IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Koken ist Krieg! Vorige pagina | Volgende pagina
testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 03-07-2004 22:05 by testement Profiel van testement

yeah, vandaag varkenshaas gemaakt! met frieten (ja frieten ja! kutfriezen! ) en gemengde sla met mini tomaatjes


zzz


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 03-07-2004 22:09 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 3 juli 2004 22:05 schreef testement het volgende:
yeah, vandaag varkenshaas gemaakt! met frieten (ja frieten ja! kutfriezen! ) en gemengde sla met mini tomaatjes
ho ho

ik had griekse aardappelschotel en n kipding


wait for me dragon, we'll meet in the sky


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 03-07-2004 22:10 by testement Profiel van testement



maarre klinkt lekker


zzz


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 03-07-2004 22:13 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

Als het maar geen kipknots is, goor!


Oud Vuil.


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 03-07-2004 22:14 by testement Profiel van testement

Ja, een kipKoRn is beter idd


zzz


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 03-07-2004 22:14 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 3 juli 2004 22:13 schreef webblaster wim het volgende:
Als het maar geen kipknots is, goor!
nee n stuk kip met krokante schilfers er op


wait for me dragon, we'll meet in the sky


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 03-07-2004 22:17 by testement Profiel van testement

hehe, leuk uitgelegd


zzz


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 03-07-2004 23:32 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

Trouwens, over hamburgers gesproken:





CLEARFIELD, Pa. -- People from New York and Ohio come to Denny's Beer Barrel Pub for a pretty big hamburger: 6 pounds of beef, one large onion, two whole tomatoes, a half a head of lettuce, 1 1/4 pounds of cheese, top and bottom buns, and a cup each of mayonnaise, ketchup, mustard, relish, banana peppers and some pickles.

http://forums.gaming-age.com/showthread.php?t=3654


Oud Vuil.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-07-2004 23:41 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

oeh nice ...


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 04-07-2004 9:02 by Phaestus Profiel van Phaestus

Dat stilt je honger wel.


Ik heb gisteren een lekker pizzatje gemaakt met kip, brie en broccoli.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-07-2004 9:22 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Ik ga straks effe eieren bakken...



spelfout weggehaald...


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 04-07-2004 9:29 by Shredhead Profiel van Shredhead

Gisteren mazzel gehad. We hadden 2 vrienden te eten gisteren waarvoor ik gekookt heb. Na het eten nog gaan stappen. Bij thuiskomst een erg sterke geur in huis. Ik naar de keuken, staat er een pan waar nog een gerecht in zat (restjes) nog op het 'vuur' (elektrisch). Al het vocht verdampt en de rest koolzwart. Die pan kan ik wegmikken


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-07-2004 9:32 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 4 juli 2004 9:29 schreef Shredhead het volgende:
Gisteren mazzel gehad. We hadden 2 vrienden te eten gisteren waarvoor ik gekookt heb. Na het eten nog gaan stappen. Bij thuiskomst een erg sterke geur in huis. Ik naar de keuken, staat er een pan waar nog een gerecht in zat (restjes) nog op het 'vuur' (elektrisch). Al het vocht verdampt en de rest koolzwart. Die pan kan ik wegmikken



Tja,beter een pan naar de bliksem dan je huis plus al je bezittingen...


spelfout weggehaald...


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 04-07-2004 9:34 by Shredhead Profiel van Shredhead

Uh huh, ik moet er niet aan denken zeg..


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 27-07-2004 15:24 by Schaep Profiel van Schaep

Aangezien het varken in het slachthuis reeds in twee helften verdeeld is zou je eigenlijk moeten spreken over de verdeling van het halve varken.
Leg het halve varken op de snijtafel met de doorgezaagde kant naar boven. Begin eerst met het afsnijden van de poten. Het gemakkelijkste begin je met de voorpoot. Beweeg de voorpoot heen en weer om de ligging van het gewricht te bepalen. Snij vervolgens het gewricht door zodat de voorpoot kan worden verwijderd. Aangezien de achterpoot is even lang als de voorpoot, kan je perfect afmeten waar het gewricht van de achterpoot zich bevind. Snij vervolgens de achterpoot er af. De staart komt daarna aan de beurt. De kop verwijderen gebeurt net voor de eerste halswervel. Bij het wegsnijden van de varkenskop dien je te zorgen dat het wangenspek niet mee afgesneden wordt. Daarna begin je met het afzetten van de hesp. Maak het vlees van de lies los van de hesp. Zaag het heupbeen door mooi in het midden van de bekkenopening en snij recht het vlees doormidden. De hesp is nu verwijderd. Vroeger pleegden de landbouwers hun hespen langer af te zetten, zodat ze dan een grotere gedroogde ham bekwamen. Nu de hesp is afgezet draai je het resterende stuk om met de rug van het varken naar je toe en maak je een insnijding van aan de kant van de afgezette hesp tot aan de laatste rib. Maak een insnijding op de ribben ter grootte van een handpalm en zaag de ribben door. Trek de rug nu naar je toe en maak verder los tot aan het schouderblad. Zaag het schouderblad door en snij de rug nu volledig los van het buikspek en de schouder. Vervolgens zaag je de ribbetjes door en snij je de schouder verder er af. Verwijder het wangenspek van de schouder.



Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 27-07-2004 17:01 by Ooypunk Profiel van Ooypunkhttp://www.heidevolk.com

quote:
Op 4 juli 2004 9:29 schreef Shredhead het volgende:
Gisteren mazzel gehad. We hadden 2 vrienden te eten gisteren waarvoor ik gekookt heb. Na het eten nog gaan stappen. Bij thuiskomst een erg sterke geur in huis. Ik naar de keuken, staat er een pan waar nog een gerecht in zat (restjes) nog op het 'vuur' (elektrisch). Al het vocht verdampt en de rest koolzwart. Die pan kan ik wegmikken

Hehe, heb ik ook een keer gehad.
Ik geloof dat ik de pan nog gered heb toen, door de pan een middagje op het vuur te zetten met azijn met soda.


Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 27-07-2004 18:44 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

Geweldig! Een topic over koken. Blitzkrieg koken

Vandaag Indiase curry (nee, niet van KNORR!). Je knikkert van alles binnen 5 minuten in de pan, wat currypasta en kokosmelk erbij en dan ga je vervolgens een uur iets anders doen en voila, klaar.


Hatsjikidee!


Monsieur Laguerre
Usericon van Monsieur Laguerre
Posted 27-07-2004 18:45 by Monsieur Laguerre Profiel van Monsieur Laguerre

Koken is unholy


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 27-07-2004 18:52 by bas_bin_laden Profiel van bas_bin_ladenhttp://www.thats-me.nl/metalhead

als je t kan leef je iig gezonder hoor


yo yo wassup nigga bitches in da house


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 27-07-2004 18:55 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

en waarschijnlijk ook langer...


Hatsjikidee!


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 27-07-2004 18:56 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

...of leef je op de zaden en kleine beestjes die je vindt in het bos?



[Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 27-07-2004 18:56]


Hatsjikidee!


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 27-07-2004 18:56 by Pink Floyd Profiel van Pink Floyd

Ik heb vandaag heerschend varkensvlees met warm brood gegeten. Ook goed te doen.


Like Some Snow-white Marble Eyes


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 27-07-2004 20:57 by bas_bin_laden Profiel van bas_bin_ladenhttp://www.thats-me.nl/metalhead

ik lasagne :D ( niet uit een pakje )


yo yo wassup nigga bitches in da house


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 31-07-2004 0:17 by stigma Profiel van stigma

Net en bosbessen taart in elkaar proberen te flansen. Alleen dan zonder bosbessen maar met kersen. Heb dus geen idee hoe dat uit gaat werken. Maar het is de gedachte die telt toch?


Subtiel kamerolifantje


Argh
Usericon van Argh
Posted 31-07-2004 0:20 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 3 juli 2004 22:05 schreef testement het volgende:
(ja frieten ja! kutfriezen! )


bullshit, kut brabander!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen