![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het enige goede aan de wedstrijd was het resultaat. Om maar wat een beetje te nuanceren, Ooier is een vette bikkel, met gebroken pink door spelen. Hij was samen met Alex en Gomez het enige stevige in de hele matige verdediging. Affalay was erg goed, de enige die een beetje aanvallend in de opbouw dacht en ook een goede techniek heeft. En ik vond die 17-jarige invaller ook erg positief. Ik hoopte trouwens dat PSV zou winnen, maar PSV zelf volgens mij niet. Die counter kans ergens in de laatste 10 minuten... ze probeerde niet eens een kans daarvan te maken, daar zakte mijn broek toch echt van af. Ik vraag me af of PSV ook zo'n wedstrijd thuis durft voor te schotelen, ik zou me in ieder geval zwaar genaaid voelen om zoveel geld neer te leggen en zo'n wedstrijd/ instelling te zien. Na zo'n PSV gezien te hebben denk ik plotseling dat as zondag Ajax een heeeel klein kansje heeft ipv helemaal geen kans. Leuk feitje (tenministe, niet voor mij) ik geloof dat sind '70 Ajax nog maar 4x heeft gewonnen in Eindhoven... wordt hoogst tij om er 5 van te maken ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 20-10-2005 23:12] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: Tegen Ajax heeft PSV weer de beschikking over Culina en vooral Koné en verdedigend zal het weinig weggeven tegen de matige aanval van Ajax, dus een 3-0 overwinning voor PSV lijkt me niet onlogisch. no text supplied ![]() |
|
't is ook een belachelijke voorspelling door een verstokte fan ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Toch weer lekker hoor, 6 uit 8 deze week. Da's een hele coëfficient-punt erbij in één speelronde! Had ik toch niet gedacht vantevoren ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
6 uit 8? Hoe bedoel je? ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
AZ = 3 PSV = 1 Ajax = 3 Heerenveen = 1 3+1+3+1= ... ![]() |
|
Erm nee, de telling voor de coëfficient is 2 punten voor een gewonnen wedstrijd, 1 voor gelijk en 0 voor verlies. Ofwel, deze week 6 uit 8 (2x winst, 2x gelijk). En aangezien we met 6 teams gestart zijn en het totaal aantal punten dus door 6 wordt gedeeld, hebben we deze week precies 1 punt aan de coëfficient toegevoegd. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
ah okee ![]() Ik dacht even dat je nog in het vroegere puntensysteem van 2 punten per gewonnen wedstrijd was blijven hangen. ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Oh ye of little faith ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Gisteren AZ gezien moest zeggen dat ze niet echt goed speelden maar wel goede zaken hebben gedaan, alleen die 2e goal was wat lucky maar die tellen ook. Heerenveen had het wat moeilijker maar ook die hebben wat mij betreft het maximale eruit gehaald. Komt daarna die H.Kraay.jr, weer met zo domme vraag "Ben je meer een Feyenoord, PSV, of Ajaxspits." SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
vreselijk laat wel maar toch nog : FCB olé olé :D Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar toch de 3 punten weggekaapt ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
![]() ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Met de JC schaal had PSV nog Lee en Bouma, en aan Kone heb je niets als je niet eens de middelijn overkomt. Ajax wint morgen voor het eerst in 10 jaar met 1-2. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 22-10-2005 15:18] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: Het is niet toevallig weer blauw-zwart die de Belgische eer hoog moet houden in de Champions Krieg. Wanneer Brugge op een normaal niveau speelt gaat rapid ook thuis voor de bijl, en als er dan nog punten gepakt worden thuis tegen de moffen of in Turijn, dan zit de tweede plaats erin. "I find your lack of faith disturbing." ![]() |
|
quote: Tegen Milan kwam PSV wellicht moeilijk de middelijn over maar tegen Ajax zal dat zeker anders zijn. Ajax in immers geen Milan. Ik zeg 2-0 voor PSV. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: zekers Degryse ook vandaag : 'Ik wil niet geassocieerd worden met een ploeg die 10 keer op rij verliest' ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Wat een kutploeg is dat psv toch, alleen kunnen winnen door een schwalbe ![]() Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Hahahaha, heerlijk, AJAX bakte er weer ouderwets niets van. Simpele zege voor PSV dus, had eigenlijk wel 3 of 4 - o moeten worden. "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
Klopt, Koné had er best een paar mogen inleggen. Ajax is blijkbaar alleen in staat om te scoren tegen ploegjes als FC Thün ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: Heb je de wedstrijd via teletekst gevolgd? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Nee, op de televisie. "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
quote: Nee, het scorend vermogen van Ajax is de moeite waard... om nog maar te zwijgen over de 2 rode kaarten die ze hadden moeten hebben ![]() no text supplied ![]() |
|
godverdomme zeg, ik heb me echt zitten opvreten door het spel van Ajax. Dat het al een tijd kut gaat okay, maar dit was wel weer helemaal waardeloos. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |