![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb hem, toen het 2-0 werd, maar uitgezet. ![]() Maargoed, Ajax heeft verloren ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 30-11-2006 22:43] ![]() |
|
Yep, Feyenoord naar de kloten! ![]() ![]() |
|
quote:De gehele voetballerij zou er beter mee afzijn als die kutclub gewoon een keer wordt opgedoekt. Vanavond is het wederom duidelijk geworden waarom ik al 15 jaar een hartgrondige hekel aan Feyedinges heb. Werkelijk ALTIJD is het raak met die untermenschen die zich niet kunnen gedragen en het voetbal kapot maken. Ik hoop serieus dat de Franse politie veel schade heeft toegebracht met de wapenstok en het traangas ![]() Uitsluiten voor een jaar Europees lijkt me geen optie want met deze selectie zal het nog moeilijk worden is het linkerrijtje te blijven ![]() |
|
quote: je hebt niet alles gevolgd, deze sup waren opeigen houtje gegaan. hier kan feyenoord niets aan doen ![]() |
|
quote:Ja dat heb ik wel en dat doe ik al 15 jaar. Het zijn altijd die eikels die vooruit gaan. En ik weet ook wel dat dat bij meer clubs gebeurt (ook bij mijn favoriete clubje) maar het is altijd Feyenoord waarbij dit flink uit de klauwen loopt. De meeste incidenten halen de pers vaak nog niet eens maar die zijn dan ook aanzienlijk minder hevig. En aangezien Feyenoord er ook daadwerkelijk niks aan doet, moet dit maar eens afgelopen zijn. Ik heb werkelijk nog NOOIT een speler of trainer van de club er zijn afkeur over horen afspreken in stevige bewoordingen. Zelfs na de moord op Carlo Picorni niet. ![]() |
|
quote: Daar zal de UEFA niet van onder de indruk zijn. Het blijkt gewoon dat je sommige clubs niet Europees kunt laten spelen, is gewoon te gevaarlijk. no text supplied ![]() |
|
Het was koud, het voetbal was slecht, het bier was alcoholvrij (en dus slecht) maar het was onvergetelijk om de gezichten van een aantal vrienden te zien die wel voor Ajax zijn (ik ben zelf voor PSV). Ik heb het nog best naar m'n zin gehad in de A'dam Arena. ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: Je hebt absoluut gelijk als je zegt dat de hooligans van Feyenoord de meest kutte 'supporters' van Nederland zijn. Maar verder vind ik het toch een geweldige club, hoewel dat waarschijnlijk vooral te wijten is aan de plek waar ik geboren ben. De sfeer die er in De Kuip kan hangen, is ongekend. Om heel Feyenoord hartgrondig te haten op basis van die hooligans vind ik een beetje flauw. Ik kan er verder niet over oordelen hoe Feyenoord in het verleden hiermee omgegaan is, want zo lang loop ik nou ook nog niet rond op deze aardkloot ![]() Er staat trouwens wel een enorm gave foto op de voorpagina van het AD vandaag; ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 01-12-2006 6:50] ![]() |
|
quote: Dan is het tijd om poep uit je oren te halen. quote: Doodslag, geen moord. Maar goed ik begrijp dat jij in de veronderstelling verkeert dat Picorni eigenlijk een wandeling op de hei aan het maken was met vrouw en kinderen en per ongeluk verzeild raakte in een schermutseling? Maar ook toen is dat door de club afgekeurd.... En verder vraag ik me af welke concrete maatregelen moet Feyenoord of welke club dan ook ondernemen om mensen die op eigen houtje, buiten de club om, naar het buitenland gaan? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Veel meer dan "we zijn er niet gelukkig mee" gevold door het uitgekauwde "we hebben een fantastisch legieon" is er niet uitgekomen en dat weet jij ook best. Geen enkele speler of trainer heeft zich ooit openlijk uitgesproken dat hij niet met dat tuig geassocieerd wenst te worden. Zouden ze bang zijn voor wraakakties? quote:Boeit niet. Hij is dood door toedoen van een ander. KLaar. quote:Jij begrijpt wel meer niet. quote:... en verder is en geen enkele poging ondernomen om herhaling te voorkomen, danwel actie te ondernemen in samenwerking met Ajax en de gemeentes Rotterdam en Amsterdam om toekomstige excessen uit te bannen, danwel het besef bij de mensen te doen groeien hoe enorm dom en kinderachtig die 010-020 twisten wel niet zijn. quote:Die lui zijn bekend. Zowel bij de club als bij justitie. Als de club datecht wil dan kunnen die lui wel preventief worden vastgehouden als er een wedstrijd is maar blijkbaar vindt men dat niet belangrijk genoeg. ![]() |
|
quote: Hoe moet de club dat doen? Alle weilanden bewaken? quote: De club of justitie? De club mag namelijk geen mensen vasthouden...daar hebben ze geen recht en bevoegdheid toe. Wil jij dat voetbalclub's hun eigen paramilitaire militia's gaan oprichten die het land afstruinen op zoek naar hoolies? De scheiding is eigenlijk best goed geregeld nu: Clubs zijn verantwoordelijk binnen de stadion waar ze bevoegdheid hebben. Iedereen die iets flikt krijgt vrijwel meteen een stadionverbod, meer middelen heeft een club nu eenmaal niet. Pliesie is verantwoordelijk buiten de stadion waar ZIJ de bevoegdheid hebben. Wel zou de pliesie en met name justitie meer bevoegdheid moeten krijgen om zwaarder te straffen....maar ja daar gaan de clubs niet over. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Zulte-Waregem heeft zich gister, zelfs zonder te hoeven spelen gekwalificeerd voor volgende ronde!! ZULTE - WAREGEM f0r t3h w1n!!!!11! ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Hoogste tijd voor de Voetbalwet, die al jaren structureel wordt tegengehouden door de overheid. Misschien dat de nieuwe regering er nu eindelijk eens werk van kan maken en niet wéér de verantwoordelijkheid afschuift naar de clubs. no text supplied ![]() |
|
quote:Ik herinner me een aktie met een kankerpatientje ter bewustwording van het gebruik van het woord kanker. Soortgelijke akties dat men normaal met elkaar moet omgaan komen er dan weer niet. quote:Clubs kunnen ook namen doorgeven maar volgens mij gebeurt dat niet. Ook justitie zou weleens wat vaker mogen kijken naar mensen die al eerder zijn opgepakt bij ongeregeldheden her en der. Dus ook betere samenwerking op internationaal niveau (en nee, dat kan best zonder een Europese grondwet) ![]() |
|
quote: Sympatieke actie met een nihil resultaat. Ja, DAT is nuttig! quote: Die namen worden volgens mij weldegelijk doorgegeven. Maar in ieder geval is het in een rechtsstaat NIET mogelijk voor een club om tegen dit soort dingen op te treden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Evenals die aktie tegen kanker. Sommige mensen leren het blijkbaar nooit. En dat zijn niet alleen de hooligans. quote:Dat ligt inderdaad bij justitie maar ik betwijfel sterk de link tussen club en justitie. Volgens mij zijn het toch vaak dezelfden die die ongein flikken. ![]() |
|
Zulte Waregem is geplaats voor de tweede ronde van de UEFA-beker ![]() en Larsson gaat 3 maanden voor Man. United spelen ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Zulte doet het goed op Europees vlak maar niet zo op nationaal vlak. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
voetbal sucks ![]() |
|
quote: neen idd, maar ik denk niet dat ze gaan zakken Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote:Nu alleen nog even met 5 doelpunten verschil van Ajax winnen alstublieft ![]() ![]() |
|
Dat lijkt me geen probleem ![]() ![]() |
|
quote: Dan ga je lekker in een ander topic kutten ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 02-12-2006 13:21] ![]() |
|
Straks maar Barcelona - Werder Bremen kijken, enige wedstrijd die nog echt ergens om gaat. Te bekijken via http://www.sporteen.nl/Champions_League/ trouwens ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |