IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Pestilence Vorige pagina | Volgende pagina
Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 01-05-2008 0:44 by Spearhead Profiel van Spearheadhttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

quote:
Op 1 mei 2008 0:30 schreef Mutilator het volgende:
Ik had t iig over de Displeased records re-release.
Maaruh, je hebt die Metal mind re-release al of hadden ze em al eerder opnieuw uitgebracht?


Ik heb ook een displeased re-issue. Kan alleen nergens een jaartal vinden...



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-05-2008 0:50 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 mei 2008 0:44 schreef Spearhead het volgende:
Ik heb ook een displeased re-issue. Kan alleen nergens een jaartal vinden...


Je hebt ze allebei? Op mijn Displeased versie staat iig 1998 op t schijfje.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 01-05-2008 10:42 by Spearhead Profiel van Spearheadhttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

quote:
Op 1 mei 2008 0:50 schreef Mutilator het volgende:
Je hebt ze allebei? Op mijn Displeased versie staat iig 1998 op t schijfje.


Alleen de displeased versie. Idd uit 1998, maar dat staat bij mij niet op de schijf, maar op de rug. Een vriend heeft/had beide versies van Displeased. Hij had de nieuwe versie gekocht omdat die ouwere problemen had met de 2e demo - skippen en uiteindelijk stopte die bij #17. Ze hebben ook verschillende hoezen. De nieuwe hoes is donkerder, demo covers staan in het boekje, de foto achterop is zwart-wit ipv kleur. Ook de rug en schijf zijn iets anders. Hij zei ook dat de nieuwere versie geremasterd was.



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-05-2008 13:35 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Fijn, ff afwachten wat ze met de demo's doen dan. Als die wél op de nieuwe re-re-re-release komen én goed erop staan dan kan dat ouwe schijfje met pensioen.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-05-2008 21:04 by mental Profiel van mental

De grap van de eeuw, pestilence. niet te fucking geloven. hoe halen ze het in hun godvergeten hersens.


Fuck the world and fuck you


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 01-05-2008 21:53 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

had beide versies van Displeased...
[/quote]

hebben ze allebei dan die foute demo erbij?


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-05-2008 22:33 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 1 mei 2008 21:04 schreef mental het volgende:
De grap van de eeuw, pestilence. niet te fucking geloven. hoe halen ze het in hun godvergeten hersens.
Waar doel je precies op?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 02-05-2008 16:08 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

quote:
Op 1 mei 2008 22:33 schreef Greycloak het volgende:
Waar doel je precies op?

De reunie waarschijnlijk.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-05-2008 18:01 by mental Profiel van mental

Juist, eerst in geuren en kleuren afgeven op de gehele fucking metalscene want metal fans en bands zijn maar blabla.Zelfde verhaal als met Gorefest.Echt dat er straks nog mensen zijn die hier de cds van gaan kopen, om straks als het ze weer niet lukt om echt groot te worden weer te worden afgezeken door de heren van pestilence. ik vraag me echt af wat de echte reden is van de comeback van pestilence. liefde voor de muziek is het niet, want daar hebben ze al genoeg op afgegeven in het verleden.


Fuck the world and fuck you


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-05-2008 18:14 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Dude je bent verder een aardige knul, maar nu wel ontzettend dom aan t ouwehoeren.

Muzikanten met het talent a la Pestilence en Gorefest zijn een verrijking voor de scene (iig die muziekstijl). Van dat kaliber heb je er altijd te weinig.
Als je dit soort muziek tof vindt zou je het alleen maar toejuichen.

Wat boeien interviews nou? Je hoeft de persoon niet eens te mogen als de muziek maar goed is!
Jammer dat je je beperkt tot het roddelpers niveau...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-05-2008 18:18]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-05-2008 18:28 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Nou.
Dat Patrick zo uitviel richting "de fans" (heb dat stukje interview op Headbanger's Ball best vaak herbekeken) boeide me weinig; ik vond het eerder sneu en amusant dan dat ik me aangesproken voelde. Ik heb ook geen moment eraan gedacht om niets meer van ze te draaien alleen hierom. En dat ie weer een nieuwe schijf gaat opnemen, alleen maar beter. Desnoods vind je hem een hypocriet en een egoïstische zak of whatever; muziek maken kan hij wel en daar draait het IMHO om.

Go Patrick!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-05-2008 18:37 by mental Profiel van mental

Nou, nou, mutilator...ook met het gevaar erop dat ze misschien toch aan een enorme kutplaat bezig zijn ? dat ze de sound en alles waar pestilence ooit voor stond weer verneuken ? Ik heb hetzelfde met Gorefest. ooit een geweldige band,toen kwam soul survivor en had ik het met ze gehad. en dat iedereen nou maar weer roept dat hun laatste plaat weer brute death metal is en back to the roots nou die hebben echt wel schijt in hun oren.Maar goed we zullen afwachten waar de heren van pestilence meekomen.Afgaande op de titel verwacht ik weer een old school death metal stijltje, maar dat zal wel weer niet het geval zijn.......


Fuck the world and fuck you


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 02-05-2008 18:42 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

presies.. van alles cd's van eigen bodem is het stapeltje pestilence zeker een der meest gedraaide stapels uit mn kast

het boeit me nooit veel wat bands te melden hebben, dus in dit geval ook niet. Doe je dat wel kan menig persoontje hier zn uber troe-u black metal cd's ook wel in de fik steken.

en obituary omdat ze met hun Sanomi-achtige vocale onzinnigheid de hele death metal scene belachelijk maken...

np: F.A.T. van Lawnmower deth.. ( ging dat nummer nou over Billy Milano of over Mental?)


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-05-2008 18:44 by mental Profiel van mental

Nee, het ging over je dikke ego, lieve Aaaarco. en hier laat ik het weer bij, want met Aaaarco erbij is serieus over pestilence lullen toch onmogelijk.


Fuck the world and fuck you


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-05-2008 18:46 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 mei 2008 18:37 schreef mental het volgende:
Nou, nou, mutilator...ook met het gevaar erop dat ze misschien toch aan een enorme kutplaat bezig zijn ? dat ze de sound en alles waar pestilence ooit voor stond weer verneuken ? Ik heb hetzelfde met Gorefest. ooit een geweldige band,toen kwam soul survivor en had ik het met ze gehad. en dat iedereen nou maar weer roept dat hun laatste plaat weer brute death metal is en back to the roots nou die hebben echt wel schijt in hun oren.Maar goed we zullen afwachten waar de heren van pestilence meekomen.Afgaande op de titel verwacht ik weer een old school death metal stijltje, maar dat zal wel weer niet het geval zijn.......


Wat er ook uit gaat komen; de oude platen blijven even goed als ze al waren hoor so no loss here

Verder verwacht ik geen oldschool stijl; eerder een mix van Testimony en Spheres met de bruutheid van Consuming ofzo haha!

Gorefest vind ik trouwens qua stijl tegenwoordig tussen False en Erase zitten met wat blastbeats erbij gegooid; niet bepaald back to the roots imo.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-05-2008 18:50]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 02-05-2008 19:00 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

[taalgebruik]

[Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 02-05-2008 19:14]


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 03-05-2008 0:47 by mental Profiel van mental

Zie je nou wat ik bedoel Aaaarco ?? je kan gewoon niet normaal lullen vent dus ik probeer het niet eens met je. maar goed iedereen kan het bewijs hiervan zien.....

Maar goed, Pestilence, gave band ja....vroeger. dat C187 gedoe is mislukt dus starten ze pestilence maar weer op, ik heb een beetje het idee dat dat het is. erg jammer, maar ik zal de nieuwe schijf niet gaan luisteren..zo goed als het oude wordt het voor mij toch niet. noem me bekrompen maar dat zal dan wel zo zijn...


Fuck the world and fuck you


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 03-05-2008 0:50 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 3 mei 2008 0:47 schreef mental het volgende:
Zie je nou wat ik bedoel Aaaarco ?? je kan gewoon niet normaal lullen vent dus ik probeer het niet eens met je. maar goed iedereen kan het bewijs hiervan zien.....

Maar goed, Pestilence, gave band ja....vroeger. dat C187 gedoe is mislukt dus starten ze pestilence maar weer op, ik heb een beetje het idee dat dat het is. erg jammer, maar ik zal de nieuwe schijf niet gaan luisteren..zo goed als het oude wordt het voor mij toch niet. noem me bekrompen maar dat zal dan wel zo zijn...


Ik snap je punt, en soms is het beter om een legendarische band legendarisch te laten. We zullen zien wat het wordt.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 03-05-2008 0:52 by mental Profiel van mental

Zijn wij het nu echt eens over iets ? en dat in een topic dat over muziek gaat ?


Fuck the world and fuck you


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 03-05-2008 0:54 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 3 mei 2008 0:52 schreef mental het volgende:
Zijn wij het nu echt eens over iets ? en dat in een topic dat over muziek gaat ?


Hehehe, er zijn gekkere dingen gebeurt..... Toch?

Maar ik heb sowieso niet veel op met heroprichten van gave bands, het kan meevallen (zoals Sacred Reich, gewoon 6 optredens doen, en that's it) of tegenvallen (zoals Gorefest, maar dat was altijd al een ongelovelijke boutband imo).



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 03-05-2008 1:00 by mental Profiel van mental

Van gorefest is maar een album echt fucking gaaf in mijn bekrompen ogen en dat is de eindhoven insanity cd, wat een gave cd is dat! hard en rauw zoals death metal zijn moet!Maar dit is het pestilence topic, dus als ik wil blaten over hoe geil ik eindhoven insanity wel niet vind dan moet ik dat maar doen in een Gorefest topic...Pestilence heeft me op de eerste twee albums ( ja true ben ik he ) na niet veel gedaan eigenlijk.Heb het altijd maar een stel wannabe's gevonden die wanhopig Death probeerden na te doen of een Nocturnus, en die daar behoorlijk in faalden, sterker er is totaal niks eigenzinigs aan pestilence. behalve dan het feit dat ze wel kunnen spelen verder natuurlijk, dat zal ik niet ontkennen.Het is zo erg trouwens dat ze zo goed kunnen spelen juist en daardoor klinkt het latere materiaal zo zielloos als de pest. hehe.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 03-05-2008 1:01]


Fuck the world and fuck you


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 03-05-2008 1:03 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

Mwoah, ik deel je mening qua Pestilence niet, Gorefest kan een wel een goed potje muziek maken, zolang die zangert zijn strot houdt, de slechtste grunt ooit zo'n beetje.

Ik wacht gewoon af wat komen gaat en dan bekijk ik wel wat ik er van vind (LB trouwens, hehe).

Ik hoop alleen dat ze de naam hoog houden.



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-05-2008 10:56 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 3 mei 2008 0:47 schreef mental het volgende:
Zie je nou wat ik bedoel Aaaarco ?? je kan gewoon niet normaal lullen vent dus ik probeer het niet eens met je. maar goed iedereen kan het bewijs hiervan zien.....

Maar goed, Pestilence, gave band ja....vroeger. dat C187 gedoe is mislukt dus starten ze pestilence maar weer op, ik heb een beetje het idee dat dat het is. erg jammer, maar ik zal de nieuwe schijf niet gaan luisteren..zo goed als het oude wordt het voor mij toch niet. noem me bekrompen maar dat zal dan wel zo zijn...
In hoeverre is C-187 mislukt? En houd het objectief graag.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 03-05-2008 11:01 by mental Profiel van mental

Is het aangeslagen ? nee. dan is het wat mij betreft mislukt.Ach zo'n combi als die hun maken was al bij voorbaat gedoemd om te mislukken( bekrompen metalheads die de muziek geen kans geven en buiten de scene zijn ze niet eens bekend ) dan kan je nog zulke goeie muziek maken, als muziek geen ziel heeft dan is het gewoon niets.is ook een van de redenen waarom de nieuwe oude pestilence gaat mislukken.Ik vind het jammer hoor, ik heb bijvoorbeeld echt helemaal niks tegen die gasten ook al komt het misschien wel zo over. Voor het geld zullen ze het misschien al helemaal niet doen aangezien het maar voor weinig bands is weggelegd om met muziek als dit te scoren.Ik hoop allen maar dat ze met die nieuwe pestilence schijf de naam niet nog meer door het slijk halen. dat zou echt behoorlijk zonde zijn.T was toch een van de betere bands van ons landje.


Fuck the world and fuck you


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 04-05-2008 18:12 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

quote:
Op 3 mei 2008 1:00 schreef mental het volgende:
er is totaal niks eigenzinigs aan pestilence.


quote:
Op 3 mei 2008 11:01 schreef mental het volgende:
T was toch een van de betere bands van ons landje.


?


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen