IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Koken ist Krieg! Vorige pagina | Volgende pagina
Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 26-02-2004 23:17 by Jezebel Profiel van Jezebel

quote:
Op 26 februari 2004 21:31 schreef Daysleeper het volgende:
ik ben toch blij dat ik niet bij iedereen die hier post hoef te eten


En ik ben blij dat ik niet hoef te koken voor iedereen die hier post...



Vinay
Usericon van Vinay
Posted 27-02-2004 3:41 by Vinay Profiel van Vinayhttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 26 februari 2004 14:59 schreef Jezebel het volgende:
Men neme voor 2 grote eters 1 pak risotto funghi
Een bakje paddestoeltjes, bv. seizoensmelange da's o.a. met grotchampignons, oesterzwammen en canharellen
(het is ook te maken met (kastanje)champignons natuurlijk.
Een paar sjalotjes.
Teentje knoflook
peper en zout (natuurlijk)

Men koke de risotte volgens gebruiksaanwijzing. Chop de paddestoelen in grote stukken en de paar sjalotjes in kleine stukjes. Smelt een klont margarine (zachtjes!) in de pan en doe daar de sjalotjes bij. Laat een paar minuten zachtjes (!) stoven totdat ze glazig zijn (niet bruin).
Doe dan de paddestoelen erbij en laat een minuut of vijf op een zacht vuurtje sudderen. Doe dan de fijngesneden (of geperste) knoflook erbij; peper en zout en laat nog een paar minuten stoven.
Serveer de paddestoelen en de risotto apart. Lekker met aan tafel geraspte parmezaanse (of vegetarische) kaas eroverheen (kan ook uit een zakje natuurlijk).



ik eet koop af en toe wilde paddestoelenmix ,
vroeger maakte ik http://www.quorn.com/ ,
op een een manier zoals indonesiers vlees maken ( uien pepers bakken , tomaat fruiten ,sojasaus )

[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 27-02-2004 3:45]



Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus