IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Pestilence Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-01-2009 23:33 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 6 januari 2009 23:31 schreef Bob B. het volgende:
Toch maar eens reageren op de onzin van ene Snark...
Ik weet niet waar jij de vergelijking tussen Asphyx en Pestilence vandaan haalt,maar als jij je oortjes eens goed gebruikt hoor je twee totaal verschillende werelden.Wij zijn Asphyx en doen wat we altijd al hebben gedaan en het liefste doen,gewoon simpele recht toe recht aan old school beuk death metal zonder poespas maken en verstoken van franje en technische fratsen.Waarom? Omdat techniek en tierelantijntjes ons geen fuck interesseert.We doen wat we willen,wat we willen kunnen we, en verder zal het ons worst zijn wat een ander ervan vindt.Progressie van 0? Dat klopt en dat houden we zo.Alle reden om ver uit de buurt van onze nieuwe plaat te blijven.Vondt je ons al niks,dan vindt je de nieuwe aanstaande schijf helemaal niets.Prima.Maar val een ander er niet mee lastig.
Dus "Snark",wat jij vindt moet je gewoon terugbrengen
Nu graag verder met het topic waar het eigenlijk omdraait,en dat was volgens mij Pestilence.
Met bijzonder vriendelijke groet:Bob Bagchus

Cooooolaaaaa


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-01-2009 23:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Snark geeft assertiviteitstraining in het echte leven


signature


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-01-2009 23:37 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 6 januari 2009 23:33 schreef bastianus het volgende:
Cooooolaaaaa
+1!

Rare vergelijking inderdeed.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Heer der Heerscharen
Usericon van Heer der Heerscharen
Posted 06-01-2009 23:44 by Heer der Heerscharen Profiel van Heer der Heerscharenhttp://www.monolith-deathcult.com

geweldig, Gebedi die het de reet kan roesten, maar toch dagelijks meeleest, Bob B die zich niets aantrekt van wat iedereen zegt en vindt, maar toch even komt posten. Het wachten is nu op Aad en Chuck

[Dit bericht is gewijzigd door Heer der Heerscharen op 06-01-2009 23:45]



Bob B.
Usericon van Bob B.
Posted 07-01-2009 0:02 by Bob B. Profiel van Bob B.

quote:
Op 6 januari 2009 23:44 schreef Heer der Heerscharen het volgende:
geweldig, Gebedi die het de reet kan roesten, maar toch dagelijks meeleest, Bob B die zich niets aantrekt van wat iedereen zegt en vindt, maar toch even komt posten. Het wachten is nu op Aad en Chuck


Ah,volgens mij ben jij ook zo'n mannetje die alles en iedereen zit af te zeiken wat meer heeft bereikt dan uzelf? Rommel lekker verder aan,joh.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 07-01-2009 0:07 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 7 januari 2009 0:02 schreef Bob B. het volgende:
Ah,volgens mij ben jij ook zo'n mannetje die alles en iedereen zit af te zeiken wat meer heeft bereikt dan uzelf? Rommel lekker verder aan,joh.


Hehehe, niet alleen die meer bereikt hebben hoor, maar dat hoort bij het imago.... D'uh.


Boeiender


kabukiman
Usericon van kabukiman
Posted 07-01-2009 0:20 by kabukiman Profiel van kabukimanhttp://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal

Horror Detox klinkt als de logische opvolger van Testimony in mijn oren....nu de rest van de plaat nog !
Lekker open en duidelijk geluid...solo klinkt wel wat fusion achtig maar effect op de achtergrond riff maakt het geheel wel lekker passend!





Heer der Heerscharen
Usericon van Heer der Heerscharen
Posted 07-01-2009 0:22 by Heer der Heerscharen Profiel van Heer der Heerscharenhttp://www.monolith-deathcult.com

quote:
Ah,volgens mij ben jij ook zo'n mannetje die alles en iedereen zit af te zeiken wat meer heeft bereikt dan uzelf? Rommel lekker verder aan,joh.


Nee hoor, ik word juist alleen maar afgezeken. Overigens kom je voor iemand die het allemaal geen fuck kan schelen nogal gekwetst over.



kabukiman
Usericon van kabukiman
Posted 07-01-2009 0:27 by kabukiman Profiel van kabukimanhttp://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal

Dat afzeiken van bands en reacties uitlokken op een forum hoort toch echt uit het begin van het internettijdperk hoor!

Ik bedoel de gasten in kwestie spelen allemaal nog in actieve bands...ga naar een show en spreek ze aan.




Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 07-01-2009 1:11 by Myth of Fury Profiel van Myth of Furyhttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 7 januari 2009 0:22 schreef Heer der Heerscharen het volgende:
Nee hoor, ik word juist alleen maar afgezeken. Overigens kom je voor iemand die het allemaal geen fuck kan schelen nogal gekwetst over.
Dat terwijl de enige belediging in die post is dat het live niet op niveau zou zijn. Immers de 0-progressie opmerking (ook mogelijke belediging) wordt onderschreven door de heer Bachus.

Ach, Asphyx en Pestilence vind ik beide vet. En het technische kamp zeurt snel dat Asphyx, Legion of the Damned en Hail of Bullets te eentonig danwel saai zijn en het "old-school-deathmetal"-kamp vindt dan weer dat de beste Death cd Scream Bloody Gore is, de beste Pestelence is Consuming Impulse danwel Malevs Melleficarvm en alles daarna is te technisch.. Boeie!

Nieuwe Pest klinkt weer lekker en ik vond Asphyx op Neurotic Death een vewrademing tussen het vele technische gepriegel. En jawel ik hou ook van dat gepriegel, maar wat afwisseling is nooit weg



ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 07-01-2009 2:59 by ADHD Profiel van ADHD

Zit je weer met een klompvinger te typen ofzo??

Ik vind het nieuwe nummer boven verwachting best lekker klinken. Ben daarom ook erg benieuwd naar de rest van de plaat... de tijd zal het leren!!

[Dit bericht is gewijzigd door ADHD op 07-01-2009 3:00]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-01-2009 7:46 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 7 januari 2009 0:02 schreef Bob B. het volgende:
Ah,volgens mij ben jij ook zo'n mannetje die alles en iedereen zit af te zeiken wat meer heeft bereikt dan uzelf? Rommel lekker verder aan,joh.

Laat em joh. Hij wil ook eens met de grote jongens meepraten..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 07-01-2009 10:14 by GRINDBASHERS Profiel van GRINDBASHERShttp://myspace.com/herrierecordsinc

jezus, wat zwabbert dit topic alle kanten op zeg! als ik moderator was geweest had ik een slotje gegooid op dit topic en een nieuwe geopend m.b.t. pestilence.



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-01-2009 10:33 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 7 januari 2009 10:14 schreef GRINDBASHERS het volgende:
jezus, wat zwabbert dit topic alle kanten op zeg! als ik moderator was geweest had ik een slotje gegooid op dit topic en een nieuwe geopend m.b.t. pestilence.


Ik zeg, begin je eigen metalforum en maak je droom waar.



Ja, nu weer over Pestilence graag.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-01-2009 11:35 by Mark Profiel van Mark

Nieuwe nummer klinkt best lekker, inderdaad een beetje terug naar de oude sound, al vraag ik me wel in alle eerlijkheid af of dit met het huidige nieuwe en reeds bestaande DM-aanbod buiten de al rondlopende Pestilence fans veel nieuw publiek zal aantrekken. Maar goed, even hele CD afwachten maar, het klinkt in elk geval allemaal erg degelijk en strak uitgevoerd


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


REelax187
Usericon van REelax187
Posted 07-01-2009 12:47 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 6 januari 2009 17:00 schreef Myth of Fury het volgende:
Alhoewel ik die riff door dat einde ook heel erg Pestilence vind

Klinkt gaaf


Mooi dat iedereen er wat anders inhoort. Is echt tyoisch pestriff hoor (dat waren die C-187 riffs ook)
En die bending is natuurlijk van Testimony's Prophetic...gewoon ons stijltje


REelax187
Usericon van REelax187
Posted 07-01-2009 12:48 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 7 januari 2009 0:20 schreef kabukiman het volgende:
Horror Detox klinkt als de logische opvolger van Testimony in mijn oren....nu de rest van de plaat nog !
Lekker open en duidelijk geluid...solo klinkt wel wat fusion achtig maar effect op de achtergrond riff maakt het geheel wel lekker passend!





Ja solo's zijn meer fusion dan echt typische rick rozz tremolo spul....


REelax187
Usericon van REelax187
Posted 07-01-2009 12:53 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 6 januari 2009 21:26 schreef Greycloak het volgende:
Aangezien 2009 een topjaar gaat worden reken ik op een minuutje of 52.




Nieuwe cd gaat de zeker naar de 50 minuten.....


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 07-01-2009 12:57 by GRINDBASHERS Profiel van GRINDBASHERShttp://myspace.com/herrierecordsinc

quote:
Op 7 januari 2009 10:33 schreef Greycloak het volgende:
Ik zeg, begin je eigen metalforum en maak je droom waar.



Ja, nu weer over Pestilence graag.


ben op o.a. het gebied van websites een enorme kneus... anders... hahahaha oeps, offtopic.

[Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 07-01-2009 12:57]


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-01-2009 12:58 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 7 januari 2009 12:53 schreef REelax187 het volgende:
Nieuwe cd gaat de zeker naar de 50 minuten.....
Dikke heersch, dit klinkt naar meer en ben benieuwd naar de optredens!
Laatste keer dat ik jullie zag was Dynamo '92, hehehe.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


REelax187
Usericon van REelax187
Posted 07-01-2009 13:01 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 7 januari 2009 12:58 schreef Greycloak het volgende:
Dikke heersch, dit klinkt naar meer en ben benieuwd naar de optredens!
Laatste keer dat ik jullie zag was Dynamo '92, hehehe.



wow toen waren we nog broekies heheheh


Beginning of Sorrow
Usericon van Beginning of Sorrow
Posted 07-01-2009 13:04 by Beginning of Sorrow Profiel van Beginning of Sorrow

Leuk nummer, maar niet meer dan dat. Ik hoop dat de plaat wat interessanter is, met wat minder uitgekauwde riffs en ritmes.
Op een of andere manier heb ik daar wel vertrouwen in, dus ja ik zit er ook wel op te wachten;

Tijd voor een lijstjuuuuh!

Wie zit er op de nieuwe pestilence te wachten:

- Mutilator
- De Tegenpartij
- Greycloak
- De Ulk
- Myth of Fury
- Metaalhoofd22
- Hirogen
- Jeroen83
- Bub
- negert
- de Huisbelg
- Snaack
- Verstikking
- Beginning of Sorrow


Heer der Heerscharen
Usericon van Heer der Heerscharen
Posted 07-01-2009 13:04 by Heer der Heerscharen Profiel van Heer der Heerscharenhttp://www.monolith-deathcult.com

Technisch gepriegel is altijd gaaf natuurlijk als het maar in dienst van de nummers staat. Nile waren hier op Shrines meesters in. Pestilence kan op dat gebied alle kanten op, ze hebben immers al bewezen van meer markten thuis te zijn.

Echter bands die om hardst hardst gillen hoe ontzettend oldskool en simpel ze zijn kunnen vaak domweg niet beter.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-01-2009 13:05 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 5 januari 2009 22:17 schreef REelax187 het volgende:
.....En die gaat ie krijgen ook hehehehe...


Gaaf thanks hej!! Mocht je de handtekeningen van alle bandleden er nog op zou kunnen laten zetten, is mijn fanboy imago compleet haha!

quote:
Op 6 januari 2009 23:24 schreef Heer der Heerscharen het volgende:
Degelijk nummer, maar teveel 13 in een dozijn om massaal halleluja te gaan roepen. Kwa technische hoogstandjes en gefreak wat ik had verwacht na 33 pagina's valt het zelfs ietwat tegen. Prima nummer hoor, maar als een andere band hiermee op de proppen zou komen zou er niemand aandacht aan besteden.


Het ironische is dat geen enkele andere band hiermee op de proppen komt (eigen stijl). Mocht je wel andere bands in gedachten hebben hou ik me altijd aanbevolen

Het ligt er ook aan welke hoogstandjes je wil horen; bijv oldschool breekt natuurlijk geen snelheidsrecords inzake blastbeats, maar kiest via midtempo en groove voor headbangtempi.

Wat er uit mijn lamme pc speakertjes schalt doet het nummer mi geen recht, maar ik hoor iig flitsend gitaarwerk, een drummer die zijn accenten weet te leggen en -gelukkig- weet te grooven. Verder valt me op dat Patricks grunt wat zwaarder klinkt en ziek als vanouds (tipt af en toe aan John Tardy).

Meer van dit aub!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


REelax187
Usericon van REelax187
Posted 07-01-2009 13:11 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 7 januari 2009 13:05 schreef Mutilator het volgende:
Gaaf thanks hej!! Mocht je de handtekeningen van alle bandleden er nog op zou kunnen laten zetten, is mijn fanboy imago compleet haha!



Het ironische is dat geen enkele andere band hiermee op de proppen komt (eigen stijl). Mocht je wel andere bands in gedachten hebben hou ik me altijd aanbevolen

Het ligt er ook aan welke hoogstandjes je wil horen; bijv oldschool breekt natuurlijk geen snelheidsrecords inzake blastbeats, maar kiest via midtempo en groove voor headbangtempi.

Wat er uit mijn lamme pc speakertjes schalt doet het nummer mi geen recht, maar ik hoor iig flitsend gitaarwerk, een drummer die zijn accenten weet te leggen en -gelukkig- weet te grooven. Verder valt me op dat Patricks grunt wat zwaarder klinkt en ziek als vanouds (tipt af en toe aan John Tardy).

Meer van dit aub!


Ik zing eigenlijk hetzelfde als op Testimony alleen lager en met wat meer volume, en tja dit is nog maar het eerste nummer dat jullie horen. Ik lees zo links en rechts al dat aan de hand van 1 nummer de cd al wordt gecategoriseerd. Bijna iedereen wil testimony en consuming stijl, krijgen ze het en dan is het weer niet goed. Gelukkig hier op ZM overwegend postieve geluiden. Thanx mijn vrienden!!!!!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen