|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hahah maar dat geld voor de meeste japanse horrorfilms vind ik There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
The Pacifier! Best grappig It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: Ik heb de remake gezien, maar je hebt inderdaad gelijk. Vooral Dark Water (ditmaal wel de Japanse ) kostte erg veel moeite. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dark Water wil ik wel een keer kijken, komt 'ie ook op MTV? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Geen idee. Op www.mtv.nl kan ik alleen de volgende 5 films vinden: 29 april 22:00 'Battle Royale 2' 06 mei 22:00 'Musa The Warrior' 13 mei 22:00 'Shiri' 20 mei 22:00 'Volcano High' 27 mei 22:00 'Drunken Master 3' edit: toch iets meer dan 1 [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 09-05-2005 11:45] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ok, geen Dark Water dus. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 09-05-2005 11:46] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Nou, misschien loopt het nog een tijdje na de laatste die genoemd wordt, of gaan ze er volgende seizoen mee verder. Zelf vond ik Dark Water niet zo fantastisch, overigens, kostte dus erg veel moeite om m'n aandacht er bij te houden, die film is gewoon te langzaam. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Kingdom of Heaven, Best gaaf al zeg ik het zelf! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Riding The Bullet, naar het boek van Stephen King. Ik stond versteld, wat een gave film!! |
|
The Six Sense, vrijdag. Ik heb toch nog echt serieus gedroomd over een lijk hier voor de deur. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Saving Private Ryan met het volume op 100 Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ik ben geloof ik echt 1 van de weinigen die dat echt een zaadfilm vond.. Komt volgens mij ook door alle verhalen en reclames die ik gezien had, ik verwachtte echt een RETEspannende film met allemaal creepy dingen enzo.. Bleek het achteraf een retesaaie film te zijn met een clou die wel grappig is, maar er ook meteen weer voor zorgt dat je de film NOOIT meer weer hoeft te kijken... Maargoed quote: Woeh, en dan op zo'n dikke 5.1 set.. Geweldig!!!!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Stephen King's Riding The Bullet. Knap. Aanrader. |
|
Valorian kijkt nu horse whisperer. Damn wat een kut film zeg Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Adaptation. Niet onder de indruk. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote:whahaha, wat een wijvenfilm is dat zeg Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
laatst garfield gekeken, ik zou zeggen: "doe et niet...." |
|
quote: Dat lijkt me zeker een kutfilm. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Spongebob the movie. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Die lijkt me wel leuk. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Die heerscht echt hard quote: The Sixth Sense een zaadfilm en Saving Private Ryan geweldig? Laat je smaak eens nakijken Zenial |
|
Ace Ventura When Nature Calls, leuke film. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Seed Of Chucky. Natuurlijk is het 'Chucky-concept' al jaren uitgekauwd, maar desondanks zaten er een paar leuke grappen in. |
|
quote: Hij is super. Vooral die 2 vissen bij het tankstation heerschen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Verdomme ben ut met gaY eens hehe jah te gek die film jah... Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |