![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
kijken dus...gaat blind eruit..of komt ajax in zijn spel...lijkt wel een soap. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
FC Thun ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Alsjeblieft zeg, Blind zit gerust nog het hele seizoen uit. Hij zal volgend seizoen ook waarschijnlijk nog de trainer zijn. En inderdaad, kijk wat minder soap en probeer wat meer grip op de realiteit te krijgen. Ajax wint gewoon met 7-0 vanavond. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 18-10-2005 16:50] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Hehehe, voel je dat aan je neus? ![]() ![]() |
|
quote: 7-0 en ik moet een grip op realiteit krijgen ahum ![]() En wie start er in de spits vandaag...Rosenberg of Charisteas..al werd die zelfs nog gepasseerd voor Papa Anna. Maar ik ga wel kijken, denk dat ajax wel wint maar hooguit met 2-1 na eerst achter te hebben gestaan en een rode kaart voor Thun. [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 18-10-2005 17:01] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Charisteas heeft nog last van een hersenschudding dus die kan niet spelen. Ik hoop dat hij Anastasiou opstelt. Die scoort ook wel niet, maar is in ieder geval nog wel een goed aanspeelpunt. Die Rosenberg is echt de slechtste voetballer die ik ooit heb gezien... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Misschien is het zoiets als Machlas. Even een jaar op stoom komen dan bij een andere club topscorer worden ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Ik ga er maar vanuit dat de grap duidelijk was. Blind heeft gewoon een contract, hij gaat dus pas weg als hij het zelf niet meer zite zitten. Zelfs Koeman is er niet uit geschopt, hij is zelf weg gegaan. Blind zit dit seizoen gewoon uit, zit in zijn karakter en contract. Als het voetbal het hele seizoen geen resultaat opleverd, dan is er een kans dat hij volgend seizoen ook zelf opstapt. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: En dat zou zonde zijn voor blind. Als toonbeeld van ajax jaren 90. Gun het hem iig niet. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Ik ook niet, maar goed, tussen de 40.000 seizoenkaarthouders zitten er al weer genoeg "stuurlui" die hem liever zien vertrekken. Maar ja, dat het niet goed gaat is duidelijk. Ik hoop dat Blind het snel oplost. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 18-10-2005 17:34] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: Op zich is het spel niet geheel kut maar ze hebben geen afmaker. En ze hebben het wel over de ajaxstijl, laat dan een jeugdspeler eens doorstromen naar die positie die het spel van ajax als pap kent. Misschien Huntelaar een optie voor ajax. Gedreven en pikt zijn goals mee. En het zou irritant zijn voor psv als hij ook bij ajax goed speelt hebben ze een goede aan laten gaan. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
De linksbuiten en spits zijn grote problemen, voor de rest ben ik persoonlijk tevreden met de invullingen voor de overige plekken. Maduro, Galasek, Trabelsi en Snijder vind ik helmaal goed. Maar zonder afmakers geen resultaat, ik ben er heilig van overtuigd dat het door de zwakke invulling van die 2 posities komt. Ik zag trouwens wel verbetering bij Mitea vlak voor hij geblesserd raakte, ik hoop dat hij weer snel mee doet. Huntelaar bij Ajax in de spits lijkt me geen slecht plan. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote:Iwan Gabrich ![]() ![]() |
|
quote: Mwah, ik vind dat hij altijd heel goed opgesteld staat. Op het randje van buitenspel, echt haarscherp en hij is ook snel. Potentieel erg gevaarlijk. Dan is het natuurlijk erg jammer dat er zoveel ballen van z'n voeten springen EN dat hij er geeneen inlegt, dat spreekt inderdaad niet voor hem ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Maar alleen de verdediging bezig houden wordt een spits niet op afgerekend. Alleen doelpunten gelden voor deze mannen en voor hem hellaas doet hij in dat opzich te kort. Dat hij de slechtste voetballer is,is ook wel weer overdreven kijk bijv naar een, Kerkes van Willem II. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Forza Thun ![]() ![]() ![]() |
|
Ik vind dat Heerenveen en Az ook in poules zitten ingedeeld waar wel te winnen valt. Hopelijk gaan ze allebei door puur in het belang voor het nederlandse voetbal. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Klopt, daarom zet ik hem nog in de categorie "heeft potentie". Het aantal doelpunten dat op het eind van het seizoen achter z'n naam staat, is echter grotendeels bepalend voor het eindoordeel ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
haha Brugge wint in Austria wat een domme goal... ma hij zit toch ![]() signature ![]() |
|
BOSKO BALABAN ![]() Edit: Balaban: "It was a shit-goal!" ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Curunír op 18-10-2005 22:42] "I find your lack of faith disturbing." ![]() |
|
En toen had Ajax ineens een redelijke kans om tweede te worden ![]() no text supplied ![]() |
|
Maarja, het sloeg weer helemaal nergens op. ![]() |
|
Zag er vanaf de tribune anders redelijk goed uit, veel druk, veel gewonnen duels, en 2 DOELPUNTEN!!! Ook een paar kansen weer gemist die eigenlijk niet gemist hadden mogen, maar 2 is genoeg! Ik ben er nog niet van overtuigd dat het vanaf nu het "lek" boven is, maar hopelijk is dit het begin. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 18-10-2005 23:35] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: Precies en volgende keer weer winnen en arsenal wint dat ook weer, is ajax bijna wel zeker van de 2e plek. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |