![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
europa is gay voetbal is kut lesbisch? Je moeder. ![]() |
|
Jaap, ga in een ander topic kutten ![]() ![]() |
|
je moeder ![]() je moeder ![]() je moeder ![]() je moeder ![]() je moeder ![]() je moeder ![]() je moeder ![]() je moeder ![]() je moeder ![]() je moeder ![]() je moeder ![]() je moeder ![]() je moeder ![]() je moeder ![]() je moeder ![]() je moeder ![]() je moeder ![]() je moeder ![]() je moeder ![]() oke ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 29-09-2005 0:33] Je moeder. ![]() |
|
Mijn moeder weet niet eens dat een bal rond is ![]() ![]() ![]() |
|
LOL@anderlecht prima goal van Betis zeg!!!! wraah signature ![]() |
|
Die van Anderlecht waren, zijn en zullen altijd een bende losers blijven. Als ze nog niet eens tegen de nummer 17 in de Spaanse competitie kunnen gelijkspelen, ja jongens. En dan beweren die bende kamerplantjes na de wedstrijd nog dat ze toch goed gevoetbald hebben, "op dat foutje na". ![]() Waarom trekken ze Sandy Martens niet aan? Dan is hun jeanettenploeg compleet. "I find your lack of faith disturbing." ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Gisteren de match maar met een half oog gevolgd...zat in de kroeg tussen allemaal Anderlecht supporters, heb ik me na de match wel kostelijk mee geamuseerd! ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
ja... dat coëfficiënt... ahja. Met Thun steken de Zwitsers ons nog voorbij, en dan de Slovaken, en de ... verwegistanners. vanavond Genk? Ik ga AZ kijken, veel leuker! signature ![]() |
|
quote: Waarschijnlijk heb ik wel een andere wedstrijd gezien ja, ik vond ze geen controlle hebben, ik vond dat ze moeite hadden om hun kop boven water te houden. Na die rode kaart verzopen ze. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 29-09-2005 12:07] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Brugge degelijk gespeeld ... maar ja, foutje van Butina en RSC ook degelijk gespeeld, maar gelukkig verloren ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Dit is wel fijn zo, iedere keer als ik het niet zie zitten met het Nederlandse voetbal, lees ik de commentaren van onze zuiderburen en kom ik tot de conclusie dat het bij ons nog wel meevalt ![]() no text supplied ![]() |
|
quote:hehe, klopt ja ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Feijemoord eruit! ![]() ![]() |
|
bwaaa Genk, t zou een schande zijn als die zich niet plaatsen. Maar ben eerder benieuwd naar Marseille-GBA ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Zo, en toen mocht AZ er drie gaan maken..... Feyenoord er al uit, Willem II er al uit, Heerenveen kansloos.... Wat een treurspelen overal ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Vier, drie is te weinig. no text supplied ![]() |
|
quote:nietus ![]() |
|
quote: oeps, sorry, foutje... ![]() nu nog twee in ieder geval! no text supplied ![]() |
|
Landzaat! ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Leuk ploegje, dat AZ. ![]() "I find your lack of faith disturbing." ![]() |
|
5-0! ![]() ![]() no text supplied ![]() |
|
Jezus, het was 2 - 0, ik zet de TV een kwartiertje uit en het is 5 - 0. Zijn ze in Heerenveen massaal aan de Speed en XTC?? "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
quote:hehe, het ging ff snel ja ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |