|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Big momma KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Tja je moet wat als je zoiets grandioos als mij op moet voeden |
|
schijt [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 04-11-2005 23:34] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ik ging mijn zin net af maken met ...anaal verwennen...maar de andere kant is ook goed joh...wat je moeder wil iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:pwned, joe biatch |
|
quote: mais oui Bruce Banner |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:the engaged life makes you a wus my dear! |
|
On topic, heren? Bij voorbaat dank Bruce Banner |
|
quote: Shut the fuck up before i tear you a new asshole. En dat wil je niet....je wordt dan NOG aantrekkelijker voor elfjes. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Klacht. Lain begint normaal te praten i.p.v. met 's te strooien. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Waarvoor dank! |
|
quote: Dat is wel wenselijk Geen klacht maar een vraag.. Waarom kan men zelf aangemaakte topics qua topic titel niet zelf veranderen? Lijkt me werk schelen voor de mods, als dat mogelijk zou zijn. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 04-11-2005 23:44] |
|
Dat is er een die rechtstreeks naar Paul doorgestuurd kan worden. Bruce Banner |
|
Ja, jij ook wel...god, wat heeft iemand daar nou aan... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Daar is zo voor gekozen en het bevalt me prima Geen topics die opeens van onderwerp veranderen e.d. |
|
Dat is inderdaad precies de reden. |
|
quote: quote: Zoals ik al zei! Mutilator nog de durf om te reageren? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: FF kort dan; alinea 1 van jou is jouw interpretatie en doet voor mij niet ter zake; 2 en 3 wat je noemt heb ik zitten zoeken in het richtlijnen voor mods topic en sluit mijns inziens niet duidelijk aan, dus die had ik allang voorgelegd in datzelfde topic. Ff zien of daar wat uitkomt. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dichtspijkeren! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1979226 |
|
Done The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Geloof alleen niet dat degene al in onzin kan. |
|
quote:vraag ontwijken Dat het niet in de richtlijnen betekent niet dat je er dan helemaal niet meer op hoeft te reageren! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dude, de richtlijnen zijn de basis waar je vanuit gaat; als er later andere -eerder gemaakte- afspraken zijn gemaakt die niet -in de buurt van- de richtlijnen terug te vinden zijn, zonder verwijzing, ben ik er niet mee in aanraking gekomen, dus kan ik er natuurlijk niet vanuit gaan. Bedankt/Lain bedankt dus voor de quote. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |