IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Europees Voetbal 2006/2007 Vorige pagina | Volgende pagina
Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 23-10-2005 20:59 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 23 oktober 2005 20:34 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Nee, het scorend vermogen van Ajax is de moeite waard... om nog maar te zwijgen over de 2 rode kaarten die ze hadden moeten hebben


2? Alleen Pienaar had op mogen rotten, wat een kut-actie. Moet zeggen dat het scorend vermogen van PSV ook wat te wensen over laat.

Godsamme, ik kom gefrustreerd over... ben ik ook.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 23-10-2005 21:03]



Jebes
Usericon van Jebes
Posted 23-10-2005 21:04 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 23 oktober 2005 20:59 schreef Azagthoth het volgende:
2? Alleen Peinaar had op mogen rotten, wat een kut-actie. Moet zeggen dat het scorend vermogen van PSV ook wat te wensen over laat.


Sneijder had ook rood mogen krijgen voor die aanslag op Affelay (tackle van achteren op z'n achillespees). En het scorend vermogen van PSV dit seizoen is inderdaad ook niet echt best te noemen. Pas 16 goals gescoord in 9 wedstrijden :S


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 23-10-2005 21:07 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 23 oktober 2005 21:04 schreef Jebes het volgende:
Sneijder had ook rood mogen krijgen voor die aanslag op Affelay (tackle van achteren op z'n achillespees). En het scorend vermogen van PSV dit seizoen is inderdaad ook niet echt best te noemen. Pas 16 goals gescoord in 9 wedstrijden :S


Tsjah.. dat was naar mijn mening geel, daar kan je over discusieeren. Over Pienaar is geen twijfel mogelijk.



acid
Usericon van acid
Posted 23-10-2005 21:11 by acid Profiel van acid

Ik neem aan dat Pienaar nog wel een geschorst wordt voor een aantal wedstrijden na aanleiding van de beelden. Ik hoop het ook, wat een onbesuisde klote actie. En Affelay is al zo blesuregevoelig... verder heeft Koné ook weer teveel kansen laten liggen. Geen boeiende wedstrijd. Verder RKC knap gewonnen van Feyenoord en lullig voor Moens, kwam de wedstrijd niet ten goede.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 23-10-2005 21:12 by aerodis Profiel van aerodis

quote:
Op 23 oktober 2005 21:11 schreef acid het volgende:
Ik neem aan dat Pienaar nog wel een geschorst wordt voor een aantal wedstrijden na aanleiding van de beelden. Ik hoop het ook, wat een onbesuisde klote actie. En Affelay is al zo blesuregevoelig...


Arme jongen toch...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-10-2005 21:25 by altx Profiel van altx

Wanneer schoppen ze die Blind er eens uit?

Hebben we gvd eindelijk een scorende spits gevonden, stelt hij 'm niet op...

Al Blind zijn smoesjes ten spijt, hoe kan iets nu erger uitpakken dan geen doelpunten kunnen maken? Hij had 'm wel opgesteld als we 70% balbezit zouden hebben... Wat moet je nu met zo'n f**king verdedigend denkende trainer? En als het dan nog effect zou sorteren, maar verdedigend ingesteld zijn en dan nog alles verliezen, nee, dat schiet echt op...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-10-2005 21:28 by altx Profiel van altx

quote:
Op 23 oktober 2005 20:34 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Nee, het scorend vermogen van Ajax is de moeite waard... om nog maar te zwijgen over de 2 rode kaarten die ze hadden moeten hebben


Het erge is dat dit voornamelijk te wijten is aan wanbeleid van trainer en bestuur. Niet in staat zijn om doelpunten te maken omdat de trainer weigert de goede spits op te stellen en omdat het bestuur weigert goede spitsen te halen.

En die acties waarmee ze rood hadden moeten hebben, komen weer voort uit frustratie, frustratie die gevoed wordt door, je raadt het al, wanbeleid van trainer en bestuur.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 23-10-2005 21:56 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 23 oktober 2005 21:28 schreef altx het volgende:
Het erge is dat dit voornamelijk te wijten is aan wanbeleid van trainer en bestuur. Niet in staat zijn om doelpunten te maken omdat de trainer weigert de goede spits op te stellen en omdat het bestuur weigert goede spitsen te halen.

En die acties waarmee ze rood hadden moeten hebben, komen weer voort uit frustratie, frustratie die gevoed wordt door, je raadt het al, wanbeleid van trainer en bestuur.


Wat heeft het bestuur in deze kwestie dan verkeerd gedaan? Ze hebben toch al twee keer aardig wat duiten uitgetrokken om twee spitsen te kopen (Charisteas en Rosenberg). Dat die knijers niet kunnen scoren mag je het bestuur niet verwijten. Het valt de trainer en het scoutingsapparaat te verwijten dat deze spelers aangekocht zijn.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-10-2005 22:01 by altx Profiel van altx

quote:
Op 23 oktober 2005 21:56 schreef Jebes het volgende:
Wat heeft het bestuur in deze kwestie dan verkeerd gedaan? Ze hebben toch al twee keer aardig wat duiten uitgetrokken om twee spitsen te kopen (Charisteas en Rosenberg). Dat die knijers niet kunnen scoren mag je het bestuur niet verwijten. Het valt de trainer en het scoutingsapparaat te verwijten dat deze spelers aangekocht zijn.


En het valt het bestuur te verwijten dat ze zulke slechte trainers en scouts aantrekken.

En waar de trainer verantwoordelijk wordt gehouden voor wat de spelers uitvreten, houd ik het bestuur verantwoordelijk voor de daden van de trainer en de scouts.

Van mij mag het hele bestuur weg, de trainer weg. En dan eens met een schone lei beginnen. Want dit lijkt echt nergens naar.


edit: En dan vergeet ik bijna nog een klein detail, namelijk dat het slechte aankoopbeleid wel degelijk het bestuur te verwijten is. Arveladze mocht niet gehaald worden omdat die te blessuregevoelig is en omdat zijn salaris dan wel heel erg zwaar op de begroting zou drukken. En iemand als Rosenberg mag dan wel gehaald worden omdat dat een goede investering zou zijn... Het is niks dat Ajax beursgenoteerd is, maar aankopen worden niet gedaan om het team te versterken maar om op termijn weer geld aan te verdienen... En zelfs dat lukt ze niet...

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 23-10-2005 22:11]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-10-2005 23:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Brocken kampioen met Valerengen in Noorwegen


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 30-10-2005 2:22 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

quote:
Op 29 oktober 2005 23:24 schreef Hypnos het volgende:
Brocken kampioen met Valerengen in Noorwegen



fijne club en leuke supporters

Brocken stopt ook meteen met voetballen nu


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-10-2005 2:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Beter wordt het toch niet meer voor hem


lol @ Manchester
4-1 verloren en pas in de laatste minuut kunnen scoren


signature


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 31-10-2005 21:46 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

Zat vanmiddag te kijken hoe me "favoriete buitenlandse club" Hibernian * er voor stond. En tot me grote verbazing was de stand in de Schotse Premier Leauge eens een keer niet Celtic en Glasgow Rangers op nr 1 en 2. Wat naar mijn weten de laatste tijd wel zo was.
En Hibernian op 3!


* = Met dank aan de film Acid House


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 31-10-2005 22:02 by altx Profiel van altx

quote:
Op 31 oktober 2005 21:46 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Zat vanmiddag te kijken hoe me "favoriete buitenlandse club" Hibernian * er voor stond. En tot me grote verbazing was de stand in de Schotse Premier Leauge eens een keer niet Celtic en Glasgow Rangers op nr 1 en 2. Wat naar mijn weten de laatste tijd wel zo was.
En Hibernian op 3!


* = Met dank aan de film Acid House


Saillant detail: Hibernian speelde tegen Hearts dat vorige week nog op de eerste plaats stond, maar waar de trainer "ontslagen" werd, omdat ze iemand wilden hebben die de eerste plaats vast zou kunnen houden. Nou, dat is goed gelukt...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 31-10-2005 22:06 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

quote:
Op 31 oktober 2005 22:02 schreef altx het volgende:
Saillant detail: Hibernian speelde tegen Hearts dat vorige week nog op de eerste plaats stond, maar waar de trainer "ontslagen" werd, omdat ze iemand wilden hebben die de eerste plaats vast zou kunnen houden. Nou, dat is goed gelukt...

Zoiets las ik ook, of het had betrekking tot de Rangers wat ik las, daar deed de trainer ook geen goede zaken meer geloof ik.

Vraagje trouwens: hoeveel clubs uit de SPL gaan door naar Europees voetbal? nr 1 en 2? of nr 1, 2 en 3?


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-10-2005 23:44 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Volgens mij 3 + 1 voorronde CL. Waarvan er overigens nog maar 1 over is in de UEFA cup.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 01-11-2005 0:39 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

voorzitter van Hearts is ondertussen ook opgestapt, die rijke rus heeft wat hij wilt


Faustian Spirit of the Earth


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 01-11-2005 11:31 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Ik voorspel een 0-3 overwinning voor Milaan vanavond, nog meer die de gok willen wagen?



Jebes
Usericon van Jebes
Posted 01-11-2005 11:39 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

Ik voorspel een 0-1 voor Milaan. Ik hoop op een 1-0 overwinning van PSV.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-11-2005 12:25 by Mark Profiel van Mark

1-2 gok ik. Jantje 1-0 voor PSV in de eerste helft. En dan in de 80e en 89e minuut respectievelijk een lullige Pipo-goal en een rommelbal van Vieri.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 01-11-2005 15:38 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

Ik ga voor een bloedeloze 0-0. Misschien ga ik dus niet eens kijken...


no text supplied


acid
Usericon van acid
Posted 01-11-2005 15:51 by acid Profiel van acid

Ik kan helaas niet kijken, maar ik gok toch op 0 - 2 voor Milan. Misschien een gelukstreffer van PSV via Farfan of Vennegoor.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


heks
Usericon van heks
Posted 01-11-2005 17:59 by heks Profiel van heks

Ik denk dat het een gelijkspel wordt vanavond: 1 - 1

En Schalke wint denk ik van Fenerbahce: 2 - 1


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 01-11-2005 19:51 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

ik ga ook voor de 0-0



Mies
...
Usericon van Mies
Posted 01-11-2005 21:18 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 1 november 2005 19:51 schreef Mies het volgende:
ik ga ook voor de 0-0
dat gaat niet meer lukken...



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen