IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Pestilence Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-09-2008 21:26 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Je hebt toch hail of bullets gezien? Dat zijn nou niet bepaald de jongste muzikanten, maar die gaan nog los, hoor.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-09-2008 21:28 by mental Profiel van mental

quote:
Op 24 september 2008 21:26 schreef De Tegenpartij het volgende:
Je hebt toch hail of bullets gezien? Dat zijn nou niet bepaald de jongste muzikanten, maar die gaan nog los, hoor.
dat is waar.maar is de beleving nog dezelfde ? als toen ze nog jonge honden waren ? nu doen ze het voor de poen, tenminste pestilence wel denk ik. anders had ie wel doorgegaan met die C nog wat meuk van hem.


Fuck the world and fuck you


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-09-2008 21:30 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ja, dat weet ik allemaal niet, ik ken ze niet. Maar ik wil/ga het wel zien.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-09-2008 21:31 by mental Profiel van mental

ik ga het ze vragen denk ik. ik wil weten wat ze drijft.


Fuck the world and fuck you


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-09-2008 21:37 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 24 september 2008 21:28 schreef mental het volgende:
nu doen ze het voor de poen, tenminste pestilence wel denk ik.


Echt wel, mijn god wat zal Patrick zijn zakken vullen met een reunie van Pestilence. Die hoeft echt nooit meer te werken, vet cashen voor hem!!!!!



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-09-2008 21:37 by mental Profiel van mental

quote:
Op 24 september 2008 21:37 schreef Staalman het volgende:
Echt wel, mijn god wat zal Patrick zijn zakken vullen met een reunie van Pestilence. Die hoeft echt nooit meer te werken, vet cashen voor hem!!!!!


altijd gasten die er serieus op ingaan, mooi is dat.


Fuck the world and fuck you


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-09-2008 21:37 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Misschien reageert hij wel in deze topic, wie weet.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-09-2008 21:39 by mental Profiel van mental

quote:
Op 24 september 2008 21:37 schreef De Tegenpartij het volgende:
Misschien reageert hij wel in deze topic, wie weet.
hmm, ja. in dat c nog wat topic wel iig, ik ben benieuwd.


Fuck the world and fuck you


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-09-2008 21:43 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 24 september 2008 21:37 schreef mental het volgende:
altijd gasten die er serieus op ingaan, mooi is dat.


Het is zo jammer dat jij in je "afzeik-modus" helaas wel serieus bent met je waanzinnige opmerkingen...
Als je niets met de "reunie" hebt prima, dat je dat een keer meld prima, dat je maar als een zeikneus eerste klas doorblijft mekkeren is wel treurig...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Asphyxiate
Usericon van Asphyxiate
Posted 24-09-2008 22:35 by Asphyxiate Profiel van Asphyxiate

Waar is het C-187 topic trouwens heen? En hun website?
Probeert hij zijn verleden te wissen?

Hij had moeten doorgaan met C-187, ipv weer 13-in-een-dozijn-riffs boven te halen voor Pestilence. Want daar gaat hij weer naartoe, toch? Die eerste 2 platen ...

Sorry fanboys



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-09-2008 22:36 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Zelfs de site is weg? Huh?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 24-09-2008 22:37 by Lionheart Profiel van Lionheart

Site bestaat nog wel, alleen de content is Pestilence geworden.


Asphyxiate
Usericon van Asphyxiate
Posted 24-09-2008 22:38 by Asphyxiate Profiel van Asphyxiate

Jep, enkel de myspace is er dus nog.



Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 24-09-2008 22:40 by Myth of Fury Profiel van Myth of Furyhttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 24 september 2008 22:35 schreef Asphyxiate het volgende:
Waar is het C-187 topic trouwens heen?
Dat is nog gewoon hier

Alleen vrees ik dat je niet kunt zoeken op een getal en alleen zoeken op c lijkit me ook te kort voor die zoekengine



Asphyxiate
Usericon van Asphyxiate
Posted 24-09-2008 22:42 by Asphyxiate Profiel van Asphyxiate

Balen, daar gaat mijn betoog

Maar goed, dat de officieele website weg is is al schandalig genoeg



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-09-2008 22:44 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

@Asphyxiate: het wordt juist een mix van de 3e en 4e plaat met de hardheid van de 2e heb ik begrepen...

Wat betreft sites: www.pestilence.nl komt eraan; er is nu nog een poll.

Verder is de Poolse site vernieuwd met mi toffe downloads, nl meerdere audio en video bootlegs.

http://www.pestilence.fan.pl/

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-09-2008 22:49]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


REelax187
Usericon van REelax187
Posted 25-09-2008 13:16 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 24 september 2008 22:44 schreef Mutilator het volgende:
@Asphyxiate: het wordt juist een mix van de 3e en 4e plaat met de hardheid van de 2e heb ik begrepen...

Wat betreft sites: www.pestilence.nl komt eraan; er is nu nog een poll.

Verder is de Poolse site vernieuwd met mi toffe downloads, nl meerdere audio en video bootlegs.

http://www.pestilence.fan.pl/


Hier ben ik dan!

Kon het niet laten natuurlijk. Mooi dat er weer veel gekletst wordt over Pestilence. Pest is gewoon maar een afkortinkje dat ik gebruik dus wees gerust, zelfs het logo blijft gehandhaafd, wellicht nog wat verbeterd.

De pol was een idee van de platenmij. en ik dacht dat dat wel leuk zou zijn, zo van hoe die songs nu zullen klinken. Ik zal niet al teveel veranderen aan de songs, dus het wordt geen spheres-tijd verhaal. Gewoon pure D.M. net als de hele nieuwe cd van Pest, ow sorry, Pestilence. Volgende statement: Zakken vullen....pfff, tja daarom werk ik ook 5 dagen per week om mij en m'n gezin te onderhouden. Royalties krijg je pas als de kosten betaald zijn dus....Ik speel met meerdere gasten in de band, tourbus, roadies geluidsman, lichtman, noem het maar op...dus in godesnaam, we zijn geen metallica.

Verder, C-187, is en was so wie so een project. Zonder Reinert kan ik deze songs niet spelen, en die heeft geen tijd om te touren nu zo met Cynic. Simple as that. Dat de site uit de lucht zo zijn is niet waar, ik gebruik nu alle mb's effe voor Pestilence. Mijn verleden uitwissen??? Ik ben trots op C-187. Het is alleen verkeerd gemarket. Het had geen ex-Pestilence verhaal moeten zijn. Maar goed....

Waarom nu weer een Pestilence plaat? Ik heb nog 1 contractjaar voor Mascot en omdat Reinert geen tijd heeft in denabije toekomst en ik nog steeds Pestilence in me heb, zelfs na al die jaren, zelfs na al mijn uitspraken over de scene....kan ik net zo goed nog een Pestilence schijf uitbrengen, ook omdat veel mensen nog steeds fan zijn. Ik zie het zo: Na alle turmoil rond R.R. destijds, het touren, steeds dezelfde songs spelen is het net als elke dag hetzelfde eten, op een dag heb je er gewoon geen zin meer in....En nu heb ik weer honger!

Patrick M.





attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-09-2008 13:39 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

nou laat maar komen die cd. ik kan haast niet wachten om de nieuwe nummers te horen Doe wel een goede "making of DVD" bij de cd graag. Goed uitgevoerd is dat vaak een mooie extra bonus!

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 25-09-2008 13:41]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-09-2008 18:11 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Gaaf Patrick! Uiteraard hoop ik dat het niet bij 1 cd blijft haha!

@Attila: Sowieso een Pestilence dvd is een goed idee; bijv met het legendarische Dynamo optreden of nog beter; een bloemlezing door het hele oeuvre; videobootlegs circuleren er gelukkig zat, maar vaak met een matig geluid.



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-09-2008 18:12]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 25-09-2008 19:37 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

Mooi om te horen dat de studio geboekt is en de plaat waarschijnlijk voor het MDF optreden uitkomt.
Wordt een mooie MDF editie met een goede NL afvaardiging.
Eens afwachten wanneer men de kaartverkoop begint.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-09-2008 19:48 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 september 2008 18:11 schreef Mutilator het volgende:

@Attila: Sowieso een Pestilence dvd is een goed idee; bijv met het legendarische Dynamo optreden of nog beter; een bloemlezing door het hele oeuvre; videobootlegs circuleren er gelukkig zat, maar vaak met een matig geluid.




inderdaad


Heipaal
Usericon van Heipaal
Posted 30-09-2008 21:10 by Heipaal Profiel van Heipaal

Patrick, ik denk dat ik wel gezien zal worden als iemand die in het verleden blijft hangen maar hoe gaaf zou het voor de fans zijn als van Drunen mee zou doen?


"Je moet de mening van de meerderheid niet verwarren met de waarheid....."


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 30-09-2008 23:36 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 24 september 2008 20:59 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik zie het echt niet gebeuren, hoor.


.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 01-10-2008 9:55 by Filth Lucre Profiel van Filth Lucre

quote:
Op 24 september 2008 21:13 schreef Filth Lucre het volgende:
+1


.

[Dit bericht is gewijzigd door Filth Lucre op 01-10-2008 9:56]


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


Grafhoer
Usericon van Grafhoer
Posted 01-10-2008 16:15 by Grafhoer Profiel van Grafhoer

quote:
Op 30 september 2008 21:10 schreef Heipaal het volgende:
Patrick, ik denk dat ik wel gezien zal worden als iemand die in het verleden blijft hangen maar hoe gaaf zou het voor de fans zijn als van Drunen mee zou doen?


Je hebt helemaal gelijk. Dat zou zo gaaf zijn. en dan ook gewoon die ouwe shit spelen + nieuwe ofcorse. Dat zou pas echt een waardige comeback zijn. Pestilence staat dan gelijk weer bovenaan de deathmetal lijst, daar ben ik van overtuigd! PESTILENCE + van Druunen = echt 200%!
Zet de onoverkomelijkheden toch opzij en geef de band en de fans waar het recht op heeft!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen