![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En jawel hoor! Ook RC Genk uitgeschakeld! ![]() Belgisch voetbal, de herziene editie van mens-erger-je-niet. "I find your lack of faith disturbing." ![]() |
|
quote: Tja Nederlandse culbs behoren europees gezien nog tot de kleintjes.. Feyenoord dus ook ![]() "HELLO! We're looking for nuclear wessles." ![]() |
|
quote: Leer nou van je fout, niet te snel oordelen. Het is pas gedaan als de dikke dame zingt ![]() Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Heersch! Kom net uit het Abe Lenstra stadion. Heerschpot! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: zo zielig dat het lachwekkend was ![]() wel knap van GBA, 2 keer 0-0 tegen Marseille maar jammer genoeg eruit met penalties [Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 30-09-2005 1:47] Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Hulde aan AZ en Heerenveen, maar Feyenoord moet zich echt helemaal kapot gaan schamen. Als je naar die laatste 20-25 minuten kijkt van de wedstrijd, alles sjokt maar een beetje gelaten rond en wekt de indruk dat ze een verplichte oefenpot tegen de lokale FC Veenkneuters aan het afwerken zijn, het was gewoon misselijkmakend. Zou me niks verbazedn als Koeman ze geïnstrueerd heeft om bij achterstand de boel maar te laten lopen zodat ze zich op het landskampioenschap kunnen concentreren, anders kan ik deze absolute weerzinwekkende wanvertoning niet uitleggen. Bah Feyenoord, driewerf bah. Genant werkelijk. ![]() ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Ben ik toch de voorzienigheid zelve sterk van GBA wel en Heerenveen lol @Genk en Feyenoord signature ![]() |
|
Ik moet zeggen, die wedstrijd AZ - KS was wel tot de laatste seconde spannend. Echt zo'n ouderwetse beuk wedstrijd als je het mij vraagt. Die Koevermans is wel handig voorin in zulke situaties blijkt wel, alleen die Sektioui, wat een drama zeg.. blij als Meerdink weer terug is. "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
En nu maar hopen dat Feyenoord zondag de klap nog niet te boven is ![]() ![]() ![]() |
|
Zelfde geldt voor PSV ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Ja, ook een lastige voor jullie. ![]() |
|
quote: Nu maar hopen dat dit de inleiding is van de grote val. Het wordt toch weer duidelijk dat heel Feyenoord steunt op K2, als die hun dag niet hebben dan kan Feyenoord weinig potten breken. Als die 2 volgend seizoen verkocht worden, dan hebben ze een zeer groot probleem. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Daar hebben ze geen verkeerde aan. Culina is een goeie speler! Wat mij betreft houden ze die as. zondag nog aan de kant. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: geweldige wedstrijd, geweldige sfeer! None of us are saints - Albert Fish ![]() |
|
quote:Haha zeker! Wat een bult Tsjechen waren er ook trouwens! Die gasten konden er ook wat van, hoewel ze na de 2-0 al wat stiller werden ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
geweldige acvtie dat ze hun shirt uit trokken, terwijl ik het behoorlijk fris vond, hielden ze dat ook nog 10 minuten uit in hun blote bast. None of us are saints - Albert Fish ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Kon het andere topic niet vinden ![]() ![]() |
|
Zware loting Heerenveen, AZ tegen Middlesbrough 4/10/2005 12:33 SC Heerenveen krijgt het zwaar om een plek bij de laatste 32 ploegen van de UEFA Cup te veroveren. De Friezen moeten onder meer afrekenen met titelverdediger CSKA Moskou. AZ heeft in Middlesbrough de voornaamste tegenstander. SC Heerenveen trof het niet bij de loting van de groepsronde van de UEFA Cup. De Friezen zijn ingedeeld in poule F en treffen de winnaar van vorig jaar CSKA Moskou en de verliezend finalist van 2004, Olympique Marseille. Tevens lootte de ploeg van coach Gertjan Verbeek Levski Sofia en Dinamo Boekarest. AZ lijkt een iets makkelijkere poule te hebben met Middlesbrough als zwaarste opponent. Vervolgens wacht de Alkmaarders opnieuw een Oekraïnse opponent met Dnjepr Dnjepropetrovsk. Het Zwitserse Grasshopper en het Bulgaarse Litex Lovech completeren poule D. ![]() |
|
Geeft niks. Heerenveen speelt altijd beter tegen sterker geachte clubs ![]() Ben benieuwd tegen wie ze thuis spelen. Ik hoop CSKA en Marseille. HEEN! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
AZ tegen Dnjepr Dnjepropetrovsk, niet onderschatten. Wij dachten vorig jaar ook dat de 3 punten al binnen waren. Was dat even een tegenvaller ![]() ![]() |
|
Zo er is een pool gestart hier op het werk, aangezien ik de BALLEN verstand heb.........van voetbal, heb ik maar gegokt. Is dit een beetje realistisch? Tsjechië – Nederland 1 - 3. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |