![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Celtic ![]() ![]() ![]() |
|
+1 ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
En AC Milan ook verloren MOEHAHAHAHAHAH!@! ![]() |
|
quote: Zuur, gelukkig waren ze toch al geplaatst. ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: + 1 ![]() Alleen de laatste 15 minuten gezien en dat was maar goed ook volgens mij ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Zodadelijk maar eens de kroeg in duiken voor PSV-Liverpool ![]() ![]() |
|
Teeeeeering, wat was die eerste helft saai. Aan het einde gebeurde er nog wel wat, maar ik hoop dat de tweede helft een stuk interessanter word! ![]() |
|
Hm, ik vond het wel een goede pot. Hoog tempo. Niet veel kansen idd, da's wel jammer. Ik denk dat PSV wel opkrabbelt en wint. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Ahum... ![]() ![]() |
|
Zie je? Ik heb altijd gelijk. Sjonge jonge, jammer hehe. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
2 keer 0-0 vanavond ![]() ![]() |
|
sja wat een kutavond wat voetbal betreft ![]() En Heerenveen is uitgeschakeld helaas... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Feyenoord had echt wel moeten winnen gisteravond. Charisteas en Drenthe deden het goed ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Was wel per ongeluk, hij schrok er zelf van. Ik heb gister heen en weer gezapt tussen Feyenoord en Heerenveen. Dat doe ik dus nooit meer ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Uefa: Club Brugge - Dinamo Boekarest 1-1 ![]() Espanyol - Zulte Waregem 6-2 ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
1 Olympique Lyon 15 - 40 2 Lille OSC 15 - 26 3 RC Lens 15 - 26 4 FC Sochaux 15 - 26 5 AS Nancy 15 - 25 6 Girondins Bordeaux 15 - 25 7 Olympique Marseille 15 - 24 8 Saint-Etienne 15 - 24 9 Toulouse FC 15 - 24 10 Le Mans 15 - 20 lol, grappig signature ![]() |
|
Brugge met 2-1 verloren tegen Besiktas in de UEFA-beker en uitgeschakeld ![]() En Arsenal voor het eerst in 40 jaar van Fulham verloren, met 2-1 Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
En dat ondanks Van Persie! Ik heb gisteren helaas niets van AZ kunnen zien, maar de uitslag viel me eigenlijk nogal tegen. Ze zijn wel door, maar tegen Slovan Liberec had ik toch wel meer verwacht. Nu alleen nog tegen Sevilla, en ik ben bang dat ze dat behoorlijk gaan verliezen. Vanavond AS Nancy - Feyenoord op Eurosport en Ajax -Espanyol op Ned. 3 ![]() ![]() |
|
Ik ben bang dat Feyenoord dat niet gaat winnen daar in Frankrijk. Die ploeg is dit jaar ongeslagen in thuisduels. Ajax MOET winnen! Ook al wordt dat lastig. Heerenveen is na gister nog steeds niet uitgeschakeld trouwens. Als ze met 3-0 of 4-1, 5-2 etc winnen van FC Lens dan zijn ze gewoon door! Wordt wel moeilijk natuurlijk, maar leuk dat ze nog een kans hebben ![]() [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 30-11-2006 10:50] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Bye Bye Feyenoord! ![]() |
|
Wat een ongelooflijk stel honden zit er bij de Feyenoord'supporters' ![]() Wat de fuck denken die gasten? Laten we Feyenoord een handje helpen door de hele stad en het stadion te slopen? ![]() ![]() |
|
quote: Hahaha goed bezig geweest dus ![]() Ja hap maar ![]() ![]() |
|
Wat ik ervan zag was dat de rellen mooier waren dan het voetbal ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |