![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het is gewoon helemaal niet meer leuk ![]() Nou ja die 1-0 is wel verrassend op zich. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ja, Arsenal moet er echt wel voor gaan nu nog 1 keer Henry en een penalty tegen en dan winnen ze het signature ![]() |
|
Hoeveel staat het? Te lui om naar beneden te rennen en te kijken ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Lehman rood na 15 min. Campball scoort na voorzet Henry 0-1 na 38 signature ![]() |
|
![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
en ze zijn weer weg ![]() signature ![]() |
|
Inderdaad. ![]() Kijk pas net, maar er wordt elke keer gescoord als ik net niet oplet. ![]() ![]() |
|
Daar kon je op wachten natuurlijk... Yes ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
pfffff... kutfinale signature ![]() |
|
kutscenario signature ![]() |
|
quote:kutscheids... ![]() |
|
Helemaal mee eens Hypnos. Ik vind het hartstikke leuk dat Barça de Champions League binnenheeft, maar de manier waarop is natuurlijk compleet kut (daar konden ze zelf trouwens niet zo veel aan doen). Kutscheids! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: en vooral KutLehman. Die scheids was idd te snel, hij had al gefloten. En ja, de wedstrijd was voorbij. Maar het is niet de eerste keer dat die Lehman rekent op de welwillendheid van de scheids. En daarna was het verdediging tegen aanval... kut voor de rest best ok voor Barça, al mocht het vr mij ook Arsenal zijn. signature ![]() |
|
Hoe was die ene grensrechter? Dit schijnt hem te zijn. Hmmmm. http://www.totallycrap.com/media/olehermann/ [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 17-05-2006 22:56] ![]() |
|
Je loopt achter Wim.... die sukkel is haastig door iemand anders vervangen (terecht). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Oh, ok. Ik volg natuurlijk helemaal geen voetbal, vandaar. Sorry voor de overlast. ![]() |
|
Toch mooi voor Barca! En idd, levenslang stadionverbod voor die klote scheids, het begon zo veel belovend. Toch 2 CL winnaars in Oranje, al vond ik Van Bommel een beetje tegenvallen vandaag. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 17-05-2006 23:02] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Yeah, gave finale ondanks die mongool van een scheids. Toch had ik liever Arsenal zien winnen maarja, je kan niet alles hebben. ![]() |
|
Deze maand bijna in het rood door cd's, sigaretten/ shag, bier, concertkaartjes, een fiets en een vliegticket. Even een weekje op hete kolen en dan kan die weer. ![]() "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." ![]() |
|
quote: Oja! Verkeerde topic? ![]() ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
quote: what happened? Je moeder. ![]() |
|
quote: Aids-o (oftwel Eto-O) werd neergehaald net buiten het strafschopgebied, daarna scoorde Barcelona alsnog (terwijl hij al op de grond lag dus) Scheidsrechter had dus de voordeel-regel toe kunnen passen maar hij floot voor de overtreding. Waardoor hij volgens de regelementen ook rood moest geven voor de overtreding (doorgebroken speler) en dus kreeg de keeper van Arsenal rood. Verder met 10 man dus en dat heeft de wedstrijd een beetje verneukt. Hoewel het nog steeds zeer vermakelijk was. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 18-05-2006 0:38] ![]() |
|
hij is een hondelul! dus maar dan in het engels Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |