|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Satyricon. |
|
Kelere. Net dus National lampoon's senior trip zitten loeren. Wat een klote film, zeg. Ik ben nogal gek van de versies met chevy chase erin. Nou, die zat hier niet in. Gelukkig ook maar. Voor "verhaal", kijk hier: http://www.tvgids.nl/detail.php?pid=1624139&tab=1 |
|
White chicks, |
|
Die Chevy Chase films zijn zeker leuk! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ladder 49, voorspelbaar en slechte dialogen. Matig "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:haha, ik net ook Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
King Arthur, best een leuke film Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
De 4 vuisten hebben de tropenkolder. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Team America: World Police... ...en die heerscht! *Everyone has Aids!* Op je knie en pijp voor genade! |
|
Employee of the month, wel ok, geen hoogstandje verder. Tegen het einde redelijk voorspelbaar, alhoewel dat niet echt de bedoeling is geweest vermoed ik. |
|
Catwomen |
|
women nog wel. |
|
quote: ja beeld van comp door geklonend op tv |
|
Cannibal Ferox, en Bad Taste, moest ze een keer zien. Wel geinige films. |
|
Anchorman, wel leuk en een heleboel cameo's Een kleine snol zit zo vol. |
|
The Doors Vettttttttt! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Constantine, ik vond het best een vette film, niet te overheerst door CGI |
|
Cube Zero: Als alleenstaande film is hij goed te doen, maar binnen de Cube serie vind ik het wel spijtig, aangezien, als je rekening houdt met het feit dat hij voor Cube 1 gebeurt, je de hele eerste film anders gaat bekijken door de info die je in Zero krijgt. Inderdaad dat begin was net iets te wansmakelijk. Ginger Snaps 3: Standaard weerwolffilmpje, totaal niet vergelijkbaar met deel 1 of 2. Beetje een teleurstelling. |
|
quote: Ow die wil ik ook nog wel zien haah |
|
Walking Tall, Best vermakelijk. Ik vond team america echt de grootste kut film van dit jaar overgens, wat een compleet gebrek aan humor [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 26-02-2005 17:38] |
|
hey rensyk, wat was je ouwe avatar waar zo'n ophef over is? gewoon dat stuk van dali? |
|
quote: Zeker, en dan moet je ook echt Cannibal Holocaust zien. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
smerig plaatje. [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 28-02-2005 13:31] |
|
Als we nou allemaal tegelijk die usericon nemen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
The Butterfly effect I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |