IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Pestilence Vorige pagina | Volgende pagina
REelax187
Usericon van REelax187
Posted 01-12-2008 12:57 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 1 december 2008 8:40 schreef jbassist het volgende:
Was een grapje op iemand anders die constant over vocals mekkert.. ik ben zelfs een redelijk fan van de vocals.

Maaaargoed..


Hahahaha, ik lees het nu....tja, dat krijg je als je alleen pag. 23 leest....hmmmm, toch maar eens wat meer verdiepen....

P.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-12-2008 12:58 by Staalman Profiel van Staalman

Het is allemaal wat....

Maar Patrick, gaat de hele "opname" band ook mee op tour?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Fog King
Usericon van Fog King
Posted 01-12-2008 13:20 by Fog King Profiel van Fog King

Leuk, een nieuwe Pestilence


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-12-2008 21:53 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 december 2008 7:19 schreef BVT het volgende:
Ook in de metal wereld gaat best een bak geld om. Dat je daar als band zijnde geen nieuwe huis van kan kopen is een andere kwestie.


Voor zover ik weet is er alleen een top 3 van deathmetalbands die van de band leven: Cannibal Corpse, Morbid Angel en Deicide. Nogal weinig gezien het aantal bands in die stijl. Het geld dat de rest van de bands ermee verdienen lijkt me dan ook niet doorslaggevend interessant voor muzikanten die daarnaast een gesetteld leven hebben.

Ontopic: Leuk trouwens dat de nieuwe cover de 'ancient mechanical ball' weer heeft, al snap ik de kroon/ dode koning niet in de afbeelding; zal wel in de teksten terugkomen..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-12-2008 21:55 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 1 december 2008 21:53 schreef Mutilator het volgende:
Voor zover ik weet is er alleen een top 3 van deathmetalbands die van de band leven: Cannibal Corpse, Morbid Angel en Deicide.

six feet under en entombed mischien ook?


jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 01-12-2008 22:16 by jeroen83 Profiel van jeroen83

Off-topic.
Volgens kunnen Krisiun en Vader er ook van leven.

On topic
Ben echt benieuwd hoe het nieuwe werk van Pestilence gaat klinken.


Never have so many sacrificed so much for so few


REelax187
Usericon van REelax187
Posted 01-12-2008 23:07 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 1 december 2008 12:58 schreef Staalman het volgende:
Het is allemaal wat....

Maar Patrick, gaat de hele "opname" band ook mee op tour?


REelax187
Usericon van REelax187
Posted 01-12-2008 23:09 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 1 december 2008 12:58 schreef Staalman het volgende:
Het is allemaal wat....

Maar Patrick, gaat de hele "opname" band ook mee op tour?


Ja, dat is een vereiste. Deze keer hebben we het laten vastleggen. Zodat ik niet weer dat zelfde gedoe krijg als met Reinert. Een goede drummer is bijna nooit te vervangen.

Patrick.


REelax187
Usericon van REelax187
Posted 01-12-2008 23:17 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 1 december 2008 21:53 schreef Mutilator het volgende:
Voor zover ik weet is er alleen een top 3 van deathmetalbands die van de band leven: Cannibal Corpse, Morbid Angel en Deicide. Nogal weinig gezien het aantal bands in die stijl. Het geld dat de rest van de bands ermee verdienen lijkt me dan ook niet doorslaggevend interessant voor muzikanten die daarnaast een gesetteld leven hebben.

Ontopic: Leuk trouwens dat de nieuwe cover de 'ancient mechanical ball' weer heeft, al snap ik de kroon/ dode koning niet in de afbeelding; zal wel in de teksten terugkomen..


Er zullen er vast meer zijn die er best wat aan verdienen, maar geloof mij nu maar, voordat de band wat verdient heeft iedereen al gegeten. Het platenlabel en z'n medewerkers, managers, tourmanagers, roadies, geluidstechs, lichtman en merchverkoper. Verder hotelkosten, tourbus en ga zo maar door. Het enige waar een band echt wat aan kan verdienen is merch., mits je natuurlijk dat ook al niet hebt weggegeven in je platencontract, wat tegenwoordig trouwes al gewoon is.

De mummie met kroon is eigenlijk niets anders dan dat het de wederopstanding van pestilence voorstelt. De wederopstanding van ons en de moderne kroon (en niet zo'n typisch oude egyptische )symboliseert het nu.

Tja, en die mechanical sphere mocht natuurlijk niet ontbreken....

Groet!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-12-2008 23:34 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 december 2008 23:17 schreef REelax187 het volgende:
Er zullen er vast meer zijn die er best wat aan verdienen, maar geloof mij nu maar, voordat de band wat verdient heeft iedereen al gegeten. Het platenlabel en z'n medewerkers, managers, tourmanagers, roadies, geluidstechs, lichtman en merchverkoper. Verder hotelkosten, tourbus en ga zo maar door.


Ik geloof je meteen, maar vind t wel frappant; de band zelf, waar eigenlijk alles om draait, staat dus als laatste in de rij waar de centen worden uitgedeeld..

quote:
Op 1 december 2008 23:17 schreef REelax187 het volgende:
...Het enige waar een band echt wat aan kan verdienen is merch., mits je natuurlijk dat ook al niet hebt weggegeven in je platencontract, wat tegenwoordig trouwes al gewoon is.


Overigens mss een tip -afgekeken van een andere band- is reprints verkopen van oude shirtdesigns..oude merch van toen heeft nogal kvlt-waarde en lijkt tegenwoordig steeds onbetaalbaarder te worden..

quote:
De mummie met kroon is eigenlijk niets anders dan dat het de wederopstanding van pestilence voorstelt. De wederopstanding van ons en de moderne kroon (en niet zo'n typisch oude egyptische )symboliseert het nu.

Tja, en die mechanical sphere mocht natuurlijk niet ontbreken....

Groet!!


Ok cool! Die tombe-achtige omgeving deed me trouwens ff terugdenken aan de Land of tears video. De mechanical sphere hoort er idd bij net als Eddie bij Maiden hoort ed.; valt ook goed op te varieren bij toekomstige releases. Wat vind je btw van de aanvankelijke cover van Spheres die op de Metalmind re-release staat?


[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-12-2008 17:05]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 01-12-2008 23:38 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 1 december 2008 23:34 schreef Mutilator het volgende:
Ik geloof je meteen, maar vind t wel frappant; de band zelf, waar eigenlijk alles om draait, staat dus als laatste in de rij waar de centen worden uitgedeeld..


Het is niet frappant, zo zit deze maatschappij gewoon in elkaar.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 02-12-2008 21:07 by Filth Lucre Profiel van Filth Lucre

quote:
Op 1 december 2008 21:55 schreef attila_de_hun het volgende:
six feet under en entombed mischien ook?


+ Opeth?


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


Martinator
Cereal killer
Usericon van Martinator
Posted 02-12-2008 21:37 by Martinator Profiel van Martinator

quote:
Op 2 december 2008 21:07 schreef Filth Lucre het volgende:
+ Opeth?


Ja hallo, ik wil wel wakker naar huis kunnen rijden, graag!


kabukiman
Usericon van kabukiman
Posted 02-12-2008 21:58 by kabukiman Profiel van kabukimanhttp://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal

Flikker nou verdomme maar eens een nummer online, t zal tijd worden!



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-12-2008 22:10 by jbassist Profiel van jbassist

Idd, ben ook benieuwd.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


kabukiman
Usericon van kabukiman
Posted 07-12-2008 19:44 by kabukiman Profiel van kabukimanhttp://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal

Dan vraag je om muziek..en dan is de topic dood!!

Dakantochnie!



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-12-2008 19:46 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Dat gaat ook komen, maar de plaat komt pas in februari uit, dus dat zal wel ff over t jaar getild worden.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


BVT
Usericon van BVT
Posted 07-12-2008 22:38 by BVT Profiel van BVThttp://www.nototherwisespecified.nl

quote:
Op 1 december 2008 21:53 schreef Mutilator het volgende:
Voor zover ik weet is er alleen een top 3 van deathmetalbands die van de band leven: Cannibal Corpse, Morbid Angel en Deicide. Nogal weinig gezien het aantal bands in die stijl. Het geld dat de rest van de bands ermee verdienen lijkt me dan ook niet doorslaggevend interessant voor muzikanten die daarnaast een gesetteld leven hebben.

Ontopic: Leuk trouwens dat de nieuwe cover de 'ancient mechanical ball' weer heeft, al snap ik de kroon/ dode koning niet in de afbeelding; zal wel in de teksten terugkomen..


Ik zeg ook dat er een bak geld in omgaat. Niet dat de band deze krijgt.
Ook denk ik dat er rondom Pest veel geld omgaat. Weet niet of de band daar veel van terug ziet.

Aan de ene kant zou het niet uit moeten maken of er veel geld in om gaat. |Het gaat tenslotte om de muziek, mijn interesse is bij de samples wel gewekt.



Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 08-12-2008 0:56 by Myth of Fury Profiel van Myth of Furyhttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 7 december 2008 22:38 schreef BVT het volgende:
Ik zeg ook dat er een bak geld in omgaat. Niet dat de band deze krijgt.
Ook denk ik dat er rondom Pest veel geld omgaat. Weet niet of de band daar veel van terug ziet.

Aan de ene kant zou het niet uit moeten maken of er veel geld in om gaat. |Het gaat tenslotte om de muziek, mijn interesse is bij de samples wel gewekt.
Als Pat zelf ook overtuigd is van het feit dat er veel geld omgaat rondom Pest, dan zal hij zeker meer uit de onderhandelingen hebben kunnen slepen.. immers, bieden Label A niet meer terwijl er toch veel geld omgaat, dan zal een ander label gretig daarop in springen. TOCH, een vetpot is het niet!

Vanzelfsprekend gaat het om de muziek (voor fans en bij de meeste bands ook voor de muzikanten), maar het zou toch fijn zijn als je als muzikant toch ook wat financieel eraan overhoudt



BVT
Usericon van BVT
Posted 08-12-2008 6:34 by BVT Profiel van BVThttp://www.nototherwisespecified.nl

Eigenlijk is dat helemaal niet fijn.. Vanaf dat moment gaat het vaak mis.. wat is er mis met 50 euro en een krat bier?



kabukiman
Usericon van kabukiman
Posted 08-12-2008 12:39 by kabukiman Profiel van kabukimanhttp://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal

Als het maar niet zo'n reunie band wordt met een stelletje lamzakken op het podium.

Want dat zijn 80% van die kloten reunie bands van de afgelopen jaren....totaal geen pit!

Vooral voor fans...soms moet je het verleden gewoon het verleden laten en je er bij neerleggen dat je er toen niet bij was....zoals toen wordt het toch nooit meer.

Plenty geweldige nieuwe bands om uit te checken zeg ik altijd maar.



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-12-2008 12:51 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 1 december 2008 23:34 schreef Mutilator het volgende:Wat vind je btw van de aanvankelijke cover van Spheres die op de Metalmind re-release staat?

Pica?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Fog King
Usericon van Fog King
Posted 08-12-2008 12:58 by Fog King Profiel van Fog King



REelax187
Usericon van REelax187
Posted 12-12-2008 12:49 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 2 december 2008 21:58 schreef kabukiman het volgende:
Flikker nou verdomme maar eens een nummer online, t zal tijd worden!


Volgens mij wil Mascot binnenkort een song vrijgeven op onze myspace....


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-12-2008 12:50 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 12 december 2008 12:49 schreef REelax187 het volgende:
Volgens mij wil Mascot binnenkort een song vrijgeven op onze myspace....


Maar je hebt dus geen hekel meer aan het deathmetal publiek?


Boeiender


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen