![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
woehoew PSV - L'Pool was saaaai Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Mee eens, hoewel ik nog wel goed schrok van dat schot van Gerrard ![]() ![]() |
|
Woehoe... Barca met forfaitcijfers gewonnen ![]() ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Manchester Utd. - Celtic gaat wel mooi worden ![]() ![]() |
|
quote:Komt die vanavond op tv? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
vennegoor wel of niet speelgerechtigd voor celtic in de CL? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
Ik dacht het wel, hij heeft tenslotte nog geen CL-wedstrijden voor PSV gespeeld dit seizoen. quote: Volgens Wikipedia, maarja... hoe betrouwbaar is dat? ![]() |
|
Ik kon geen topic vinden over buitenlands voetbal in het algemeen, dus dan maar even hier: quote: Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=ZVKSro1aA3s ![]() |
|
PSV - Liverpool deed gister flink pijn aan de ogen zeg. Bij PSV stond er 1 Nederlander in het veld, schandalig... Hopelijk vliegt PSV er snel uit, bij Liverpool speelden tenminste nog 2 Nederlanders mee. This is Zodiac speaking... ![]() |
|
quote: enige reden om niet te mogen spelen is dat hij evt te laat was toen de spelerslijsten moesten worden ingeveleverd, maar ik heb geen idee wanneer dat moet En hij heeft nog helemaal niet europees gespeeld dit seizoen, dus dat houdt um niet tegen. ![]() |
|
quote: Kromkamp, Reiziger en Afellay? ![]() |
|
quote:Afellay is ook Nederlander toch? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
in dat geval zou het leuk zijn mocht hij voor de derde keer de matchwinner worden vanaaf, nu met een duel van iets hogere klasse dan de schotse league We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
aisatti deed ook ff mee toch, of neit? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: dude...t e l l e n ![]() |
|
Reiziger is een Surinamer en Affelay is een Marrokaan... De enige Nederlander die ik kon ontdekken was Kromkamp. En bij Liverpool Kuyt en Zenden. This is Zodiac speaking... ![]() |
|
quote: Vanaf de 63e minuut ja ![]() |
|
quote: gezien de vorm van Man U lijkt me dat onwaarschijnlijk mag Rooney eigenlijk mee doen? ![]() |
|
quote: Ik was er al bang voor ja ![]() ![]() |
|
politiek correct zou ik moeten zeggen te kijken naar het paspoort ![]() maarja, politiek correct We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote:schijnt ook nederlander te zijn We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: hehe, dus Nederlanders die in het buitenland wonen zijn meer Nederlander dan diegenen die hier geboren zijn én wonen? ![]() |
|
Hoe je het ook bekijkt, PSV kun je moeilijk nog een Nederlandse ploeg noemen... This is Zodiac speaking... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |