IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Europees Voetbal 2006/2007 Vorige pagina | Volgende pagina
Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 27-09-2005 22:54 by Snoodaerdt Profiel van Snoodaerdt

quote:
Op 27 september 2005 22:42 schreef Curunír het volgende:
Hoezo "alweer"? Zonder Butina zat Club niet eens in de Champions League, en afgelopen seizoen hebben ze er veel punten aan te danken.

Verder heeft zelfs Thun al 3 punten. Arm België.

Tja,das mss wel waar...maar het is nu niet bepaald de eerste keer dat Butina volledig naast de bal pakt en daardoor club punten kost. Achja, de verdedigers gaan in die fase wrsch ook niet echt vrijuit... Voor de rest heeft Vandelannoite wel een sterk debuut gemaakt vindk Balaban en Englebert vondk daarentegen erg matig! Samenvatting...arm België ind


Member of the iso-betawuste crew!!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-09-2005 23:00 by altx Profiel van altx

quote:
Op 27 september 2005 22:49 schreef Azagthoth het volgende:
Thun gewonnen? Dat biedt mogelijkheden voor Ajax.


Om zich te plaatsen voor de UEFA Cup ja...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 27-09-2005 23:00 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

Optimist.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 27-09-2005 23:02 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Nee man, Ajax heeft zo meer kans op de 2e plek. Betekent wel dat ze 2x moeten winnen tegen Thun, lijkt me niet onmogelijk. De bijzonder kleine samenvatting gaf aan dat Thun met veel geluk heeft gewonnen dus dat ze tegen Arsenal kunnen winnen lijkt me onwaarschijnlijk.



Curunír
Usericon van Curunír
Posted 27-09-2005 23:40 by Curunír Profiel van Curunír

quote:
Op 27 september 2005 22:54 schreef Snoodaerdt het volgende:
Tja,das mss wel waar...maar het is nu niet bepaald de eerste keer dat Butina volledig naast de bal pakt en daardoor club punten kost. Achja, de verdedigers gaan in die fase wrsch ook niet echt vrijuit... Voor de rest heeft Vandelannoite wel een sterk debuut gemaakt vindk Balaban en Englebert vondk daarentegen erg matig! Samenvatting...arm België ind

Ja, Butina grabbelde er wel naast, maar het is weer typisch dat er VIJF verdedigers in de kleine backlijn staan, ÉÉN mof, en dat die laatste tóch weet te scoren.
Op de koop toe kreeg Vandelanoitte toen hij de bal van de lijn wilde keren de voet van Vermant in z'n muil. Tja.

Verder vond ik deze match zowat een kopie van Chelsea-Anderlecht 2 weken terug.


"I find your lack of faith disturbing."


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 27-09-2005 23:43 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 27 september 2005 21:38 schreef Azagthoth het volgende:

Lijkt me een saai potje voor de niet-Aajacieden.


Ik heb me anders prima vermaakt.

De vriendin van je broertje irriteren blijft leuk





[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 27-09-2005 23:44]


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 27-09-2005 23:55 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Ik had het over niet-Ajacieden, niet over anti-Ajacieden.

Ach, wij halen de 2e ronde nog wel, nu jullie nog de UEFA.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 27-09-2005 23:55]



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 28-09-2005 8:41 by altx Profiel van altx

quote:
Op 27 september 2005 23:02 schreef Azagthoth het volgende:
Nee man, Ajax heeft zo meer kans op de 2e plek. Betekent wel dat ze 2x moeten winnen tegen Thun, lijkt me niet onmogelijk. De bijzonder kleine samenvatting gaf aan dat Thun met veel geluk heeft gewonnen dus dat ze tegen Arsenal kunnen winnen lijkt me onwaarschijnlijk.



Waar haalt iedereen toch de wijsheid vandaan dat we zo maar even gaan winnen van FC Thun?

Iedereen redeneert altijd, "ken ik niet dus zijn ze slecht"...

Maar voorlopig konden wij niet eens winnen van Sparta Praag en FC Thun wel. En voor de rest, als Arsenal zo slecht blijft spelen als dat ze nu deden, gaan ze die wedstrijden ook niet zo maar even winnen.

Arsenal speelde ontzettend slecht en Ajax nog veel slechter, want elke willekeurige andere ploeg had gister gewoon van dat zwakke Arsenal gewonnen.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 28-09-2005 12:23 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

"Zomaar ff winnen" is wel wat anders dan "niet onmogelijk".



lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 28-09-2005 15:30 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

Ik denk dat FC Thun tweede wordt. Winnen van Sparta Praag, nipt verliezen van Arsenal in Londen... zijn geen koekenbakkers!


no text supplied


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 28-09-2005 16:20 by altx Profiel van altx

quote:
Op 28 september 2005 12:23 schreef Azagthoth het volgende:
"Zomaar ff winnen" is wel wat anders dan "niet onmogelijk".


Winnen van het Arsenal van gisteren was ook zeker niet onmogelijk... En winnen van Sparta Praag was ook niet onmogelijk.

Maar het resultaat is bekend.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 28-09-2005 16:42 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Ik heb er alle vertrouwen in dat het weer goed komt.

Ik vind het niet onwaarschijnlijk dat Ajax 2x wint tegen Thun en de thuiswedstrijd tegen Praag ook wint. Maar inderdaad, het zal mij ook niet verbazen als ze weer een wedstrijd verneuken, de resultaten van de laatste wedstrijden zijn terleurstellend.

Ik blijf ook zeggen dat Ajax zonder Maduro, Trabelsi en Snijder 3 van hun beste spelers miste, een overwinning was dan ook IMHO onwaarschijnlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 28-09-2005 16:50]



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 28-09-2005 16:53 by altx Profiel van altx

quote:
Op 28 september 2005 16:42 schreef Azagthoth het volgende:
(...)
Ik blijf ook zeggen dat Ajax zonder Maduro, Trabelsi en Snijder 3 van hun beste spelers miste, een overwinning was dan ook IMHO onwaarschijnlijk.


Daar heb je gelijk in.

Maar Arsenal miste onder andere Henry, Bergkamp en Van Persie. Dus wat dat betreft had Ajax weinig te zeuren.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 28-09-2005 17:00 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Ben ik het maar gedeeltelijk mee eens.

Bergkamp speelt bijna nooit in Europese uit wedstrijden, en met de counter-tactiek konden de twee spitsen niet veel meer laten zien dan gisteren al te zien was. Hooguit was het 2e doelpunt dan rechtstreeks gemaakt ipv een penalty.

Een snijder ipv Boukhari (die overigens er hard werkte maar weinig rendement had) in het team had veel meer gevaarlijke aanvallen opgeleverd (ik weet het, speculatie).

Ik vond dit verlies minder kut dan de gelijk spel in Praag. Hier werd Ajax gewoon overklast, in Praag had Ajax moeten winnen.



[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 28-09-2005 17:02]



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 28-09-2005 17:05 by altx Profiel van altx

quote:
Op 28 september 2005 17:00 schreef Azagthoth het volgende:
Ben ik het maar gedeeltelijk mee eens.

Bergkamp speelt bijna nooit in Europese uit wedstrijden, en met de counter-tactiek konden de twee spitsen niet veel meer laten zien dan gisteren al te zien was. Hooguit was het 2e doelpunt dan rechtstreeks gemaakt ipv een penalty.

Een snijder ipv Boukhari (die overigens er hard werkte maar weinig rendement had) in het team had veel meer gevaarlijke aanvallen opgeleverd (ik weet het, speculatie).

Ik vond dit verlies minder kut dan de gelijk spel in Praag. Hier werd Ajax gewoon overklast, in Praag had Ajax moeten winnen.




Nou, overklast...

Als dit al overklassen is, dan mogen we aan het einde van het seizoen blij zijn als we niet gedegradeerd zijn, bij wijze van...

Want Arsenal speelde gruwelijk slecht. Alleen Ajax was gewoon nog slechter.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 28-09-2005 17:08 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Na regen komt zonneschijn.... hoop ik.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-09-2005 19:06 by Mark Profiel van Mark

Volgend seizoen misschien. Vantevoren ging ik uit van 4 v/d 6 teams overwinteren en alles daarboven is leuk meegenomen. Nu lijkt het erop dat we blij mogen zijn als we na de winter nog 2 teams overhebben in Europa


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


acid
Usericon van acid
Posted 28-09-2005 22:51 by acid Profiel van acid

Verdomme zeg, wat een ramp vanavond. Kloteturken ook.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 28-09-2005 22:53 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Nou... wat speelde PSV belabberd zeg. Gewoon een kut weekje Nederlands voetbal, volgende keer beter.



acid
Usericon van acid
Posted 28-09-2005 22:55 by acid Profiel van acid

Op zich vond ik PSV nog niet zo heel belabberd spelen. Klote dat VOH snel weggestuurd werd, en de 2e helft was het inderdaad echt klote. Ballen kwamen niet meer aan, krachten vloeiden weg, alles ging mis zeg maar. Die Feyrera viel me eigenlijk nog mee eerlijk gezegd.

Waar ik enorm van baal is die balaanname van Farfan. Goede speler, maar zijn aanname is echt om te janken, iedere keer weer.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 28-09-2005 23:14 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

Eerste 40 minuten zagen er idd leuk uit, maar daarna was het een verloren wedstrijd...

Erg jammer, maar nog geen wereldramp. Thuis in Eindhoven zitten de 3 punten er wel degelijk in.


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 28-09-2005 23:19 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

Het gaat erg moeilijk worden voor alle Nederlandse clubs. Ben dan ook bang dat de successen van vorig jaar een uitzondering waren en dat dit jaar slechts een enorme deceptie zal worden...


no text supplied


acid
Usericon van acid
Posted 28-09-2005 23:26 by acid Profiel van acid

Ja, ik ben er ook bang voor. Willem II en Heerenveen zijn sowieso al kansloos morgen. Feyenoord krijgt morgen een lastige opgave, AZ ook hoewel ik ze beide ploegen zeker een kans geef. Ik hoop het in ieder geval.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 28-09-2005 23:46 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Ik vind dat Studio Sport maar vreemd hoor, PSV wordt gewoon weg gespeelt maar die van Hanigem vond ze voor die rode kaart controlle hebben?




NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-09-2005 0:13 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 28 september 2005 23:46 schreef Azagthoth het volgende:
Ik vind dat Studio Sport maar vreemd hoor, PSV wordt gewoon weg gespeelt maar die van Hanigem vond ze voor die rode kaart controlle hebben?


Van Hanegem zit gewoon een extra zakcentje bij te verdienen. Die gast heeft echt helemaal niks te melden en praat zichzelf ook nog eens constant tegen. Maar met z'n gevoel voor humor lult hij zichzelf er steeds weer uit op een of andere manier.

Ik begrijp iig niet dat veel mensen zo'n hoge pet van hem op hebben wat z'n voetbalverstand betreft.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen