IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Pestilence Vorige pagina | Volgende pagina
REelax187
Usericon van REelax187
Posted 04-11-2008 20:20 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 4 november 2008 20:18 schreef attematic het volgende:
Dat zal op plaat veel beter klinken, neem ik aan/mag ik hopen. De drums klinken nu als de trommels van Kreator op 'Renewal'....

Maar in Patrick hebben we vertrouwen


Hahahahaha, tja, opgenomen met een videocamera in de opnameruimte...dat arme microfoontje kon het gewoon niet aan.....


REelax187
Usericon van REelax187
Posted 04-11-2008 20:26 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 3 november 2008 21:45 schreef VM Saldiac het volgende:
Officieel zou Uterwijk toch alleen voor de live optredens meedoen en niet op album.
Wellicht was ie er voor de photo shoot maar als je die 2de video van Choy bekijkt zie je Uterwijk ook even voorbij komen.

Ennieweejz, afwachten tot de plaat af is.
Heb wel enorme zin in MDF!


Uterwijk is speciaal overgevlogen voor de fotoshoot en tevens om van de 3 gekozen songs de leads in te spelen.
Voor de gitaar opnames van de cd is gewoon te weinig tijd in zo'n (dure) studio. Maar dat gebeurd all the time hoor, dat meestal 1 gitarist, de slagpartijen voor z'n rekening neemt...Live is Pat U. er gewoon bij....

Het materiaal was gewoon al bijna helemaal geschreven voordat ik weer contact met hem kreeg...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-11-2008 22:50 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Kidzzz?

Niet iedereen is hier 16, hè.

Maarre, zwaar benieuwd naar de nieuwe plaat én hoge verwachtingen.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-11-2008 23:54 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Geestelijk toch nog altijd, Wim?

Heej Patrick! Yeah life's fine!

Laatst nog Nocturnus mogen zien, weliswaar zonder Mike Davis maar toch erg gaaf..

Die video-snippets beloven idd!! Vooral de groovende stukken in het filmpje met Tony wekken dat lekkere oldschool-gevoel op!! Ik hoop op veel van dit haha!

Ik lees dat je blij bent met de gruntsound; ook daar ben ik erg benieuwd naar; vond 't vroeger altijd al gaaf klinken!!

Persoonlijk hoop ik dat je een paar van die melodieuze, ademende, leads van Testimony erin gestopt hebt (naast de andere stijlen leads) ed; de stukken die Tony basst geven al de combi aan van de vette typische riffs met de lekker zieke over-the-top technisch freaky stuff!! Super!! !



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-11-2008 23:55]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-11-2008 0:19 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 4 november 2008 17:57 schreef VM Saldiac het volgende:
Ik woon al een paar jaar in Amerika. Baltimore is zo'n 4 a 5 uur rijden voor mij.
Ben idd van plan om mijn videocam mee te nemen om wat nr's van een aantal bands op te nemen alsmede wat onzinvideootjes.


Gaaf! Hoe ben je daar terecht gekomen? Tof trouwens..ik weet dat er op dit forum naast Nl's en Belgen ook mensen uit Engeland en Scandinavie posten, maar vanuit de USA had ik me niet gerealiseerd!

Opnames zijn super; ik film graag complete concerten trouwens, maar hoop dat de bands zelf dvd's uitbrengen..hint hint


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 05-11-2008 0:48 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

quote:
Op 4 november 2008 20:26 schreef REelax187 het volgende:
Uterwijk is speciaal overgevlogen voor de fotoshoot en tevens om van de 3 gekozen songs de leads in te spelen.
Voor de gitaar opnames van de cd is gewoon te weinig tijd in zo'n (dure) studio. Maar dat gebeurd all the time hoor, dat meestal 1 gitarist, de slagpartijen voor z'n rekening neemt...Live is Pat U. er gewoon bij....

Het materiaal was gewoon al bijna helemaal geschreven voordat ik weer contact met hem kreeg...

Ah kijk. Cool dat ie wel nog wat solos kon meepikken dan.
Wat me ook opviel: 3/4 van de band is kaal hehe. Niks mis mee, ben ik zelf ook. Lekker gemakkelijk.


VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 05-11-2008 0:53 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

quote:
Op 5 november 2008 0:19 schreef Mutilator het volgende:
Gaaf! Hoe ben je daar terecht gekomen? Tof trouwens..ik weet dat er op dit forum naast Nl's en Belgen ook mensen uit Engeland en Scandinavie posten, maar vanuit de USA had ik me niet gerealiseerd!

Opnames zijn super; ik film graag complete concerten trouwens, maar hoop dat de bands zelf dvd's uitbrengen..hint hint

Werk. Maar na komende zomer zit dat werk er hier op. Ben momenteel aan het solliciteren. O.a. in Amerika en Europa. Afwachten wat dat wordt.

Ik ben te lui om hele optredens op te nemen met m'n HD videocam. Neemt ook veel geheugen in beslag. Daarbij beginnen m'n armen al na 5 minuten volledig lam te raken haha. Ouwe lul ben ik, trots op ook.
Maar een paar nummertjes van Pestilence wil ik wel opnemen ja.

Wordt sowieso wel een gezellige boel op MDF met al die Hollandsche bands. Weer kleppen met Ed en Stephan van HOB, ook bezig om wat af te spreken met Karl van Bolt Thrower.
Ja dat wordt een mooi feessie!


Martinator
Cereal killer
Usericon van Martinator
Posted 05-11-2008 16:24 by Martinator Profiel van Martinator

quote:
Op 4 november 2008 17:57 schreef VM Saldiac het volgende:
Ik woon al een paar jaar in Amerika.


Dat heb je beter uitgezocht dan ik: ik verhuisde naar Seattle net voordat daar de grunge op uitbarsten stond. Ik heb er in de 8 jaar dat ik er woonde verdomme niet eens Metal Church zien optreden, zo slecht was het met de metal scene gesteld

Overigens: dik jaloers dat je daar op MDF Atheist en Gnostic kan zien! Ik hoop dat die komend jaar deze kant op komen.

Back on topic: dit klinkt al veelbelovend, als eerste voorproefje! Als het een beetje een graadmeter is, denk ik dat ik deze reünieCD een stuk beter ga behappen dan de slappe hap van Cynic!


VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 05-11-2008 18:11 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

Naja, tis hier ook in deze tijd geen vette hap hoor.
De meeste toers slaan de stad waar ik woon meestal over. Toen ik net verhuisd was duurde het zo'n 6 maanden voordat er een goede toer (Opeth/Dark Tranquillity) ons aandeed.
Soms rij ik op een avond op en neer naar Cleveland (wat in totaal zo'n 5 uur rijden is) om een leuke toer te kunnen aanschouwen.
In januari spelen daar COF, Satyricon en Septic Flesh dus hopelijk valt het een beetje mee met sneeuwval en gladheid. De afgelopen 2 winters waren i.i.g. echte winters met veel sneeuw en temperaturen van -23 Celsius.

On topic: jammer dat die snippets alweer offline gehaald zijn maar ze klonken i.d.d. vrij goed.
Hoop dat men t.z.t. een volledig nieuw nummer op hun myspace zet. Ben benieuwd naar de grunt van Patrick en hoe de Pestilence sound anno 2008 zich laten aanhoren.

@ Patrick: is al bekend limited de limited edition v/d nieuwe plaat gaat worden?
Wellicht moet ik 'm via de importkanalen verkrijgen voordat ie uitverkocht is.


REelax187
Usericon van REelax187
Posted 07-11-2008 20:50 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 5 november 2008 18:11 schreef VM Saldiac het volgende:
Naja, tis hier ook in deze tijd geen vette hap hoor.
De meeste toers slaan de stad waar ik woon meestal over. Toen ik net verhuisd was duurde het zo'n 6 maanden voordat er een goede toer (Opeth/Dark Tranquillity) ons aandeed.
Soms rij ik op een avond op en neer naar Cleveland (wat in totaal zo'n 5 uur rijden is) om een leuke toer te kunnen aanschouwen.
In januari spelen daar COF, Satyricon en Septic Flesh dus hopelijk valt het een beetje mee met sneeuwval en gladheid. De afgelopen 2 winters waren i.i.g. echte winters met veel sneeuw en temperaturen van -23 Celsius.

On topic: jammer dat die snippets alweer offline gehaald zijn maar ze klonken i.d.d. vrij goed.
Hoop dat men t.z.t. een volledig nieuw nummer op hun myspace zet. Ben benieuwd naar de grunt van Patrick en hoe de Pestilence sound anno 2008 zich laten aanhoren.

@ Patrick: is al bekend limited de limited edition v/d nieuwe plaat gaat worden?
Wellicht moet ik 'm via de importkanalen verkrijgen voordat ie uitverkocht is.



Volgens mij gaat het om de eerste 2.000 cd's die verkocht gaan worden. Neuj hoor, als je er eentje wilt, regel ik dat wel voor je....geen probleem!


REelax187
Usericon van REelax187
Posted 07-11-2008 20:53 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 4 november 2008 23:54 schreef Mutilator het volgende:
Geestelijk toch nog altijd, Wim?

Heej Patrick! Yeah life's fine!

Laatst nog Nocturnus mogen zien, weliswaar zonder Mike Davis maar toch erg gaaf..

Die video-snippets beloven idd!! Vooral de groovende stukken in het filmpje met Tony wekken dat lekkere oldschool-gevoel op!! Ik hoop op veel van dit haha!

Ik lees dat je blij bent met de gruntsound; ook daar ben ik erg benieuwd naar; vond 't vroeger altijd al gaaf klinken!!

Persoonlijk hoop ik dat je een paar van die melodieuze, ademende, leads van Testimony erin gestopt hebt (naast de andere stijlen leads) ed; de stukken die Tony basst geven al de combi aan van de vette typische riffs met de lekker zieke over-the-top technisch freaky stuff!! Super!! !

Ik weet nog niet wat voor een leads ik ga opnemen..Ik doe deze lekker thuis onder het genot van een biertje of wijntje en dan zie ik het wel. Ze worden melodieus, ziek, technisch en what not hahahah. Maar omdat de muziek wel heftiger is geworden ga ik wel meer voor een wat hardere aanpak......

P.




REelax187
Usericon van REelax187
Posted 07-11-2008 20:54 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 4 november 2008 22:50 schreef De Tegenpartij het volgende:
Kidzzz?

Niet iedereen is hier 16, hè.

Maarre, zwaar benieuwd naar de nieuwe plaat én hoge verwachtingen.


Ik mag kidzz zeggen, ik ben 40 mijn vriend!!!


REelax187
Usericon van REelax187
Posted 07-11-2008 20:56 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 4 november 2008 20:06 schreef VM Saldiac het volgende:
Dan hoop ik dat door een ander klein foutje ook de grunt efkes te horen zal zijn op youtube.


Ik zie trouwens dat je mijn persoon goed verdedigd tegenover die gasten die posten op MDF forum...Halve info en grote bek dat ik geen oude nummers speel....wat een onzin!!! Daarom breng ik zeker ook die oude tracks uit!!!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-11-2008 21:09 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 7 november 2008 20:54 schreef REelax187 het volgende:
Ik mag kidzz zeggen, ik ben 40 mijn vriend!!!


Ik in april ook alweer, mede ouwe lul.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 07-11-2008 21:10]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Snark
Usericon van Snark
Posted 07-11-2008 21:10 by Snark Profiel van Snark

het stukje gitaar liet al zeker lekker horen dat t als goeie ouwe pestilence klinkt, de drumstukjes doen vermoeden dat t flink hakken gaat worden, ik ben erg benieuwd, zowel naar de cd als de optredens, kom maar op met de zooi..




VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 08-11-2008 3:36 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

quote:
Op 7 november 2008 20:56 schreef REelax187 het volgende:
Ik zie trouwens dat je mijn persoon goed verdedigd tegenover die gasten die posten op MDF forum...Halve info en grote bek dat ik geen oude nummers speel....wat een onzin!!! Daarom breng ik zeker ook die oude tracks uit!!!

Ja lezen is een kunst he. Vooral als ze dan ouwe blabbermouth-berichten erbij halen i.p.v. het interview dat je met mij hebt gedaan.

We kijken t.z.t. of ik makkelijk via ebay of wat dan ook aan die gelimiteerde editie van "Resurrection macabre" kan komen. En anders heb ik je e-mailadres nog.

Ennuh, ik ben inmiddels ook alweer 31 haha.

[Dit bericht is gewijzigd door VM Saldiac op 08-11-2008 3:38]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-11-2008 11:15 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 7 november 2008 21:09 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik in april ook alweer, mede ouwe lul.


ik ben zelfs al 41! en wat is het MDF-forum?


mokka
Usericon van mokka
Posted 08-11-2008 12:14 by mokka Profiel van mokka

quote:
Op 8 november 2008 11:15 schreef attila_de_hun het volgende:
ik ben zelfs al 41! en wat is het Maryland Death Fest-forum?


Patrick, komt de nieuwe plaat ook uit op vinyl???

[Dit bericht is gewijzigd door mokka op 08-11-2008 12:15]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-11-2008 13:09 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 november 2008 20:53 schreef REelax187 het volgende:Ik weet nog niet wat voor een leads ik ga opnemen..Ik doe deze lekker thuis onder het genot van een biertje of wijntje en dan zie ik het wel. Ze worden melodieus, ziek, technisch en what not hahahah. Maar omdat de muziek wel heftiger is geworden ga ik wel meer voor een wat hardere aanpak......

P.



Ok, logisch dat je het met zorg uitpuzzelt; ben uiteraard zeer benieuwd! In mijn beleving heb je minstens 3 verschillende stijlen van soleren; melodieus, hysterisch freaken zeg maar en over-the-top technisch (incl toegepaste effecten) en daarnaast pas je dynamiek toe in een compacte compositie, dus kortom: eigenlijk verwacht ik niets minder dan een te gek gave plaat haha! Dat wordt rap op jacht naar de limited edition tzt...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 08-11-2008 15:31 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

quote:
Op 8 november 2008 11:15 schreef attila_de_hun het volgende:
ik ben zelfs al 41! en wat is het MDF-forum?

Da's het Maryland Death Fest-forum waar Pestilence volgend jaar speelt:
http://www.smnnews.com/board/forumdisplay.php?f=150


REelax187
Usericon van REelax187
Posted 10-11-2008 22:17 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 8 november 2008 15:31 schreef VM Saldiac het volgende:
Da's het Maryland Death Fest-forum waar Pestilence volgend jaar speelt:
http://www.smnnews.com/board/forumdisplay.php?f=150



wow, the oldies are coming!!!


REelax187
Usericon van REelax187
Posted 10-11-2008 22:19 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 8 november 2008 13:09 schreef Mutilator het volgende:
Ok, logisch dat je het met zorg uitpuzzelt; ben uiteraard zeer benieuwd! In mijn beleving heb je minstens 3 verschillende stijlen van soleren; melodieus, hysterisch freaken zeg maar en over-the-top technisch (incl toegepaste effecten) en daarnaast pas je dynamiek toe in een compacte compositie, dus kortom: eigenlijk verwacht ik niets minder dan een te gek gave plaat haha! Dat wordt rap op jacht naar de limited edition tzt...


Neuj, uitpuzzelen doe ik nooit, ik neem het altijd first take op..het moet wel spontaan komen. Zelf speel ik nooit een solo twee keer hetzelfde, niet omdat ik het niet kan maar meer omdat er meer mogelijkheden zijn...maar goed de fans willen wel enige aanknopingspunten hebben, en daar hebben ze ook gelijk in !!


REelax187
Usericon van REelax187
Posted 10-11-2008 22:20 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 8 november 2008 12:14 schreef mokka het volgende:


Patrick, komt de nieuwe plaat ook uit op vinyl???


Voor zover ik weet niet, maar het zou natuurlijk oh zo mooi zijn....


REelax187
Usericon van REelax187
Posted 10-11-2008 22:23 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 7 november 2008 21:10 schreef Snark het volgende:
het stukje gitaar liet al zeker lekker horen dat t als goeie ouwe pestilence klinkt, de drumstukjes doen vermoeden dat t flink hakken gaat worden, ik ben erg benieuwd, zowel naar de cd als de optredens, kom maar op met de zooi..





Zoals ik al eerder zei: deze plaat gaat crushen, de bruutste pestilence riffs, uitgevoerd door uiterst vaardige muzikanten choy en wildoer....live gaan we los!!!!

Patrick.


REelax187
Usericon van REelax187
Posted 10-11-2008 22:25 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 7 november 2008 21:09 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik in april ook alweer, mede ouwe lul.


Tof trouwens, dat jacobse...je bijnaam

en van es.....
welke duizend? Wij hebben middelen in de verschaffing van cacoine, euh, cociane....

ken je????


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen