IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten Topic XII Vorige pagina | Volgende pagina
Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 19-10-2005 11:39 by Markam Profiel van Markamhttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 19 oktober 2005 11:37 schreef MindlessMayo het volgende:
Zou ik ook niet doen nee, met iemand die er zo om zit te zeiken.


mutsie, het gaat om het principe, en hoelang moeten ze daar wel niet beraad over houden....



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 19-10-2005 11:40 by jbassist Profiel van jbassist

en waar blijft de koffie?!!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-10-2005 11:41 by spectre Profiel van spectre

a lekker bakkie


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-10-2005 11:43 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 19 oktober 2005 11:08 schreef Rensykdom het volgende:
Eruit gooien hoeft van mij niet. Hij mod naar mijn bescheiden mening wel beetje te extreem. Ik zie bijvoorbeeld het nut niet van in een topic offtopic posts weg modden als men toch alang weer gewoon ontopic bezig is. Dat soort dingetjes. maarja


Daar had Lain vroeger ook een handje van. Drie dagen nadat er iemand in een topic gepost heeft gaan modden... Hij heeft het inmiddels een beetje afgeleerd.

Sowieso wordt hier iets te veel gemod naar mijn mening. Daardoor is het vaker irritant dan nuttig. Modden dient om excessen tegen te gaan en niet om alles in het gareel te houden. De standaard muur grapjes over ZM fest waar mensen uitgegooid worden als ze zich niet aan de van te voren afgesproken gesprekskader houden zijn eigenlijk gewoon terecht.

Het modereren van topics die in ONZIN staan vind ik ook zoiets.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-10-2005 11:46 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 19 oktober 2005 11:39 schreef Markam het volgende:
mutsie, het gaat om het principe, en hoelang moeten ze daar wel niet beraad over houden....


Als je goed leest, lees je dat je gelijk hebt gehad betreft dat topic maar er niks geopent is. Maar door jouw constante gezeur, gesteek en gezeik snap ik wel dat de mods zoiets hebben van Markam sterf een pijnlijke dood.

En voor nu, het gaat regenen.. even de was binnenhalen


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-10-2005 11:53 by Schaep Profiel van Schaep

Edit: Geen serieuze klacht.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 19-10-2005 11:54]


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 19-10-2005 12:02 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 19 oktober 2005 11:43 schreef Chelman het volgende:
Het modereren van topics die in ONZIN staan vind ik ook zoiets.....

Nouja ik vind dat vijf pagina's kinderlijk geflirt in het fototopic zonder foto's te posten toch vrij modereer-waardig. Maar dat gebeurt dan weer niet...

quote:
Op 19 oktober 2005 7:03 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Beetje de pik op mij, Zenial? bewaar je al mijn quotes?

Nee hoor homoboy. Maar ik weet dat jij graag topics dichtgooit met stoere kreten als "UTFS n00b!!1! ", en dan gaan janken over met respect behandeld willen worden is dan wel erg gay. Overigens hoefde ik voor die quote echt niet ver te zoeken...


Zenial


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-10-2005 12:02 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 19 oktober 2005 11:53 schreef Schaep het volgende:
Edit: Geen serieuze klacht.



Schaep... jij bent ook moddereter?


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 19-10-2005 12:03 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 19 oktober 2005 11:43 schreef Chelman het volgende:
Het modereren van topics die in ONZIN staan vind ik ook zoiets.....


Niet meer dan 3 quotes bij een foto, anders krijg je een ban!

EDIT; ik distansieer mij natuurlijk, in zijn geheel, van de onderstaander post. Ik denk; dat scheeld weer een extra post en dat staat gay.

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 19-10-2005 12:14]


Suck my piss


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 19-10-2005 12:11 by IJsregen Profiel van IJsregen

Slaat inderdaad nergens op. Ik denk dat Smoochy zoveel mogelijk de stoere mod probeert uit te hangen om hoger in de achtig van de mede-modjes te komen. Slaat iig nergens op dat hij berichten van mij verwijdert die WEL ontopic zijn. Blijf daar dus maar lekker vanaf in het vervolg.

[Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 19-10-2005 12:11]


Disko Disko Partizani


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-10-2005 12:15 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Slaat ook nergens op Ijsregen. Jij hebt niets te willen hier aangezien je aanwezigheid op ZM geen recht is.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-10-2005 12:26 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 19 oktober 2005 12:02 schreef MindlessMayo het volgende:

Schaep... jij bent ook moddereter?


Haha, dat lijkt mij toch niet!

Wat mijn post eerst zei was dus: "Ga allemaal lekker huilen dan, sufkutten." Maar ja, daar schiet je ook zo weinig mee op. Mensen maken zich te druk om dingen die niets voorstellen, en als ik me daar weer druk om ga maken, houdt het nooit op.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 19-10-2005 12:26]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-10-2005 12:35 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 19 oktober 2005 12:26 schreef Schaep het volgende:
Haha, dat lijkt mij toch niet!



Ik schrok al, doom scenario's spookten al rond enzo. Maarre ja ach, snap de klachten van sommige mensen wel over Smoochy maar dan nog.. moddereters moeten gewoon goed op de hoogte zijn van afspraken en regels. Schort het de laatste tijd nogal eens aan of mods die verkeerde topics dicht knallen en verkeerde berichten weghalen.

Daar krijg je boze mensen van. Ahja druk om maken kost teveel tijd.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 19-10-2005 12:57 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Ik zal even aankaarten dat bepaalde (nieuwe) mods idd soms iets te enthousiast is
Tja we moeten het allemaal nog leren. Ik had het gister er al met een andere mod over, en we waren het er beide over eens dat we het even aan gaan kaarten.
Dus mensen niet gelijk zo zeiken, maar zeg het gewoon even normaal. Wij zijn ook slechts uhm...... mensen ofzo


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-10-2005 12:59 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Maar je kan nog steeds gebanned worden hoor.


Ik kan niet meer normaal over straat lopen zonder bedreigd te worden door moderators!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 19-10-2005 13:02 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 19 oktober 2005 12:59 schreef Schaep het volgende:
Ik kan niet meer normaal over straat lopen zonder bedreigd te worden door moderators!

Graag alleen serieuze posts hier.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 19-10-2005 13:05 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 19 oktober 2005 12:59 schreef Schaep het volgende:
Ik kan niet meer normaal over straat lopen zonder bedreigd te worden door moderators!

Van mij zul je op straat maae weinig last hebben hoor

Maar hier worden wel serieuze klachten verwacht.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 19-10-2005 13:45 by jbassist Profiel van jbassist

die koffie!! zoals ik eerder Zij!! zou er in komen


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 19-10-2005 22:06 by mental Profiel van mental

quote:
Op 19 oktober 2005 12:11 schreef IJsregen het volgende:
Slaat inderdaad nergens op. Ik denk dat Smoochy zoveel mogelijk de stoere mod probeert uit te hangen om hoger in de achtig van de mede-modjes te komen. Slaat iig nergens op dat hij berichten van mij verwijdert die WEL ontopic zijn. Blijf daar dus maar lekker vanaf in het vervolg.

Jij ben gewoon een irritante,dreads dragende zeikerd. daarom worden je berichten verwijdert.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 19-10-2005 22:07]


Fuck the world and fuck you


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 20-10-2005 0:55 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 19 oktober 2005 12:02 schreef Zenial het volgende:
Nee hoor homoboy. Maar ik weet dat jij graag topics dichtgooit met stoere kreten als "UTFS n00b!!1! ", en dan gaan janken over met respect behandeld willen worden is dan wel erg gay. Overigens hoefde ik voor die quote echt niet ver te zoeken...


Luister maat. Als jij nou eens goed leest wat ik zeg, dan kan je daar uit herleiden dat de normale omgang met enlkaar van beide partijen dient te komen. Wanneer een of ander nieuw figuur meteen 7 topics maakt, die stuk voor stuk "netjes" gesloten worden, met een link of verwijzing naar een ander topic, en die persoon dan TOCH nog als een achterlijke aap een nieuw topic aanmaakt, dan krijg je zulke reacties.

Wanneer jij mij aanspreekt met homoboy, dan hoef je natuurlijk ook niet te verwachten dat ik jou nog netjes aanspreek.


Bruce Banner


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-10-2005 1:36 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3429

Kwam toevallig dit irrelevante topic tegen, er is een algemeen DC topic.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 20-10-2005 2:17 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 20 oktober 2005 1:36 schreef ZelThoR het volgende:
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3429

Kwam toevallig dit irrelevante topic tegen, er is een algemeen DC topic.


bij deze


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 20-10-2005 11:02 by jbassist Profiel van jbassist

nog een keer dan?

kan deze tussen de smiles?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 20-10-2005 11:06 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 20 oktober 2005 11:02 schreef jbassist het volgende:
nog een keer dan?

kan deze tussen de smiles?

Ik leg het voor, maar ze zijn er niet zo snel mee. En misschien wil paul het ook wel niet.
Maar bij deze...


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 20-10-2005 11:10 by jbassist Profiel van jbassist

helemaal cool.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen