|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ben daar zeker bij |
|
Wat gaat mijn lever het moeilijk krijgen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
gaaf...dat wordt naar Arnhem gaan dit jaar.... is het de Death by dawn met Martin van Druunen aan de vocalen??????? I need another ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
yes... het is die death by dawn........ ga zometeen maar weer eens pestilence draaien! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Arnhem is wel ver weg |
|
quote: niet alleen Pestilence draait er nu bij mij in de wisselaar maar ook morgoth en death. maar wel gaaf!! ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Zou best willen TANKARD man!!!! maar ja....Arnhem is wel heel ver weg...misschien toch maar denk het niet is op een vrijdag hmmmmm.......wie weet! |
|
Het begint al om 14.00 uur, dus de terugreis moet geen probleem worden. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
het is koninginnendag! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Nee, het is bierdrink-en Tankard-dag! |
|
ik ben er bij : woon wel in de grootste uithoek van Nederland maar dat fuckt me niks TANKARD! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Precies! Edit: binnekort zal er trouwens een interview met Tankard op zwaremetalen staan. [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 13-03-2004 11:08] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Nee, dat duurt nog even! |
|
quote:Ik waarschijnlijk ook! (bier smileys zijn hier op z'n plaats) heb de dag erna vrij gevraagd, dus nog even afwachten @Arrebar: Heerschend! |
|
Ik zal er dan ook zeker wel zijn! |
|
Ik weet niet precies wanneer die online zal staan, Borgia had em afgenomen en is em aan het verwerken. Hoe dan ook, ik moet echt minder gaan zuipen dan de vorige keer bij tankard in het 013. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Aanwezig Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Toch jammer dat er geen voorverkoop aan vast zit. Ga denk ik de rest van de dag ervoor me voltanken in de Stort die ook allemaal bands heeft.Straks is de zaal vol. Aan de andere kant: het is niet tegelijkertijd, en das ook mooi. In Arnhem wonen heeft zo zn voordelen... En wie noemde Arnhem een uithoek...? |
|
Uuhm..vorige keer dat ik de goudvissekomsite checkte begon het veel later...kut, nou moet ik toch heen en weer kachelen... |
|
quote: Niemand, het persoon gaf aan dat hij zelf in een uithoek woont. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Oh excuus..lees weer te snel |
|
quote: |
|
Wat voor dag is dit? "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Koninginnedag, op een vrijdag |
|
quote: Mooi, dat is gratis reizen. Misschien dat de TuinfeesT Terror Crew wel komt! "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Volgende pagina |