![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Kritische noot mijnerzijds: Ik vond dat FC Thun veel te aardig voor ons was... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Anderlecht - Liverpool 0-3 signature ![]() |
|
quote: Vergeet niet dat Vennegoor geschorst is (kreeg tegen Fenerbahce rood). Robert zal vanavond als spits spelen, en op de bank zit Sibon als ik het goed heb, die is namelijk weer terug van zijn blessure. Voor de rest ben ik ook bang dat het een hele, hele pittige avond voor PSV wordt. Gelijkspel lijkt mij zo'n beetje het hoogst haalbare (wat ik ook ten zeerste betwijfel). Hopelijk doet de verdediging goed z'n werk bij PSV dus. "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
quote: Ik heb effe op TV gekeken gisteren, viel me redelijk mee. De 2e helft draaide het toch allemaal een stuk beter, toen Rosales op rechts ging ballen. Anastasiou heeft in ieder geval laten zien dat hij wél kan scoren. Trouwens, diegene die schreef dat Rosenberg de slechtse spits ooit is geef ik ook nog eens gelijk. Echt, wat een drama die gozer. Ik denk dat iedere ploeg in de eredivisie zo ongeveer betere spitsen heeft als Ajax. Als Ajax nou eens een goede AJAX spits vind draait het team toch een heel stuk beter denk ik. Maar ach, Ajax. Geef mij maar PSV met Koné. Die had ook bij Ajax kunnen spelen... ![]() "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
quote: Je moet voor de grap eens opzoeken hoeveel doelpunten hij in zijn hele carrière gemaakt heeft... Ik snap de scouts van Ajax gewoon niet. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: I beg to differ. Hij staat altijd zo "haarscherp" op het randje van buitenspel dat hij meestentijds gewoonweg niet aanspeelbaar is (omdat er te veel verdedigers in zijn buurt staan). Verder kiest hij bijna altijd de verkeerde oplossing. Schieten terwijl iemand anders hartstikke vrij staat. Naar links draaien terwijl rechts de ruimte ligt. Noem het allemaal maar op. Ik ken amateurvoetballers die verder zijn dan hij. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Ja, maar nu zijn de meeste aankoppen van ajax niet echt van waarde gebleken. Ja petterson maar dat is jaaaarrreeeen geleden. Ajax is een soort west ham united ze moeten het van hun jeugdopleiding hebben. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Ja, maar het erge is: Dan doen ze zelf. Ze hebben het geld wel, maar hun criteria zijn gewoon "raar". Arveladze was niet goed genoeg (scoort 15 a 20 doelpunten per seizoen; 10 als-ie een heel slecht seizoen draait). En Rosenberg is wel goed genoeg (terwijl die in 5 seizoenen in totaal 40 keer gescoord had, als ik me dat krantenbericht goed herinner - is toch een mooi aantal voor een spits 8 doelpunten per seizoen... ![]() Voor wat Rosenberg heeft gekost, hadden ze Arveladze, N'Kufo en Nevland kunnen halen, hadden 2 van de 3 miskopen mogen zijn en dan waren ze nog steeds beter af geweest dan nu. Maar helaas... Ze geven liever veel geld uit aan iemand die bij ons bij de plaatselijke voetbalvereniging nog niet eens een basisplaats zou krijgen... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Toch denk ik dat Nevland het beter zou doen dan Rosenberg..Maar hoe staat het met wiliamson ofzo dat is toch ook een spits? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Wilhelmsson is meer een buitenspeler. Hij kan zowel op links als op rechts uit de voeten. Goeie speler trouwens! Tenminste op het EK maakte hij best veel indruk. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Ik gok op 0-2. Liverpool is een nogal defensief ingestelde ploeg, ik denk dat ze één keer zulen doordrukken tot ze het doelpunt gemaakt hebben. Voor het tweede doelpunt zorgt Deschacht wel. ![]() Wilhelmsson is ondanks zijn nichterigheid een redelijk goede speler ja, maar hij is wel zo wisselvallig als het weer. Tegen topploegen presteert hij meestal wel goed, maar tegen kleine ploegjes uit de provincie, ho maar. Een veelvoorkomende kwaal bij de Bikkembergsgeneratie van vandaag, me dunkt. Hij kan ook als spits worden uitgespeeld, maar op de rechterflank komt hij idd. het meest tot z'n recht. Speelt Ajax nog altijd met vleugelspitsen? Zoja, dan lijkt hij me de ideale speler voor hen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Curunír op 19-10-2005 20:07] "I find your lack of faith disturbing." ![]() |
|
Waarom zenden ze eigenlijk die match uit vanavond op Canvas, weggesmeten geld lijkt me, Anderlecht gaat toch weer onderuit gaan. Anderlecht breekt records. Dat moet wel gezegd worden, records van zoveel mogelijk op rij op hun bek gaan ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Milaan heeft een spitsen probleem ! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: Godzijdank wel ja ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Godverdomme zeg, wat kon Milan vrij spelen tot aan het strafschopgebied! Ik heb echt zelden na rust de minuten zo af zitten tellen als vanavond, en dan nog 4 minuten extra speeltijd ook. Gomes ![]() ![]() |
|
Gomes was weer goed ja. Ik vond Ooijer ook sterk spelen ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
0-0, erg netjes. no text supplied ![]() |
|
Hebben jullie die goal van Raul gezien? ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Wat een goal inderdaad zeg. Jezus. Verder waren het inderdaad Gomes en Ooijer die erg goed speelden bij PSV. Knap gespeeld, met een beetje geluk ook. Jammer dat er verder helemaal geen kansen ontstaan zijn, dat is toch wel compleet anders dan een maand of 5 geleden. "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
Het spijt me wel jongens... maar het was meer geluk dan wijsheid en voor de rest vind ik dat PSV zich dood moet schamen. Anti-voetbal. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Tja, maar voorlopig wel een punt bij Milan uit... Het hoeft niet altijd mooi te zijn. ![]() |
|
niet mooi is wat anders, maar dit was erger dan lelijk. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Voetbal in Italië is doorgaans erg lelijk dus dit paste er eigenlijk prima thuis. Maargoed, het ging redelijk goed zo, toch? Als PSV erg aanvallend zou spelen vandaag (wat in principe al moeilijk werd ivm spitsengebrek) dan hadden ze zichzelf natuurlijk gigantisch in de vingers gesneden. "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
Ze hebben erg geluk gehad, maar voor de rest totaal geen overwicht, er werd vaak knullig uitverdedigd. Verdediging was echt knudde, en dan heb ik het niet over Ooier en Alex, maar de gehele verdediging waar het middenveld ook zijn taken heeft. Ik vond Afalay (sp?) wel erg goed trouwens, maar hoort totaal niet thuis bij dit PSV. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |