bedankt!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-12-2002 20:15 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 24 december 2002 20:03 schreef Inside-Lie het volgende:
Dank je wel hoor! Ik heb het al eens van meerdere mensen gehoord inmiddels... Toch bedankt!


Ok dus je hebt geen kopie van het interview meer nodig bij onze trade; ik wel antwoord op mijn email over deze trade; ik wacht ondertussen al een tijdje op antwoord; nu heb ik er de tijd voor; straks wordt het heel lastig dus maak ff je keuze zodat ik ook verder kan.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-12-2002 20:18 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 24 december 2002 11:17 schreef Greycloak het volgende:
...Anyways, tenzij ik 11 jaar geleden flink ben genept heb ik een tweetal demo's liggen, met inderdaad de titels die jij noemt, en met de nummers erop die op de heruitgave staan van Malleus Maleficarum. Toen deed Mameli als het goed is ook de zang en de bas nog. Heb ik het verkeerd, je mag me verbeteren, maar dit is mij verteld.


Thanx!

quote:
En ja, Pestilence heerst! Heb ze nog op Dynamo '92 gezien, en de hele tijd vooraan gestaan. Ik word oud geloof ik...


De Dynamo gig van de Mind reflections verzamelaar is idd klasse! 'jongens willen meer water!' 'we hebben nog tijd voor 1 nummer, jullie kunnen kiezen'...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-12-2002 20:24 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Tsjee, wat was ík blij dat Mameli dat zei zeg! Het was gruwelijk warm in de pit, en direct daarna draaiden ze de brandslangen weer open richting de pit... Heer-lijk!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-12-2002 17:56 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 24 december 2002 20:24 schreef Greycloak het volgende:
Tsjee, wat was ík blij dat Mameli dat zei zeg! Het was gruwelijk warm in de pit, en direct daarna draaiden ze de brandslangen weer open richting de pit... Heer-lijk!


Ik heb dat optreden ook gezien. keigaaf!!!! trad suicidal tendencies toen ook niet op? Ik denk dat dat tevens mijn laatste dynamo was, werd te grootschalig.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-12-2002 18:11 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Nee, ST was geloof ik het jaar ervoor of erna, whatever. Ene keer speelde Anthrax, andere ST, ertussenin zat Pestilence, Paradise Lost, Rollins Band etc.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-12-2002 18:24 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 december 2002 18:11 schreef Greycloak het volgende:
Nee, ST was geloof ik het jaar ervoor of erna, whatever. Ene keer speelde Anthrax, andere ST, ertussenin zat Pestilence, Paradise Lost, Rollins Band etc.


ach ja. de anthrax editie heb ik zelf niet gezien. Ik herinner me nog dat Paradise lost optrad, ik kon gewoon de puf niet opbrengen om omhoog te komen(het was dacht ik ook erg warm). Ik heb paradise lost dus nog nooit live gezin wel gehoord.


Evelienne
Usericon van Evelienne
Posted 25-12-2002 19:14 by Evelienne Profiel van Evelienne

quote:
Op 25 december 2002 18:24 schreef attila_de_hun het volgende:
ach ja. de anthrax editie heb ik zelf niet gezien. Ik herinner me nog dat Paradise lost optrad, ik kon gewoon de puf niet opbrengen om omhoog te komen(het was dacht ik ook erg warm). Ik heb paradise lost dus nog nooit live gezin wel gehoord.


Pestilence in 92(?), speelde Morbid Angel er toen ook niet (Richard Brunelle die zijn effecten op de keukenstoel had staan) Suicidal en Anthrax in 94?
(In ieder geval de eerste CD net uit met nieuwe zanger)

[Dit bericht is gewijzigd door Evelienne op 25-12-2002 19:15]


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-12-2002 19:25 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

MA speelde most definitely al in '91. Anthrax en ST weet ik niet zeker, maar volgens mij al vóór '94, allebeide. En Pestilence speelde ook zeker in '92. Geen vraagteken nodig!

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 25-12-2002 19:26]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-05-2003 2:27 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Heeft iemand deze cd voor kopietrade oid?

PESTILENCE - OUT OF THE BODY OMERTA CD

( LIVE AT THE KIX FESTIVAL, VEGHEL – JUNE 24. 1989 )


[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-05-2003 2:27]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Sater
Usericon van Sater
Posted 11-05-2003 2:54 by Sater Profiel van Sater

heb enkel Spheres maar die vind ik nou niet echt om over naar huis te schrijven..


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 11-05-2003 5:18 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 11 mei 2003 2:54 schreef Sater het volgende:
heb enkel Spheres maar die vind ik nou niet echt om over naar huis te schrijven..


naar huis schrijven hoeft ook niet


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 12-05-2003 22:21 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

geweldige band maar over het beste album verschillen we van mening ik vinf testimony een redelijk solide maar saai 13 in een dozijn klinkend death emtal album!

Op de eerste twee hadden ze veel meer een eigen sound.

Ik vind vooral consuming impulse gaaf!



De Demoon
Usericon van De Demoon
Posted 12-05-2003 22:26 by De Demoon Profiel van De Demoon

Ik vind Spheres wél hun beste plaat... al is de rest ook goed. Pestilence is idd een van de beste Ned. death metal bands!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-05-2003 7:59 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 12 mei 2003 22:26 schreef De Demoon het volgende:
Ik vind Spheres wél hun beste plaat... al is de rest ook goed. Pestilence is idd een van de beste Ned. death metal bands!


idd, na "sempiternal deathreign". de best maar ook de onbekendste.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 13-05-2003 8:12 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Hmmm die band zegt me echt niets, maar pestilence is wat mij betreft de beste NL Thrash/Death band



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-09-2003 3:58 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 mei 2003 22:21 schreef enforcer het volgende:
... ik vinf testimony een redelijk solide maar saai 13 in een dozijn klinkend death emtal album!
...


O JA? Noem dan ff die andere 12!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 24-09-2003 8:47 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 24 september 2003 3:58 schreef Mutilator het volgende:
O JA? Noem dan ff die andere 12!!!

Hehe snelle reactie


Zenial


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 24-09-2003 9:48 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Pestilance Kicks ass vooral de eesrety twe releases!

malleus malefucarum en consuming impulse zijn super gaaf!

Thrash van het hoogste niveau!



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen