![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: 2? Alleen Pienaar had op mogen rotten, wat een kut-actie. Moet zeggen dat het scorend vermogen van PSV ook wat te wensen over laat. Godsamme, ik kom gefrustreerd over... ben ik ook. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 23-10-2005 21:03] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: Sneijder had ook rood mogen krijgen voor die aanslag op Affelay (tackle van achteren op z'n achillespees). En het scorend vermogen van PSV dit seizoen is inderdaad ook niet echt best te noemen. Pas 16 goals gescoord in 9 wedstrijden :S Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: Tsjah.. dat was naar mijn mening geel, daar kan je over discusieeren. Over Pienaar is geen twijfel mogelijk. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Wanneer schoppen ze die Blind er eens uit? Hebben we gvd eindelijk een scorende spits gevonden, stelt hij 'm niet op... Al Blind zijn smoesjes ten spijt, hoe kan iets nu erger uitpakken dan geen doelpunten kunnen maken? Hij had 'm wel opgesteld als we 70% balbezit zouden hebben... Wat moet je nu met zo'n f**king verdedigend denkende trainer? En als het dan nog effect zou sorteren, maar verdedigend ingesteld zijn en dan nog alles verliezen, nee, dat schiet echt op... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Het erge is dat dit voornamelijk te wijten is aan wanbeleid van trainer en bestuur. Niet in staat zijn om doelpunten te maken omdat de trainer weigert de goede spits op te stellen en omdat het bestuur weigert goede spitsen te halen. En die acties waarmee ze rood hadden moeten hebben, komen weer voort uit frustratie, frustratie die gevoed wordt door, je raadt het al, wanbeleid van trainer en bestuur. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Wat heeft het bestuur in deze kwestie dan verkeerd gedaan? Ze hebben toch al twee keer aardig wat duiten uitgetrokken om twee spitsen te kopen (Charisteas en Rosenberg). Dat die knijers niet kunnen scoren mag je het bestuur niet verwijten. Het valt de trainer en het scoutingsapparaat te verwijten dat deze spelers aangekocht zijn. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: En het valt het bestuur te verwijten dat ze zulke slechte trainers en scouts aantrekken. En waar de trainer verantwoordelijk wordt gehouden voor wat de spelers uitvreten, houd ik het bestuur verantwoordelijk voor de daden van de trainer en de scouts. Van mij mag het hele bestuur weg, de trainer weg. En dan eens met een schone lei beginnen. Want dit lijkt echt nergens naar. edit: En dan vergeet ik bijna nog een klein detail, namelijk dat het slechte aankoopbeleid wel degelijk het bestuur te verwijten is. Arveladze mocht niet gehaald worden omdat die te blessuregevoelig is en omdat zijn salaris dan wel heel erg zwaar op de begroting zou drukken. En iemand als Rosenberg mag dan wel gehaald worden omdat dat een goede investering zou zijn... Het is niks dat Ajax beursgenoteerd is, maar aankopen worden niet gedaan om het team te versterken maar om op termijn weer geld aan te verdienen... En zelfs dat lukt ze niet... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 23-10-2005 22:11] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Brocken kampioen met Valerengen in Noorwegen ![]() signature ![]() |
|
quote: fijne club en leuke supporters Brocken stopt ook meteen met voetballen nu Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Beter wordt het toch niet meer voor hem lol @ Manchester 4-1 verloren en pas in de laatste minuut kunnen scoren signature ![]() |
|
Zat vanmiddag te kijken hoe me "favoriete buitenlandse club" Hibernian * er voor stond. En tot me grote verbazing was de stand in de Schotse Premier Leauge eens een keer niet Celtic en Glasgow Rangers op nr 1 en 2. Wat naar mijn weten de laatste tijd wel zo was. En Hibernian op 3! ![]() * = Met dank aan de film Acid House ![]() ![]() |
|
quote: Saillant detail: Hibernian speelde tegen Hearts dat vorige week nog op de eerste plaats stond, maar waar de trainer "ontslagen" werd, omdat ze iemand wilden hebben die de eerste plaats vast zou kunnen houden. Nou, dat is goed gelukt... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Zoiets las ik ook, of het had betrekking tot de Rangers wat ik las, daar deed de trainer ook geen goede zaken meer geloof ik. Vraagje trouwens: hoeveel clubs uit de SPL gaan door naar Europees voetbal? nr 1 en 2? of nr 1, 2 en 3? ![]() |
|
Volgens mij 3 + 1 voorronde CL. Waarvan er overigens nog maar 1 over is in de UEFA cup. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
voorzitter van Hearts is ondertussen ook opgestapt, die rijke rus heeft wat hij wilt Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Ik voorspel een 0-3 overwinning voor Milaan vanavond, nog meer die de gok willen wagen? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Ik voorspel een 0-1 voor Milaan. Ik hoop op een 1-0 overwinning van PSV. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
1-2 gok ik. Jantje 1-0 voor PSV in de eerste helft. En dan in de 80e en 89e minuut respectievelijk een lullige Pipo-goal en een rommelbal van Vieri. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ik ga voor een bloedeloze 0-0. Misschien ga ik dus niet eens kijken... no text supplied ![]() |
|
Ik kan helaas niet kijken, maar ik gok toch op 0 - 2 voor Milan. Misschien een gelukstreffer van PSV via Farfan of Vennegoor. "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
Ik denk dat het een gelijkspel wordt vanavond: 1 - 1 En Schalke wint denk ik van Fenerbahce: 2 - 1 ![]() |
|
ik ga ook voor de 0-0 ![]() |
|
quote:dat gaat niet meer lukken... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |