IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Europees Voetbal 2006/2007 Vorige pagina | Volgende pagina
Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 14-09-2005 15:37 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 14 september 2005 15:30 schreef altx het volgende:
Escudé is in ieder geval thuisgebleven...

Dus waarschijnlijk dat Maduro inderdaad in de verdediging komt te spelen.


Ik vraag me alleen af wanneer Escudé en Rosenberg eindelijk hun krediet eens echt kwijt zijn...


Nou Rosenberg is er nog maar net bij, maar escude ja die had ik allang weer doorverkocht dat zal nooit een topper worden maar hey ben geen kenner verbaas me wel vaker over topclubs die spelers aantrekken.


Maar zag ik nou Vogel bij ac milan spelen ik dacht dat hij naar Lazio ging?


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


acid
Usericon van acid
Posted 14-09-2005 15:39 by acid Profiel van acid

Nee, Vogel is naar Milan gegaan.

Gisteren was trouwens de eerste PSV wedstrijd dat Simons echt liet zien een aanwinst voor PSV te zijn. Dat ging prima. Reiziger daarintegen moet nog effe wennen (hoop ik) want dat leek echt 100 keer niets.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 14-09-2005 15:40 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 14 september 2005 15:30 schreef altx het volgende:
Escudé is in ieder geval thuisgebleven...

Dus waarschijnlijk dat Maduro inderdaad in de verdediging komt te spelen.


Ik vraag me alleen af wanneer Escudé en Rosenberg eindelijk hun krediet eens echt kwijt zijn...


Rosenberg is er pas net.



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 14-09-2005 15:41 by altx Profiel van altx

quote:
Op 14 september 2005 15:40 schreef Azagthoth het volgende:
Rosenberg is er pas net.


En? Hoeveel wedstrijden moet je op F-niveau blijven ploeteren eer dat je je basisplaats verliest?

Ik had zelf Charisteas allang in de basis gezet en Rosenberg in het tweede laten leren voetballen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 14-09-2005 15:42 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 14 september 2005 15:39 schreef acid het volgende:
Nee, Vogel is naar Milan gegaan.

Gisteren was trouwens de eerste PSV wedstrijd dat Simons echt liet zien een aanwinst voor PSV te zijn. Dat ging prima. Reiziger daarintegen moet nog effe wennen (hoop ik) want dat leek echt 100 keer niets.


Ik vond juist niet dat simmons nadrukkelijk aanwezig was. en heb maar 1 goede pass van hem gezien. Verder reiziger met bek als slof speelde wel degelijk, meer niet.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 14-09-2005 15:55 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Hehe ja, die reiziger he.

Zou hij ook een draaiorgel hebben?

De centenbak heeft hij al


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 14-09-2005 16:04 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 14 september 2005 15:41 schreef altx het volgende:
En? Hoeveel wedstrijden moet je op F-niveau blijven ploeteren eer dat je je basisplaats verliest?

Ik had zelf Charisteas allang in de basis gezet en Rosenberg in het tweede laten leren voetballen...


Ik vind het wel meevallen hoor, hij scoorde wel zijn eerste wedstrijd uit tegen Brondby en in zijn eerste competitie duel. Die paar keer knullig balverlies vind ik te weinig om hem gelijk af te schrijven.




Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 14-09-2005 16:06 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 14 september 2005 16:04 schreef Azagthoth het volgende:
Ik vind het wel meevallen hoor, hij scoorde wel zijn eerste wedstrijd uit tegen Brondby en in zijn eerste competitie duel. Die paar keer knullig balverlies vind ik te weinig om hem gelijk af te schrijven.




dat vind ik ook, maar die nare overtredingen van hem mag hij wel achterwege laten.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 14-09-2005 16:06 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Zlatan was ook een groot succes in z'n eerste jaar.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 14-09-2005 16:11 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 14 september 2005 16:06 schreef Psychonaut het volgende:
Zlatan was ook een groot succes in z'n eerste jaar.


Ja maar die begon later pas met die irritante overtredingen.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 14-09-2005 16:14 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 14 september 2005 16:06 schreef Smoochy het volgende:
dat vind ik ook, maar die nare overtredingen van hem mag hij wel achterwege laten.


Inderdaad, als je dat "schrapertje op hiel" overtreding bedoeld geef ik je groot gelijk. Dat is niet des Ajax, gelijk wisselen als je dat ziet.



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 14-09-2005 16:16 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 14 september 2005 16:14 schreef Azagthoth het volgende:
Inderdaad, als je dat "schrapertje op hiel" overtreding bedoeld geef ik je groot gelijk. Dat is niet des Ajax, gelijk wisselen als je dat ziet.


ja die "als de scheids niet kijkt tikje"overtreding vies gewoon. Dan laat je je zelf wel kennen toch.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 14-09-2005 16:17 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 14 september 2005 16:14 schreef Azagthoth het volgende:
"schrapertje op hiel" overtreding


Dat is inderdaad niets natuurlijk. je moet ze gewoon zo hard schoppen dat ze het eerste half uur niet meer op kunnen staan


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 14-09-2005 16:17 by altx Profiel van altx

quote:
Op 14 september 2005 16:04 schreef Azagthoth het volgende:
Ik vind het wel meevallen hoor, hij scoorde wel zijn eerste wedstrijd uit tegen Brondby en in zijn eerste competitie duel. Die paar keer knullig balverlies vind ik te weinig om hem gelijk af te schrijven.



Ja, van die intik-goals die m'n oma nog zou maken. Maar een bal afspelen, heeft hij nog nooit van gehoord, laat staan dat hij een bruikbare pass geeft... En hij heeft wel meer doelkansen gehad dan alleen dat. Echt efficiënt gaat-ie er in ieder geval niet mee om.

Als hij een bal niet voor het intikken heeft, kiest hij altijd net de verkeerde oplossing.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 14-09-2005 16:20 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 14 september 2005 16:17 schreef altx het volgende:
Ja, van die intik-goals die m'n oma nog zou maken. Maar een bal afspelen, heeft hij nog nooit van gehoord, laat staan dat hij een bruikbare pass geeft... En hij heeft wel meer doelkansen gehad dan alleen dat. Echt efficiënt gaat-ie er in ieder geval niet mee om.

Als hij een bal niet voor het intikken heeft, kiest hij altijd net de verkeerde oplossing.


ben zelf ook geen fan van ajax maar vergeet niet dat hij wel een pass gaf aan Galasek waar na galasek scoorde dus, je pist nu even naast de pot.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 14-09-2005 16:28 by altx Profiel van altx

quote:
Op 14 september 2005 16:20 schreef Smoochy het volgende:
ben zelf ook geen fan van ajax maar vergeet niet dat hij wel een pass gaf aan Galasek waar na galasek scoorde dus, je pist nu even naast de pot.


Yay!!! 1 goede pass uit ontelbare vele acties. Wat een wereldgemiddelde!!!


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 14-09-2005 16:30 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 14 september 2005 16:28 schreef altx het volgende:
Yay!!! 1 goede pass uit ontelbare vele acties. Wat een wereldgemiddelde!!!


ach ja typisch nederlands dit zeuren zeuren en nog eens zeuren.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 14-09-2005 16:32 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 14 september 2005 16:17 schreef altx het volgende:
Ja, van die intik-goals die m'n oma nog zou maken. Maar een bal afspelen, heeft hij nog nooit van gehoord, laat staan dat hij een bruikbare pass geeft... En hij heeft wel meer doelkansen gehad dan alleen dat. Echt efficiënt gaat-ie er in ieder geval niet mee om.

Als hij een bal niet voor het intikken heeft, kiest hij altijd net de verkeerde oplossing.


Ik denk dat dat dus juist wennen is, hij komt uit een 4-4-2 ploeg waar hij niet gewend is dat er nog 2 vleugelspitsen naast hem staan, of nog een 10 aan het strafschop gebied. Ik ben het ermee eens dat de spist niet alleen maar voor eigen succes moet gaan, maar ik denk wel dat een beetje ego-tripperij noodzakelijk is bij een goede spits.

Ik heb me afgelopen seizoen juist lopen ergeren aan Harry dat hij de hele tijd de bal breed lag ipv voor eigen succes te gaan. Misschien kunnen ze nog wat van elkaar leren. Ik blijf er wel bij dat het te vroeg is om Rosenberg als miskoop te bestempelen.



[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 14-09-2005 16:33]



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 14-09-2005 16:32 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 14 september 2005 16:30 schreef Smoochy het volgende:
ach ja typisch nederlands dit zeuren zeuren en nog eens zeuren.


Welkom in Nederland


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 14-09-2005 16:33 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 14 september 2005 16:30 schreef Smoochy het volgende:
ach ja typisch nederlands dit zeuren zeuren en nog eens zeuren.


Noodzakelijk kwaad om iedereen scherp te houden



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 14-09-2005 16:54 by altx Profiel van altx

quote:
Op 14 september 2005 16:30 schreef Smoochy het volgende:
ach ja typisch nederlands dit zeuren zeuren en nog eens zeuren.


Wat wil je dan wat ik zeg?

Wat een wereldspeler die Rosenberg!!! Geen betere voetballer te vinden!!! Ik ben echt ontzettend blij dat ze die gekocht hebben!!! Ik wou dat ik zo zou kunnen voetballen!!!

Of zo?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 14-09-2005 16:54 by altx Profiel van altx

quote:
Op 14 september 2005 16:32 schreef Azagthoth het volgende:
Ik denk dat dat dus juist wennen is, hij komt uit een 4-4-2 ploeg waar hij niet gewend is dat er nog 2 vleugelspitsen naast hem staan, of nog een 10 aan het strafschop gebied. Ik ben het ermee eens dat de spist niet alleen maar voor eigen succes moet gaan, maar ik denk wel dat een beetje ego-tripperij noodzakelijk is bij een goede spits.

Ik heb me afgelopen seizoen juist lopen ergeren aan Harry dat hij de hele tijd de bal breed lag ipv voor eigen succes te gaan. Misschien kunnen ze nog wat van elkaar leren. Ik blijf er wel bij dat het te vroeg is om Rosenberg als miskoop te bestempelen.




Je slaat de spijker op z'n kop: Bij een GOEDE spits...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 14-09-2005 17:10 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

PSV heeft het goed gedaan gister!!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 14-09-2005 19:12 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Alleen de 1e helft, de 2e helft was meer geluk dan wijsheid.



Jebes
Usericon van Jebes
Posted 14-09-2005 19:24 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 14 september 2005 19:12 schreef Azagthoth het volgende:
Alleen de 1e helft, de 2e helft was meer geluk dan wijsheid.


Zo sterk vond ik Schalke nou ook weer niet. Heel veel uitgespeelde kansen hebben ze niet gecreeërd. Vorig jaar tegen Lyon had PSV meer geluk


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen