![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nou nou, moet dat nou? Jammer van PSV gisteren, maar wel verdiend verloren. Ik heb maar 2 kansen getelt in de 90 minuten. Dat is zelfs voor een Ajacied bijzonder weinig. Ik vond Robert en Farfan echt zwaar tegen vallen. Gelukkig is er nog Een Kone mocht PSV overwinteren. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 24-11-2005 13:30] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
AZ - Middelsbrough vond ik persoonlijk de beste wedstrijd van gisteravond, Heerenveen speelde niet goed en verloor nog nipt, en dan is huntelaar ook nog uitgevallen. Toch denk ik wel dat beide clubs doorgaan in de cup. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
wel wel, naar Juve geweest en t was fijn ![]() foto's en filmpjes hier: http://users.telenet.be/stevendeloof/ Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
WHAHAHA! Wat voor een ploeg brengt die lilliputter-trainer met zijn groot bakkes (die van Anderslecht dus, voor degenen die het nog niet doorhadden) nu weer op het veld in Sevilla?? ![]() Pronostiek: 5-0 Cataclysm Child: Tschijnt dat de accomodatie nogal redelijk kut was daar (weinig tijd voor urineren, veel flikken, enz.)? PS: die link lijdt niet naar Club-foto's... [Dit bericht is gewijzigd door Curunír op 06-12-2005 20:39] "I find your lack of faith disturbing." ![]() |
|
anderlecht op weg naar 0-36 in CL ! ![]() signature ![]() |
|
Kompany scoort 1e goal vr Anderlecht in CL dit seizoen... een verdediger... tja signature ![]() |
|
Treden ze met hun B-elftal aan, en nu winnen ze opeens. ![]() We leven in een vreemde wereld. "I find your lack of faith disturbing." ![]() |
|
En, hoeveel Belgische clubs zitten er bij de laatste 16 van de Champions League? ![]() |
|
0 "I find your lack of faith disturbing." ![]() |
|
quote: Heeft Anderlecht dan gewonnen? Neen toch, dat kan ik niet geloven ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Zou er een Chinees in de tribune hebben gezeten? ![]() "I find your lack of faith disturbing." ![]() |
|
quote: Dan zal ie wel de andere ploeg omgekocht hebben ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Sevilla ligt in Spanje hoor. ![]() "I find your lack of faith disturbing." ![]() |
|
quote: Hieruit blijkt weer eens hoe goed ik op de hoogte ben van al dat voetbalgebeuren ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Was nog even bang voor een rode kaart voor Robert, maar gelukkig kwam die er niet. Mooi weer bij de laatste 16 ![]() ![]() |
|
Wat vind ik Milan toch een lachwekkend hoopje fascisten. Ballerina's met pretentie en agressie ![]() signature ![]() |
|
quote: En wel weer gewoon groepswinnaar. Maar PSV ook door! ![]() no text supplied ![]() |
|
Heerenveen! ![]() |
|
4 ploegen door op Europees niveau!!! Mooie wedstrijd van Hereveen btw! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: Fascisten? ![]() "I find your lack of faith disturbing." ![]() |
|
Hoera voor Heerenveen! Hulde hulde ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
HAHAAAAA kom net uit Heerenveen. Wat een pot! En godverdetyfus wat een spanning! ![]() En toen ik net thuis kwam nog ff de samenvatting van Marseille - Boekarest gekeken. Scoren die Roemenen niet de 2-2 in de laatste minuut?! Maar gelukkig vlak nadat de scheids afgefloten had...hoe klein kan dat oog van de naald zijn ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Blijkbaar groot genoeg! Proficiat ![]() Maar allejezus wat hebben jullie veel kansen nodig. Jullie zouden een voorbeeld moeten nemen aan ons (N.E.C. ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |