IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Pestilence Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 19-12-2008 17:04 by spectre Profiel van spectre

Maar dat had uiteindelijk toch nog 1 groot voordeel


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-12-2008 17:47 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 19 december 2008 14:43 schreef kabukiman het volgende:
de verwachtingen zijn weer veel te hooge gespannen.


Hoe weet jij dat nou?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 19-12-2008 19:22 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 19 december 2008 17:04 schreef spectre het volgende:
Maar dat had uiteindelijk toch nog 1 groot voordeel


Welk voordeel dan?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-12-2008 20:22 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Er is zich nu een grap aan t ontvouwen met een briljante clou..

Ontopic:

Van de week 2 Pestilence shows mogen ontvangen; Detroit 14-9-1990 en Oakland 4-10-1990: te gek zeg!

Hopelijk duikt het Dynamo optreden nog eens op..

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-12-2008 20:24]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 19-12-2008 20:26 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ik snap de grap iig niet.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


MH
Usericon van MH
Posted 20-12-2008 14:47 by MH Profiel van MH

quote:
Op 1 december 2008 22:16 schreef jeroen83 het volgende:Ben echt benieuwd hoe het nieuwe werk van Pestilence gaat klinken.

Het zal mij niets verbazen wanneer Resurrection Macabre straks zeer positief wordt ontvangen door oude en nieuwe Pestilence fans.


Snark
Usericon van Snark
Posted 20-12-2008 14:57 by Snark Profiel van Snark

quote:
Op 19 december 2008 20:22 schreef Mutilator het volgende:

Hopelijk duikt het Dynamo optreden nog eens op..


video of gewoon de vara's vuurwerk opnames...



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-12-2008 19:36 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Is Muti al klaargekomen?


Boeiender


Asphyxiate
Usericon van Asphyxiate
Posted 23-12-2008 15:57 by Asphyxiate Profiel van Asphyxiate


Patrick,

Ik las ergens dat Deron Miller van de band CKY een SPHERES Demo uit '92 heeft.

Is er een groot verschil tussen de demo en het uiteindelijke eindresultaat? En zijn er nummers die de CD niet gehaald hebben?




mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-12-2008 18:52 by mental Profiel van mental

Wel grappig, vroeger trokken jullie je geen drol aan van wat de fans wilden, en deden jullie je eigen ding, en nu moet het allemaal maar voor de fans en blabla.

het kan verkeren he.


Fuck the world and fuck you


negert
Usericon van negert
Posted 23-12-2008 22:23 by negert Profiel van negerthttp://-

quote:
Op 23 december 2008 15:57 schreef Asphyxiate het volgende:
Patrick,

Ik las ergens dat Deron Miller van de band CKY een SPHERES Demo uit '92 heeft.

Is er een groot verschil tussen de demo en het uiteindelijke eindresultaat? En zijn er nummers die de CD niet gehaald hebben?

Dat is een demo met de tracks "Mind Reflections", "Soul Search" en "Demise Of Time". De stukken klinken hier veel ruiger zonder gitaarsynths en zijn volgens mij opgenomen bij Han Swagerman in de Beaufort Studio zonder bassist Jeroen Thesseling.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-12-2008 22:51 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 december 2008 20:22 schreef Mutilator het volgende:


Hopelijk duikt het Dynamo optreden nog eens op..

Toch niet dat van 1992? Misschien komt het doordat ik toen nuchter was, maar als geheel klonk Pestilence toen knap onstrak, waarschijnlijk door een slecht monitorgeluid ofzo. Er werd bij vlagen flink langs elkaar heen gespeeld.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-12-2008 22:57 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 19 december 2008 20:26 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik snap de grap iig niet.


Is ook niet echt grappig. Gaat ongetwijfeld over de zelfmoord van Jon Nodveidt.

On-topic: er stond trouwens een flink Pestilence interview in de Terrorizer van vorige maand. Viel me wel op dat er door de band wel heel erg nadrukkelijk afstand gedaan wordt van Spheres. Lijkt me nou toch ook weer niet echt nodig, zeker niet gezien een paar maanden daarvoor Spheres nog door datzelfde tijdschrift als een onderschatte klassieker werd aangeprezen Een kneejerk reactie, heer Mameli, of vind je het echt zo'n prut-plaat?

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 23-12-2008 23:04]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-12-2008 23:13 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Kortom: die Dissection 'grap' getuigt van gevoel voor humor van de bovenste plank

quote:
Op 23 december 2008 22:23 schreef negert het volgende:
Dat is een demo met de tracks "Mind Reflections", "Soul Search" en "Demise Of Time". De stukken klinken hier veel ruiger zonder gitaarsynths en zijn volgens mij opgenomen bij Han Swagerman in de Beaufort Studio zonder bassist Jeroen Thesseling.




Yo negert! Jij weet er veel vanaf; wat jij zegt is mij enige tijd eerder ook al bekend geworden, al verbaas ik me nog steeds over de combinatie 'opgenomen in Beaufort' en 'ruig gitaargeluid': heb je die demotracks zelf toevallig?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-12-2008 23:14]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-12-2008 23:29 by mental Profiel van mental

Is nou spheres ineens weer kut ? naja toch leuk dat de band er ook achter komt dat alleen het oude werk heerst.


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-12-2008 23:38 by Mark Profiel van Mark

Nou ja, kut, ik interpreteer wellicht ietwat vrij:

"We shouldn't have taken the band into that direction: jazz and death metal don't go together that well!"

"But to be honest, we also did that album to piss off our record company and it worked perfectly! I guess you can summarise the whole thing by saying that we simply forgot what the name Pestilence stood for: brutal, heavy music."


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-12-2008 23:39 by mental Profiel van mental

haha het wordt hoe langer hoe mooier. is dat issue nog ergens te verkrijgen ?


Fuck the world and fuck you


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-12-2008 23:40 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

"But to be honest, we also did that album to piss off our record company and it worked perfectly!

Dit vind ik toch wel echt vaag, hoor.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-12-2008 23:41 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Wurgcontract van Roadrunner he...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-12-2008 23:41 by mental Profiel van mental

quote:
Op 23 december 2008 23:40 schreef De Tegenpartij het volgende:
"But to be honest, we also did that album to piss off our record company and it worked perfectly!

Dit vind ik toch wel echt vaag, hoor.
ja, dat stukje viel mij dus ook het meeste op. benieuwd naar mameli zijn woorden hierover, in dit topic straks.hehe


Fuck the world and fuck you


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-12-2008 23:42 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 23 december 2008 23:41 schreef Mutilator het volgende:
Wurgcontract van Roadrunner he...


Maar om dan zoveel moeite te doen om met iets nieuws op de proppen te komen. Breng dan gewoon een live of demoplaat uit ofzo.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-12-2008 23:43 by mental Profiel van mental

quote:
Op 23 december 2008 23:42 schreef De Tegenpartij het volgende:
Maar om dan zoveel moeite te doen om met iets nieuws op de proppen te komen. Breng dan gewoon een live of demoplaat uit ofzo.
ja,precies! en vergeet niet al die verhalen dat ze het zo'n geweldige plaat vonden en blabla.


Fuck the world and fuck you


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-12-2008 23:44 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Volgens mij was de volgorde anders; de muziek was er al, maar de platenmaatschappij keurde het af, maar ze hebben em er toch doorgedrukt..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-12-2008 23:47 by Mark Profiel van Mark

Tja, niet volgens dit interview hoor

(Terrorizer nr 177, voor de geinteresseerden...)


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 23-12-2008 23:50 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

quote:
Op 23 december 2008 23:38 schreef Mark het volgende:
Nou ja, kut, ik interpreteer wellicht ietwat vrij:

"We shouldn't have taken the band into that direction: jazz and death metal don't go together that well!"

"But to be honest, we also did that album to piss off our record company and it worked perfectly! I guess you can summarise the whole thing by saying that we simply forgot what the name Pestilence stood for: brutal, heavy music."


Ach gut, men (Mameli) gaat weer voor de onderbuik aka middenrifmuziek?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen