![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ronaldhino is teh shit!!! Gisteren AC Milan weer op zn Italiaans door het oog van de naald gekropen... Mooi hoor hoe de fransen ze 88 min volledig in bedwang kunnen houden en dan is er plots weer die "pipo" ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
wel jammer dat het nu al AC-barça is ... maar ja, mss villareal als underdog in finale ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Wat een prachtige match vanavond ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ja, mooie wedstrijd inderdaad. ![]() |
|
Als Stam volgend jaar ook zo bij Ajax speelt ![]() ![]() |
|
Arsenal - Villareal was toch stukken beter vond ik Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Tering, dan heb je best een beetje stront in je ogen als je dat vindt. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
daar zat tenminste snelheid in ... en veel kansen zijn er in Milan-Barça ook niet geweest he Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Hehe inderdaad. ![]() |
|
Hehe LOL! Die vent op het veld met zijn Henry shirtje ![]() ![]() |
|
quote:Was een Barca shirtje volgens mij, hij wil dat Henry naar Barcelona gaat ![]() ![]() |
|
quote: Ja dat bedoel ik ook. Er stond namelijk Henry op dat shirt. ![]() |
|
Tering, dat Arsenal speelt echt als een natte krant. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Inderdaad. Wat een wanvertoning. Maar misschien scoort Villareal nog ![]() ![]() |
|
WHAHAHAHAHAHAH!! ![]() |
|
Tering, wat een eikel. ![]() |
|
hehehe ze zijn door mooi. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
wat een kut wedstrijd... ![]() |
|
riquelme aan het spit hwulff hier Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Ja, echt drie keer niks. Hopelijk wint Barcelona van Milan morgen en geven ze daarna Arsenal driedubbel op de broek. Wat een afzichtelijke ploeg, ondanks Bergkamp, van Persie en Henry. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
ach, het resultaat voetbal van arsenal zijn we inmiddels wel gewend, hahahahaa toch mooi. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
pfff hoop juist dat milan wint fuck dat barcelona. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Nou met die wanvertoning vandaag had Villareal wel mogen winnen van mij. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |