|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Niet zo lang geleden een compilatie van I Scream-records, Still Going Strong, gekocht als cadeautje. Best leuk. [Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 27-02-2005 18:02] "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Hey xNegativex hoe vind je de nieuwe Comeback Kid? |
|
quote:Vond ie vast erg lieflieflief. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik heb er nog maar weinig van gehoord maar de nummers die ik gehoord heb klinken me wat melodieuser in het oor dan hun vorige album. En dat had van mij niet gehoeven. Ik vond hun furieuse old school stijl eigenlijk geweldig zoals ie was. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
From Ashes Rise - Nightmares |
|
De nieuwe Comeback Kid is een erg toffe plaat geworden. Ik was ook aardig onder de indruk van Zero Mentality, eindelijk weer 'ns een goeie Duitse hardcore band. Het wordt trouwens gezegd dat Terror weer naar Europa komt in Juli, laten we hopen dat dit waar is...OVERCOME! |
|
Ik zou Black friday '29 ook eens gaan checken als ik jou was. Ook een zeer goede duitse hardcore band. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Tijdje Bury Your Dead gereviewed, erg aardig schijfje met een lekker nieuwe twist erin. |
|
quote: Zeker weten, hoewel ze me meer doen denken aan donkere crustcore ala Tragedy, Kontroverse of Acursed. Vorig jaar ook live mogen aanschouwen, was erg intens om te zien. Ik moet wel zeggen dat hun eerdere spul me meer raakt dan Nightmares, ik vind die plaat af en toe wel erg gelikt. |
|
Ik heb Black Friday gezien op de Eastpack tour vorig jaar, en 't viel me wat tegen. Natuurlijk komt deze band beter uit de verf in 'n klein zaaltje, maar ook de muziek sprak me niet zo aan. |
|
Te old school voor je? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
No Turning Back, 1 van beste Nederlandse hardcore band. Damage Done is een gave plaat! |
|
Hell yeah! Hoewel ik Revenge is a right net iets beter vond. Wat vind men hier van bands als: Dead stop, Restless youth, Outbreak en For the worse dan? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Outbreak is een toffe band idd lekker energiek en aggresief Fuck you, you make us SICK! There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Nee hoor want Agnostic Front en Sick of it All vind ik gewoon vet. Meer old-school dan dat kan 't niet. No Turning Back is idd ook een top band, daar kan je echt trots op zijn als Nederlander. Ik wil ze graag live zien. Weet iemand al iets over het Midsummer Hardcore event van dit jaar? |
|
Bands als Agnostic front en Sick of it all vallen meer onder de NYHC sound. Die hebben wat metal in hun sound. Voor echte old school moet je bij bandjes als Slapshot en Youth of today zijn. Maar goed, dat is hokjes gezeik waar je maar weinig mee opschiet. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Slapshot. |
|
NYHC RULES!!!!!!!!! Madball is ook zo'n geweldige band. Geweldig hoe het live altijd een gekkenhuis is bij dat soort bands. Ow trouwens ik heb The Business ook gezien, dat moet ZEKER old school zijn ofnie? |
|
Dat is toch meer OI? (ja ja, ik ben een echte zeikerd ) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Oi! heerscht best op z'n momenten. Afgelopen vrijdag was er een Oi! avondje in mijn stamkroeg en dat was een groot succes. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 28-02-2005 19:53] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Oi is nooit echt mijn ding geweest. Ik mis de agressie en de energie die ik wel uit hardcore en punk kan halen. Wat trouwens niet wil zeggen dat het slechte muziek is, maar gewoon niet mijn ding. Hoewel de Dropkick murphys dan wel weer heel cool zijn. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik heb persoonlijk liever RAC. Ik vind Oi! muziekaal gezien vaak te dicht bij punk liggen. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 28-02-2005 19:58] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
RAC? Nazi crap. Dat is zeker niet aan mij besteed. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Muziekaal gezien zitten er bands tussen dfie ik veel interessanter vind dan welke Oi!, punk of HC band dan ook. Iron Youth bijvoorbeeld. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Trouwens niet alle RAC is per definitie NS. Lions Pride bijvoorbeeld nijgt qua teksten naar de gemiddelde Oi! band maar is muziekaal beter als RAC te omschrijven. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |