![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Die Jestrobitch. ![]() Onnavolgbaar die kerel. "I find your lack of faith disturbing." ![]() |
|
HEEEEERSCH!!!! Grote klasse van PSV! ![]() Sinds wanneer is Lamey eigenlijk zo goed trouwens? no text supplied ![]() |
|
knappe prestatie, had ik niet verwacht ![]() ![]() |
|
Knap gedaan zeg!! Echt leuk om te zien dat het PSV nog steeds lukt ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
YESSSS! ![]() Was nog even spannend sinds Shevchenko erin stond, en die actie van Addo was ook slecht voor menig Eindhovens hart. Schalke ook gewonnen, PSV bovenaan ![]() ![]() |
|
Leuke wedstrijd! ![]() Ik moest ook wel lachen om die arme Stam. 'Japie bedankt, Japie bedankt.' We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: Jaaaaaahhhhh ![]() ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Gewonnen!! knap hoor. Winnen tegen Milaan staat altijd goed op je CV. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Fuck you man zeggen en rood krijgen... Wat een slecht accent moet de Jestrobitch wel niet hebben nuja, hij heeft toch 3 minuten mogen spelen ... lol! signature ![]() |
|
Het is dat ik Liverpool-supporter ben én Gilles Van Binst ( ![]() "I find your lack of faith disturbing." ![]() |
|
quote: door hun slechte prestaties gaat RSC zo goed als zeker hun reekshoofdpositie in de voorrondes verliezen ![]() ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Da's maar goed ook. Echt waar, ik erger me steeds meer en meer aan die incompetente amateurs daar uit Brussel. Uitspraak van die hatelijke Michel Verschueren voor de afreis naar Engeland: "Ik heb altijd al gezegd dat ik onmiddelijk zou tekenen als we steeds 0 op 18 zouden halen in de CL, maar er wel telkens zouden bijzijn. Want dan verdienen we goed onzen boterham." ![]() ![]() Hoe kan je nu verdomme nog supporter blijven van een club met zo'n ingesteldheid?! Als dat hun ambitie is dan kan die rotclub maar beter zo snel mogelijk failliet gaan! ![]() "I find your lack of faith disturbing." ![]() |
|
Het blijven de Joden van Belgie natuurlijk ![]() ![]() |
|
quote: mja idd, Vercauteren na de wedstrijd ook : 'Toch kan ik tevreden zijn' ...... mja ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Anderlecht '05... De schande van Europe deel II signature ![]() |
|
Misschien wordt het toch eens tijd om jullie fout van 1815-30 te erkennen en terug te keren naar het moederschip? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 02-11-2005 17:07] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Anderlecht bij Nederland!! Jaaa, kunnen ze verbloederen met Ajax of zo... Qua bescheidenheid passen ze wel bij jullie ![]() signature ![]() |
|
Ouch, backfired... ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Eigenlijk, Geef ons Zeeuwenland en jullie krijgen een stukje limburg en Anderlecht signature ![]() |
|
Zeeland? En onze controle op jullie scheepvaart-inkomsten opgeven? Zul je toch met heel wat meer moeten aankomen dan dat Belgisch Limburg! (Kijk hoe subtiel ik daar Anderlecht niet eens vermeld als serieuze overweging! ![]() Enniewee, ontopic: PSVVVVVVVVVVVVVV!!!! Super-resultaat, grote harige heersch-hulde! ![]() ![]() ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
PSV en Club Brugge, de Boeren van Europa ! ![]() signature ![]() |
|
Nou, eens kijken of de "Godenzonen" het netje weer eens kunnen vinden vanavond. Ik voorspel 0-7 Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: Hahaha, jij hebt humor ![]() Ik denk 2-2. no text supplied ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |