![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik zeg kanker. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ik zeg Dikke Prima! Wat is er aan de hand, alsof we in 1995 beland zijn of zo. Alles klopt! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
die Cruz had al 2 keer rood moeten krijgen... ![]() |
|
![]() [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 22-02-2006 22:39] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Tsja, men moet altijd realistisch blijven he ![]() Helaas werden het er 2 ![]() Maar goed, niet getreurd. We zullen die Italianen in eigen land een poepie laten ruiken! ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Hoezo? Schijten jullie nu al in je broek? ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Ha-ha. Altijd humor he, die Polen. Maar, serieus, zo goed speelde Inter vanavond niet (tegen mijn verwachting in) dus alle kansen liggen nog open! ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Alleen kunnen ze nu thuis op z'n italiaans een flink muurtje bouwen en op de counter loeren. Ze hoeven maar een keer toe te slaan en Ajakkes is nagenoeg kansloos. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Pffff.. 't Enige voordeel dat die gladjakkers hebben is de 2 uit-goals. Maar bij winst van AJAX (wat er uiteraard gewoon in zit met onze 'Hunter') hebben ze daar uiteraard he-le-maal NIETS aan! (Hm, had niet verwacht dat ik nog 's zo enthousiast zou zijn over een Fries... ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote:Tegen wie speelt Feyenoord eigenlijk? ![]() |
|
quote: Touché ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Volgende week Groningen uit. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Dit is je reinste kift, de enige reden dat Feyenoord nog kampioensaspiraties mag koesteren is dat de twee concurrenten nog europees voetbal spelen en Feyenoord.. NIET. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: Ghehe, komen ze de regio tegenwoordig nog uit ja? Tsja, je moet toch wat als je niet meer buiten de landsgrenzen kan spelen. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Waar slaat dit nou op? Wanneer heeft PSV punten laten liggen door het feit dat ze in de CL zitten? En AZ? Vooralsnog heeft de deelname van PSV en AZ hun geen nadeel opgebracht in de competitie. En wat is precies de relatie van kampioensaspiraties van Feyenoord tot het Italiaans catenaccio spelen van Inter in de return? Dat ontgaat mij enigszins. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Wie heeft de laatste Nederlandse prijs in Europa gepakt? ![]() Voor halve finales en kwart finales koop je niks. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:als we dan zo beginnen: wie heeft het vaakst een Nederlandse prijs gepakt? ![]() Maar voor het Nederlands voetbal is het natuurlijk wel belangrijk dat PSV en Ajax, en ook AZ en Heerenveen zo veel mogenlijk punten pakken. ![]() |
|
Niet zo happen mensen... Hehe, jammer voor Ajax, het was ook te mooi om waar te zijn. Maar wat is die Huntelaar een aanwinst zeg! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ik ben absoluut geen fan van Ajax maar ik vind het jammer dat ze niet gewonnen hebben. In Europa gun ik andere Nederlandse clubs wat meer dan in de nationale competitie. Ik geef ze zeer weinig kans om Inter in eigen huis te verslaan. ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Gelukkig heeft Barcelona gewonnen van dat HOEREN CHELSEA, positief puntje van vanavond. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Zo! 2-2, een zeer geslaagde uitslag, en Ajax laat Europa weer zien dat ze nog altijd meetellen. Sfeer was fantastisch! De Inter supporters bijzonder luidruchtig, beetje jammer dat dat pas echt gebeurde bij de 2-1, maar aanwezig waren ze. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: o we krijgen dus die rotterdammertje op bezoek. ![]() gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
![]() Rangers hebben van Hibernian gewonnen, jammer, van 3e naar 4e plaats. Wordt toch nog spannend in de Schotse competitie zo. ![]() |
|
De schotse competitie zuigt apenballen en varkenslullen. En dan zeiken ze wel eens over Nederland ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |