|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: +1 |
|
-1 |
|
quote: Sterf |
|
done Bruce Banner |
|
quote: Gewoon aanleren om achter elke search term een % te plaatsen. Dus: nieuws% KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: |
|
Winos |
|
quote: Dat % teken is natuurlijk wel handig, alleen weet ik nooit of het nou voor of na de zoekterm geplaatst moet worden. Een oud paard leer je niet meer zo makkelijk iets. Ofzo. |
|
Op ZM werkt het alleen aan het einde van de zoekterm. zoekterm% dus, niet zoekterm % |
|
Wat was er net aan de hand? Ik kon even niet meer op ZM? FREEZE |
|
Sorry ... kernel upgrade. Moest server herstarten. |
|
quote:Ah kijk! Ik was alweer bang dat het weer een hele tijd zou gaan duren En dat kon ik niet meer hebben he?! [/sarasme] Toch blij dat het wel weer steeds iets beter gaat [Dit bericht is gewijzigd door Phantom Lord op 18-12-2005 0:04] FREEZE |
|
tsja, als je net een server opnieuw hebt ingericht dan zijn dit soort dingen toch vaak nog even nodig. Helaas is het netwerk waar de zm server in hangt niet erg betrouwbaar dus daarom hebben de laatste tijd ook nog vaak last van storingen. Ik ga in ieder geval uitkijken naar een nieuwe hostingprovider voor ZM ... maar dat kan nog wel een aantal weken duren voordat zover is. |
|
sorry moest even de logfiles truncaten .. die waren een beetje groot geworden. |
|
quote:Dan hoop ik dat je snel een goede vind Paul, bij wie zit je nu eigenlijk? Mischien is shockmedia iets voor ZM? www.shockmedia.nl Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Veel te duur ... zeker met de traffic die ZM trekt. Ik heb al gerenomeerde hosters gezien met veel lagere prijzen. |
|
quote: maybe moeten wij zetemmers wat doneren aan je voor een betere server??? dan hebben wij er toch ook profijt van... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
De server is het probleem niet ... het netwerk waar de server in staat is het probleem. |
|
Goed idee Zal ik mijn rekeningnummer mailen? |
|
quote: Jij heb al zoveel jenje..tis bedoelt voor Paul..maybe betere provider of zoiets..anyway..ik bedoel het goed.ik neem aan dat de inkomsten van advertenties oook hiervoor gebruikt wordt.. Maybe een soort donateur van zm..of leden etc.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Kan de jongeman `general-vic` misschien even normaal posten? heavy metal is the law |
|
quote: mijn oprechte excuses aan High Voltage |
|
quote: Oh dude, I never have enough .. quote:Moet je met Paul regelen, maar in ieder geval goed om te zine dat er mensen voor zijn |
|
quote: Moet ik alleen ff een bankrekeningnummer weten..dan maak ik wel een geeltje over...als er meer mensen dat doen helpen we zm een beetje door de winter.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |