IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Pestilence Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-12-2008 23:52 by Mark Profiel van Mark

Met blastbeats.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-12-2008 23:54 by bastianus Profiel van bastianus

Die Mameli kan het ook niet gauw goed doen bij het publiek. Wanneer geloven jullie hem? Als hij in een tv-interview gaat vertellen dat hij tegenwoordig weer gewoon alle dagen patat eet?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-12-2008 23:57 by Mark Profiel van Mark

Geen idee waar je heen gaat, ik vroeg me gewoon in alle ernst af waarom in het verleden de band zei dat ze volledig achter Spheres stonden en nu ineens de plaat bijna als een soort artistieke vergissing weg proberen te zetten. Is toch een normale vraag?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-12-2008 0:04 by bastianus Profiel van bastianus

Je kan toch later van mening veranderen? Of moet je je hele leven hetzelfde blijven denken? Toen iedereen oemta death metal maakte zweerde ik bij Primus, nu zweer ik af en toe weer bij oemta van Asphyx of Autopsy. De Pestilence-leden kunnen toch ook van mening veranderen over hun eigen album?
Overigens vond en vind ik Spheres een afgrijselijk, gezocht album. Maar ik vind Consuming Impulse bij vlagen al te technisch. Vaak gaat techniek en muzikaal kunnen ten koste van de luisterbaarheid en "catchyness". Een manco waar Pestilence vaak onder te lijden heeft.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-12-2008 0:23 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 24 december 2008 0:04 schreef bastianus het volgende:
Je kan toch later van mening veranderen?


Dat kan, maar blijkbaar was dit geen gevalletje "van mening veranderen", aangezien de Spheres schijf volgens dit interview van meet af aan voornamelijk bedoeld was om de platenmaatschappij een beetje te zieken. Wel even goed lezen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 24-12-2008 0:33 by Myth of Fury Profiel van Myth of Furyhttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 24 december 2008 0:23 schreef Mark het volgende:
Dat kan, maar blijkbaar was dit geen gevalletje "van mening veranderen", aangezien de Spheres schijf volgens dit interview van meet af aan voornamelijk bedoeld was om de platenmaatschappij een beetje te zieken. Wel even goed lezen.
Die draai vind ik ook vreemd. Maar dat men later anders op een album terug kan kijken is natuurlijk wel waar. Ik meende juist ooit eerder al te hebben gelzen dat ze enigszins afstand namen van Spheres. Althans, men gaf toe zelf destijds heeel trots en tevreden te zijn geweest maar dat de ogen geopend werden toen de Jazz-wereld het allemaal helemaal zo meesterlijk niet vond.

En dat nu gezegd wordt dat Jazz en metal blijkbaar niet samengaan.. tja, ligt er waarschijnlijkj aan hoe je de 2 wilt integreren

[Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 24-12-2008 0:50]



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-12-2008 0:49 by Mark Profiel van Mark

Van mening veranderen kan inderdaad, je zult me ook niet het tegendeel horen beweren. Ik vond het gewoon een opmerkelijke uitspraak en aangezien Patrick hier regelmatig reageert was ik benieuwd hoe het nu precies zat. Is verder geen aanval op de band of de integriteit van Patrick Mameli, zoals Bastianus lijkt te denken, maar een rechtstreekse reactie op een interview. Niks mis mee toch, daar is dit een forum voor.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-12-2008 7:33 by mental Profiel van mental

quote:
Op 24 december 2008 0:23 schreef Mark het volgende:
Dat kan, maar blijkbaar was dit geen gevalletje "van mening veranderen", aangezien de Spheres schijf volgens dit interview van meet af aan voornamelijk bedoeld was om de platenmaatschappij een beetje te zieken. Wel even goed lezen.
precies! mark, pak die bastiANUS!


Fuck the world and fuck you


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-12-2008 8:38 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 december 2008 7:33 schreef mental het volgende:
precies! mark, pak die bastiANUS!

Haha! Ik vind het wel vermakelijk dat een hoop mensen hier schijnen te weten hoe Gebedi, eh sorry, Mameli denkt. Het lijken wel tv-dominees die even uitleggen hoe Jezus denkt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


negert
Usericon van negert
Posted 24-12-2008 11:47 by negert Profiel van negerthttp://-

quote:
Op 23 december 2008 23:13 schreef Mutilator het volgende:
Yo negert! Jij weet er veel vanaf; wat jij zegt is mij enige tijd eerder ook al bekend geworden, al verbaas ik me nog steeds over de combinatie 'opgenomen in Beaufort' en 'ruig gitaargeluid': heb je die demotracks zelf toevallig?


Heb de demo zelf niet in bezit maar jaren geleden gehoord bij een kennis van me. Het staat mij nog bij dat die stukken toen agressiever en minder gelikt klonken dan op het album.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-12-2008 21:36 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 24 december 2008 11:47 schreef negert het volgende:
Heb de demo zelf niet in bezit maar jaren geleden gehoord bij een kennis van me. Het staat mij nog bij dat die stukken toen agressiever en minder gelikt klonken dan op het album.


Gaaf! Kan je aan een opname komen dan?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


negert
Usericon van negert
Posted 26-12-2008 17:45 by negert Profiel van negerthttp://-

quote:
Op 25 december 2008 21:36 schreef Mutilator het volgende:
Gaaf! Kan je aan een opname komen dan?

Zal eens vragen of hij die cassette naar mp3 wil omzetten.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 26-12-2008 18:02 by jbassist Profiel van jbassist

Wanneer pookt men nou eens wat online? ik word ongeduldig


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 26-12-2008 18:18 by mardukfan Profiel van mardukfan

quote:
Op 24 december 2008 0:04 schreef bastianus het volgende:
Je kan toch later van mening veranderen? Of moet je je hele leven hetzelfde blijven denken? Toen iedereen oemta death metal maakte zweerde ik bij Primus, nu zweer ik af en toe weer bij oemta van Asphyx of Autopsy. De Pestilence-leden kunnen toch ook van mening veranderen over hun eigen album?
Overigens vond en vind ik Spheres een afgrijselijk, gezocht album. Maar ik vind Consuming Impulse bij vlagen al te technisch. Vaak gaat techniek en muzikaal kunnen ten koste van de luisterbaarheid en "catchyness". Een manco waar Pestilence vaak onder te lijden heeft.



Dat is volgens mij gewoon een kwestie van smaak, want ik vind Pestilence gewoon fucking geweldig!

Consuming impulse en te technisch?? Gewoon heerlijke oude death metal!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-12-2008 19:46 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 december 2008 17:45 schreef negert het volgende:
Zal eens vragen of hij die cassette naar mp3 wil omzetten.


Te gek! Vette thanks alvast!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


REelax187
Usericon van REelax187
Posted 27-12-2008 19:34 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 20 december 2008 14:47 schreef MH het volgende:
Het zal mij niets verbazen wanneer Resurrection Macabre straks zeer positief wordt ontvangen door oude en nieuwe Pestilence fans.



Laat ons bidden!

Weet je, ik heb er mijn hart en ziel in gestopt. Ben meer dan een jaar hiermee bezig geweest om alles te programeren en te componeren. We zijn allemaal zeer tevereden met de uitkomst. Robert Haagsma heeft een 5 tal songs gehoord en is uiterst positief...We zullen zien..


REelax187
Usericon van REelax187
Posted 27-12-2008 19:37 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 26 december 2008 18:18 schreef mardukfan het volgende:
Dat is volgens mij gewoon een kwestie van smaak, want ik vind Pestilence gewoon fucking geweldig!

Consuming impulse en te technisch?? Gewoon heerlijke oude death metal!


Dat vind ik ook. Gewoon kwestie van smaak. En technisch? Tja, die nieuwe schijf klinkt heel basic maar als ik het zelf probeer na te spelen heb ik er zelf de grootste moeite mee, hahaha...dus ja..zo zie je maar weer.Als iets moeilijk klinkt hoeft het nog niet moeilijk te zijn en andersom. Het is meer een feeling...


REelax187
Usericon van REelax187
Posted 27-12-2008 19:46 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 24 december 2008 0:23 schreef Mark het volgende:
Dat kan, maar blijkbaar was dit geen gevalletje "van mening veranderen", aangezien de Spheres schijf volgens dit interview van meet af aan voornamelijk bedoeld was om de platenmaatschappij een beetje te zieken. Wel even goed lezen.
R

Na TOTA is ons contract destijds overgeheveld naar Roadracer en het contact aldaar met de verschillende mensen verslechterde. Amerikanen kunnen businnessmatig heel hard zijn en zo werd het monster geboren. Wij zaten destijds in een niet al te goed contract en verdienden eigenlijk weinig tot niets door royalties, partial door onze eigen schuld hoor...maar goed, ze waren sceptisch en wilden eerst een demo laten maken voor spheres. De 3 nummers waren redelijk heavy (zo volgens velen die de tracks hebben gehoord opgenomen in de Beaumont) en R.R. gaf ons het ok. Wij wilden heel graag uit dit "wurg"contract en hebben toen alles op alles gezet door gewoon echt te gaan freaken. Het contact tijdens de opnames was enkel via telefoon en als ze wat wilden horen hoorden ze dat door de telefoon. Niet echt een goeie indicatie. Maar goed, ze hadden er best geld in gestoken en hebben het toch uitgebracht. Voor ons een win win situatie. Zou de plaat aanslaan, ok, en anders zouden we gedropt worden, en onder het juk uit. Da's de simpele waarheid...


REelax187
Usericon van REelax187
Posted 27-12-2008 19:48 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 23 december 2008 23:54 schreef bastianus het volgende:
Die Mameli kan het ook niet gauw goed doen bij het publiek. Wanneer geloven jullie hem? Als hij in een tv-interview gaat vertellen dat hij tegenwoordig weer gewoon alle dagen patat eet?


Let wel: van een gulden heh!



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-12-2008 19:49 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Ik vind Spheres goed te doen hoor, maar "een win-win situatie"? Volgens mij heb je er niets mee gewonnen.


Boeiender


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 27-12-2008 19:55 by Mr. Cuntreaper Profiel van Mr. Cuntreaperhttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Met goed lezen kom je een heel eind, Mr. N


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


REelax187
Usericon van REelax187
Posted 27-12-2008 20:04 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 23 december 2008 23:50 schreef Psychonaut het volgende:
Ach gut, men (Mameli) gaat weer voor de onderbuik aka middenrifmuziek?


Ja, en daar is toch niets mis mee? Ik heb 15 jaar niets meer voor Pest gecomponeerd en dit is er uit gekomen, hard, bruut, technisch etc...met betere muzikanten. We hebben allemaal geleerd van ons verleden. Het zal geen consuming 2 of tota 2 worden maar wel bruter dan die 2 tesamen...Is toch mooi toch?


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 27-12-2008 20:48 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

quote:
Op 27 december 2008 20:04 schreef REelax187 het volgende:
Ja, en daar is toch niets mis mee? Ik heb 15 jaar niets meer voor Pest gecomponeerd en dit is er uit gekomen, hard, bruut, technisch etc...met betere muzikanten. We hebben allemaal geleerd van ons verleden. Het zal geen consuming 2 of tota 2 worden maar wel bruter dan die 2 tesamen...Is toch mooi toch?


We shall see. Ik luister Spheres nog regelmatig, Malleus, Consuming en Testimony heb ik jaren geleden verkocht omdat ze ontzettend begonnnen te vervelen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-12-2008 21:01 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 27 december 2008 19:55 schreef Mr. Cuntreaper het volgende:
Met goed lezen kom je een heel eind, Mr. N


Ik lees wel goed, maar de geschiedenis heeft toch laten zien dat er niets mee gewonnen is. Na Spheres de hele band uit elkaar. Wat een win-win situatie.


Boeiender


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-12-2008 21:07 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Er zijn wel meer bands na een klotekontrakt uit elkaar gevallen; denk aan bijv Nocturnus...de muziekindustrie staat bekend om uitbuiterij en die Monte Conner van Roadracer was volgens mij ook niet altijd even taktisch.

Er ging ook al jaren een gerucht rond dat Patrick Uterwijk een spierziekte had en daardoor niet kon spelen; is hij genezen of was dat een fabel?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen