IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Pestilence Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-01-2008 18:33 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 18 januari 2008 17:24 schreef Asphyxiate het volgende:
Ik vrees dat dat er niet in zal zitten...
Ik zie zelfs de optredens er niet van komen



Asphyxiate
Usericon van Asphyxiate
Posted 18-01-2008 18:55 by Asphyxiate Profiel van Asphyxiate

Net wel... hij heeft Pestilence wss terug uit de grond gestampt omdat de reacties op het C-187 album niet zo geweldig waren... En hij weet dat hij met Pestilence nog wat poen kan pakken

[Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiate op 18-01-2008 18:56]



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-01-2008 19:10 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

nou, dat zal wel vet cashen worden dan. nee, ik kan me niet voorstellen dat dit om geld gaat. mogelijk is door die c-12345678 het heilige vuur weer wat gaan branden? ik ben erg benieuwd naar nieuw materiaal

(straks komen de 2 andere beste deathmetal band uit NL, sempternal deathreign en Delerium ook weer bijelkaar, dan ga ik spontaan janken van vreugde)


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-01-2008 19:13 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 18 januari 2008 19:10 schreef attila_de_hun het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat dit om geld gaat.
Ik vermoed dat het label die de ouwe schijven opnieuw kan gaan uitbrengen daar anders over denkt



Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 18-01-2008 19:20 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

wel vreemd dat overal alle reunies van elk willekeurig kutbandje of van een enkel origineel lid + een leeggeplukte lokale-band-met-enige-potentie-maar met-een-gebrek-aan-eigenwaarde alom de hemel in geprezen wordt ( gorefest: wienig kwaads over gehoord, carnivore: elke idioot loopt met t zaad in zn sokken, possessed: is eigenlijk coverband met iets dat op iemand van toen lijkt, etcetc) en Pestilence gelijk de rake klappen weet te vangen..

ik veroordeel jullie kortzichtige blikken niet hoor maar bedenk dat veel van deze reunietjes ontstaan doordat er zonodig aan een tweede jeugd voldaan moet worden ( gescheiden en verder geen vrienden, kan niets anders dan herrie maken etc). Als heer mameli nu al met de tuinslang tussen de benen achteruit wandelt en zich in het gat dat pestilence heet laat vallen omdat hij niet 123 een staande ovatie van een jaar krijgt vanwege zn Ci7294 project (weetikveel, iets met een getal) zou me dat erg tegenvallen van hem. Tot het tegendeel bewezen is zal ik m t nadeel van de twijfel nog niet geven en er van uitgaan dat hij dit doet omdat hij er zin in heeft, gewoon in oude nummers enzo...
Tevens neem ik aan dat meneer mameli weet dat er geschreeuwd zal worden om out of the body, the trauma, deify thy master, commantments, echoes of death, extreme unction, parricide, suspended animation, subordinate to the domination, reduced to ashes en bacterial surgery...
zo niet moet hij er niet aan beginnen..





In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Asphyxiate
Usericon van Asphyxiate
Posted 18-01-2008 19:25 by Asphyxiate Profiel van Asphyxiate

quote:
Op 18 januari 2008 19:10 schreef attila_de_hun het volgende:
nou, dat zal wel vet cashen worden dan. nee, ik kan me niet voorstellen dat dit om geld gaat. mogelijk is door die c-12345678 het heilige vuur weer wat gaan branden?



Dat betwijfel ik... Door de slappe reacties op dat album is het vuur net weer gedoofd. Ik denk dat hij liever iets van C-187 wou maken, maar het label laat het niet toe.

Best wel jammer, Collision had een paar leuke nummers.

[Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiate op 18-01-2008 19:26]



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-01-2008 19:28 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 januari 2008 19:25 schreef Asphyxiate het volgende:
.... maar het label laat het niet toe..
ik weet niks van de businesskant van muziek af maar is het zo erg dan met die labels?? en is C-187 zo erg geflopt dan?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-01-2008 19:33 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 januari 2008 19:20 schreef Aaaarco het volgende:
ik veroordeel jullie kortzichtige blikken niet hoor maar bedenk dat veel van deze reunietjes ontstaan doordat er zonodig aan een tweede jeugd voldaan moet worden ( gescheiden en verder geen vrienden, kan niets anders dan herrie maken etc). Als heer mameli nu al met de tuinslang tussen de benen achteruit wandelt en zich in het gat dat pestilence heet laat vallen omdat hij niet 123 een staande ovatie van een jaar krijgt vanwege zn Ci7294 project (weetikveel, iets met een getal) zou me dat erg tegenvallen van hem. Tot het tegendeel bewezen is zal ik m t nadeel van de twijfel nog niet geven en er van uitgaan dat hij dit doet omdat hij er zin in heeft, gewoon in oude nummers enzo...
Tevens neem ik aan dat meneer mameli weet dat er geschreeuwd zal worden om out of the body, the trauma, deify thy master, commantments, echoes of death, extreme unction, parricide, suspended animation, subordinate to the domination, reduced to ashes en bacterial surgery...
zo niet moet hij er niet aan beginnen..






deze meneer is medeverantwoordelijk voor een van de weinige wel zinvolle reunies


zo weer ff celtic frost/hellhammer pluggen

zinvol betekent voor mij: de band is nog in staat nieuw relevant materiaal te schrijven dat iets toevoegt aan het reeds bestaande repetoir. dat zijn voor mij: celtic frost, nasty savage en candlemass (exodus is met de laatse weer flink uit de bocht gevlogen)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 18-01-2008 19:36]


Asphyxiate
Usericon van Asphyxiate
Posted 18-01-2008 19:34 by Asphyxiate Profiel van Asphyxiate

quote:
Op 18 januari 2008 19:28 schreef attila_de_hun het volgende:
ik weet niks van de businesskant van muziek af maar is het zo erg dan met die labels?? en is C-187 zo erg geflopt dan?


Het plan was om in februari met een tour van start te gaan, maar de cd-verkoop viel blijkbaar tegen waarop het label de tour heeft gecancelled.

Ergens wel begrijpelijk, het label moet ook zn brood kunnen verdienen, maar ze weten ook wel op voorhand dat ze met een dergelijk experimentele band een risico in huis halen... Ze hadden beter wat gewacht met het plannen van een tour, want Patrick & co + heel wat mensen die wel interesse hadden in het project worden nu teleurgesteld naar huis gestuurd.



Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 18-01-2008 19:35 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

quote:
Op 18 januari 2008 19:34 schreef Asphyxiate het volgende:
Het plan was om in februari met een tour van start te gaan, maar de cd-verkoop viel blijkbaar tegen waarop het label de tour heeft gecancelled.

Ergens wel begrijpelijk, het label moet ook zn brood kunnen verdienen, maar ze weten ook wel op voorhand dat ze met een dergelijk experimentele band een risico in huis halen... Ze hadden beter wat gewacht met het plannen van een tour, want Patrick & co + heel wat mensen die wel interesse hadden in het project worden nu teleurgesteld naar huis gestuurd.


heb je door dat je nu gewoon niets zegt...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 18-01-2008 19:37 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

quote:
Op 18 januari 2008 19:33 schreef attila_de_hun het volgende:
deze meneer is medeverantwoordelijk voor een van de weinige wel zinvolle reunies


zo weer ff celtic frost/hellhammer pluggen

zinvol betekent voor mij: de band is nog in staat nieuw relevant materiaal te schrijven dat iets toevoegt aan het reeds bestaande genre. dat zijn voor mij: celtic frost, nasty savage en candlemass (exodus is met de laatse weer flink uit de bocht gevlogen)


das ook een centekwestie

en ik blijf t jammer vinden dat ze nog een cd geprobeerd hebben te maken (JA IK ZEG GEPROBEERD)


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-01-2008 19:41 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 januari 2008 19:37 schreef Aaaarco het volgende:
das ook een centekwestie

en ik blijf t jammer vinden dat ze nog een cd geprobeerd hebben te maken (JA IK ZEG GEPROBEERD)


smaken verschillen, naar mijn mening is monotheist een top CF-cd, En voor mijn part verdienen ze tien miljoen euro. als dat betekent dat een band zulke kwaliteit kan blijven afleveren doen ze maar. En men zou de aanstaande hellhammer cd als geldklopperij kunnen beschouwen. maar ook dat kan mij eigenlijk weinig schelen, ik wil die nummers gewoon in goede staat thuis hebben in plaats van op krakkemikkige tapes.


[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 18-01-2008 19:41]


Asphyxiate
Usericon van Asphyxiate
Posted 18-01-2008 19:41 by Asphyxiate Profiel van Asphyxiate

quote:
Op 18 januari 2008 19:35 schreef Aaaarco het volgende:
heb je door dat je nu gewoon niets zegt...


Tiens, als jij een reactie geeft op iets wat ik heb gezegd.. betekend dat dan niet dat ik echt wel iets gezegd heb?

Anyway, ik gaf gewoon wat meer informatie, mag het nog?



REelax187
Usericon van REelax187
Posted 18-01-2008 23:38 by REelax187 Profiel van REelax187

Hey guys,

Ik lees met verbazing al deze posts. Vanwege geldredenen, slechte C-187 verkopen, Mascot redenen...Kom op jongens... Ik doe dit alleen voor de nederlandse metalscene, de fans en mezelluf om mijn muziek op de kaart te brengen.

Pestilence was ik en ben ik nu nog steeds. De nieuwe Pestilence cd zou net zo goed de nieuwe C-187 cd kunnen zijn ware het niet dat ik nu zelf zing/grunt, in plaats van Tony J.J. Het is altijd Pestilence geweest, alleen in een ander jasje. De meesten kijken daar niet doorheen.

Ik breng een nieuwe Pestilence cd uit omdat fans mij er om vragen en omdat ik dat wil. Ik wil een nieuwe Pest cd maken om mensen blij te maken met mijn stijl muziek en verder nix....Niet omdat C- niet verkoopt of zo...C-187vind ik nog steeds geniaal....

Patrick M.


REelax187
Usericon van REelax187
Posted 18-01-2008 23:41 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 18 januari 2008 18:55 schreef Asphyxiate het volgende:
Net wel... hij heeft Pestilence wss terug uit de grond gestampt omdat de reacties op het C-187 album niet zo geweldig waren... En hij weet dat hij met Pestilence nog
wat poen kan pakken


wat poen pakken kom op, ik verdien met mijn normale baan nog meer geld!!

Patrick.M


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 18-01-2008 23:41 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Dus ook weer snelle nummers?


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 18-01-2008 23:42 by Lionheart Profiel van Lionheart

Het probleem alleen is dat de fans Pestilence geniaal vinden en niet C-187.


REelax187
Usericon van REelax187
Posted 18-01-2008 23:49 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 18 januari 2008 19:20 schreef Aaaarco het volgende:
wel vreemd dat overal alle reunies van elk willekeurig kutbandje of van een enkel origineel lid + een leeggeplukte lokale-band-met-enige-potentie-maar met-een-gebrek-aan-eigenwaarde alom de hemel in geprezen wordt ( gorefest: wienig kwaads over gehoord, carnivore: elke idioot loopt met t zaad in zn sokken, possessed: is eigenlijk coverband met iets dat op iemand van toen lijkt, etcetc) en Pestilence gelijk de rake klappen weet te vangen..

ik veroordeel jullie kortzichtige blikken niet hoor maar bedenk dat veel van deze reunietjes ontstaan doordat er zonodig aan een tweede jeugd voldaan moet worden ( gescheiden en verder geen vrienden, kan niets anders dan herrie maken etc). Als heer mameli nu al met de tuinslang tussen de benen achteruit wandelt en zich in het gat dat pestilence heet laat vallen omdat hij niet 123 een staande ovatie van een jaar krijgt vanwege zn Ci7294 project (weetikveel, iets met een getal) zou me dat erg tegenvallen van hem. Tot het tegendeel bewezen is zal ik m t nadeel van de twijfel nog niet geven en er van uitgaan dat hij dit doet omdat hij er zin in heeft, gewoon in oude nummers enzo...
Tevens neem ik aan dat meneer mameli weet dat er geschreeuwd zal worden om out of the body, the trauma, deify thy master, commantments, echoes of death, extreme unction, parricide, suspended animation, subordinate to the domination, reduced to ashes en bacterial surgery...
zo niet moet hij er niet aan beginnen..
$



Ik doe niet aan een reunie kerel. Ik zou nooi met Martin of wie dan ook willen cashen met PESTILENCE. Ik doe het puur om de muziek en de fans om PESTILENCE weer op de kaart te brengen. Het gaat mij ook niet om oude nummers. Ik wil nieuwe songs uitbrengen: Hangman, Sythetic en Hate-Suicide...

Patrick.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 18-01-2008 23:50 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

Muziek maken doe je toch in 1e plaats omdat je het zelf gaaf vindt/kwijt moet/niet zonder kan etc. (afgezien van bep. contractjes n shit) Ben benieuwd.


REelax187
Usericon van REelax187
Posted 18-01-2008 23:51 by REelax187 Profiel van REelax187

Sorry, Synthetic...


REelax187
Usericon van REelax187
Posted 18-01-2008 23:56 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 18 januari 2008 23:50 schreef FRNK het volgende:
Muziek maken doe je toch in 1e plaats omdat je het zelf gaaf vindt/kwijt moet/niet zonder kan etc. (afgezien van bep. contractjes n shit) Ben benieuwd.



Sorry hoor, maar muziek schrijf ik voor mezelf en als anderen het goed vinden....


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 18-01-2008 23:57 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

dat zeg ik (als reactie op cash-gelul, maar de posts gaan zo snel hier ineens.)

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 18-01-2008 23:58]


REelax187
Usericon van REelax187
Posted 18-01-2008 23:58 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 18 januari 2008 23:56 schreef REelax187 het volgende:
Sorry hoor, maar muziek schrijf ik voor mezelf en als anderen het goed vinden....


Voor mezelf maar ook voor de fans!!!


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 18-01-2008 23:59 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

yes


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 19-01-2008 0:03 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 18 januari 2008 23:49 schreef REelax187 het volgende:
Ik doe niet aan een reunie kerel. Ik zou nooi met Martin of wie dan ook willen cashen met PESTILENCE. Ik doe het puur om de muziek en de fans om PESTILENCE weer op de kaart te brengen. Het gaat mij ook niet om oude nummers. Ik wil nieuwe songs uitbrengen: Hangman, Sythetic en Hate-Suicide...

Patrick.


Uiteraard wil je nieuwe nummers uitbrengen. Maar live (als dat tenminste in de planning staat) lijkt het mij ook dat je oude nummers zal moeten spelen. Ik zelf ben een enorme testimony fan en aangezien je iets terug schrijft dat je zelf ook die plaat ingezongen hebt, neem ik aan dat je ook daar nummers van zal spelen op een evt tour. Tuurlijk, geen reunie, maar mensen willen toch ook oude nrs horen, lijkt me niet meer dan logisch.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen