![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ben Brugge in stadion gaan zien, en idd ... ze verdienden veel meer en Zulte ... sja, die heersen ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: HAHA VET! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
FC Hristo Stoitchkov LOL! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Juve (en de rest, buiten Milan) heeft strafvermindering gekregen, 9 strafpunten ipv 17 nu staan ze 12de in de serie B op 8 punten van de leider, en met een match minder Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
AC Milan - Inter 3-4 ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
En uiteraard weer rood voor Materazzi ![]() ![]() |
|
en op wat een manier dan nog ![]() hij had juist de 1-4 gescoord en vierde de goal te uitbundig ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Marco rulezz! EMETH - New album AETHYR out NOW EL BASTARDO METALFEST https://www.facebook.com/elbastardometalfest ![]() |
|
AC Milan - Anderlecht 4-1 licht overdreven cijfers, maar ik zit er niet mee in ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Ja, die zijn mooi te Kaká gezet ![]() Arsenal - CSKA gister gezien. Tering zeg wat een kansen voor Rosicky, Van Persie en Henry zeg! Vooral die van Rosicky was wonderbaarlijk: de bal voor het intikken hebben op 2 meter vh doel en dan de bal in de handen schieten van de keeper, die notabene naast de goal staat ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Grasshoppers - AZ 2 - 5!! ![]() ![]() gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
Ik vond Arsenal gisteravond echt geweldig spelen, maar die gemiste kansen waren wel bizar ja... maar wat een superploeg zeg, in dat hoge tempo van ze ![]() ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
AZ ![]() SC Heerenveen ![]() Ajax ![]() ![]() ![]() |
|
Tottenham - Club Brugge 3-1 ![]() ![]() |
|
Zulte-Waregem - Sparta Praag 3-1 ![]() ![]() |
|
quote: Killers is denk ik niet de term die je zoekt, want dan hadden ze wel gewonnen. Maar erg goede ploeg idd ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Zulte-Waregem - Sparta Praag: 3-1 ![]() ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Dat Zulte-Waregem die joden maar in de pan mag hakken. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Zulte-Waregem FTW!!!! Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
als Brugge nu nog zou willen meewerken ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Milan - Roma 1-2 derde nederlaag op rij voor Milan ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Milan eens niet verloren ![]() 0-0 op Empoli Faustian Spirit of the Earth ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |