![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb ook liever Kaka in mijn team dan de logge Ronaldo, ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Sjonge sjonge jonge, net terug uit de ARena. Wat een tiefuszooi zeg. Mag toch hopen de term lucky Ajax een tijd lang niet te horen. Ik had niet eens het gevoel dat Ajax slecht speelde, wat een baaldag. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: Eerste helft speelde Ajax bij vlagen goed, over het algemeen redelijk. De tweede helft was waardeloos. Opbouwend was Ajax ronduit zwak en voorin kon er absoluut geen vuist meer worden gemaakt. En volgens mij hadden de Denen nog een penalty moeten hebben (ik zat achter het doel en het leek een zuivere penalty). Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Ik zag net op TV dat het een 100% schwalbe was. Ik zat op de 1e ring precies in het midden, en daar dacht ik ook dat het een penalty was. Nog erger was dat ik het eigendoelpunt al eigenlijk als achterbal had veroordeeld. Ik snapte ook niet gelijk waarom die kut Denen begonnen te juichen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Hmm ok, ik heb het nog niet op tv gezien. Het leek me écht een penalty. Zo nog maar even kijken dan. ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Wat een verschil tussen eerste en tweede helft ![]() ![]() |
|
quote: Maar was ook niet helemaal toevallig. De eerste helft liet Kopenhagen Ajax het spel maken, terwijl ze de tweede helft zelf meer op de aanval gingen spelen. Het probleem met die mooiweervoetballers van Ajax is dat als je ze laat voetballen, ze dat ook best wel kunnen, maar o wee als ze er moeite voor moeten doen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Ach, Ten Cate is al overschat sinds zijn fietstassen-tijd. En de Spaanse zon heeft hem nog verder verweekt. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Voetbal: Juventus negeert dreigement FIFA anp | Gepubliceerd op 24 augustus 2006, 13:50 Laatst bijgewerkt op 24 augustus 2006, 13:57 ROME - Juventus heeft donderdag een dreigement van de internationale voetbalbond FIFA genegeerd en is bij de burgerrechter in beroep gegaan tegen zijn degradatie naar de Serie B. Juventus is wegens het grote fraudeschandaal teruggezet. De FIFA liet woensdag weten dat hij van plan is de Italiaanse voetbalbond te schorsen, als die de stap van de club uit Turijn niet zou voorkomen. In de statuten van de FIFA staat dat een besluit van een voetbalbond niet bij de burgerlijke rechter mag worden aangevochten. Als de FIGC wordt geschorst, mogen de Italiaanse clubteams en het Italiaanse nationale elftal wellicht niet meer deelnemen aan internationale competities Lekker sportief weer van Juventus. Zo van onze spelers overkopen dan ook niet spelen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Hmm, Liverpool, Bordeaux en Galataseray is de poule voor PSV. Best een zware hap, en het weerzien met Eric Gerets. "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
Dat moet psv wel kunnen halen. Die fransen moeten ze kunnen hebben, en thuis winnen van Galatasary moet ook lukken. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Poule A is gaaf...Barcelona, Chelsea, Bremen, Kopenhagen... ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Kopenhagen zit niet in deze poel, het is Levski Sofia. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
pardon SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Komt de loting voor de Uefacup ook op tv? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Volgens mij niet, ik weet het echter niet zeker. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Wel een beetje raar dat Deco tot beste middenvelder werd benoemd, ik vond Juninho *vast verkeerd* beter. De mid van Lyon. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Hoezo? Iedereen in Europa mag in beroep gaan tegen rechterlijke uitspraken maar Juventus zou het niet mogen omdat FIFA domme regels hanteert die alleen gericht zijn om macht over clubs te kunnen uitoefenen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: idd en Riquelme ook [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 24-08-2006 22:38] signature ![]() |
|
Wat speelde FC Twente net vreselijk bagger zeg! ![]() ![]() |
|
Club Brugge - Süduva 5-2 Achnas - Roeselaere 5-0 ... tsja ![]() en Standard geen CL ![]() de loting voor anderlecht valt wel mee Milan AEK Athene Lille Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Ik had het idee dat die loting niet echt live was, getuige de ondertiteling ![]() Maargoed, PSV heeft goeie kansen op het bereiken van de 2e ronde. ![]() |
|
AZ - Kayserispor (Tur) Vítoria Setúbal (Por) - SC Heerenveen Feyenoord - Lokomotiv Sofia (Bul) Partizan (Ser) - FC Groningen IK Start (Noo) - Ajax Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Ik dacht dat ze in poules werden gegooid. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |