|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wauw, nu al.. jeetjemineetje wat snel! |
|
...vandaar de opmerking bij het slotje. Geheel gerechtvaardigd dus. Bruce Banner |
|
quote: Die persoonlijke noot, echt.. ontroerend! |
|
nu maar weer je kop dicht dan? Bruce Banner |
|
quote: Ben een vrouw, dat kan ik niet. Nog maar een klacht dan? Tikfout bij Enraged nieuws bericht.. Martijn Linker, gitarist en medeoprichter van het Friese -->Eraged<-- |
|
Ah kut!!!! Controleer ik die zooi nog zo grondig, nog steeds een tikfout. |
|
Nou ja, maar ff snel aangepast. |
|
quote: Als je zelf tijdje met de tekst bezig bent heb je het niet meer zo snel door nee. |
|
quote:begin van de week Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Submit anders opnieuw! Of moet ik de info over Macabre opzoeken Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ja hoor eens, ik neem toch aan dat werkt.. dus ik neem aan dat iemand het heeft weggehaald, ik heb het ondertussen naar Necro Bert gestuurd dus het zal nu via een omweg wel verschijnen.. hopelijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Inderdaad, ik heb vaak genoeg lozere berichten voorbij zien komen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Nha net nadat ZM weer terug weas, werkte er iets niet goed aan de newssubmit, waardoor er geen items uit die submit (na bewerking) weggegooid konden worden. Had iets met schrijfrechten daar te maken, dus dan denk ik dat als een bezoeker iets opslaat het dan niet goed weggeschreven wordt. Maar dat boeit verder niet, Robert zal het zsm online zetten. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
mss heb ik iets gemist, maar waar is filmtopic naartoe? Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Die staat hier. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2022318 SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
ik gebruik soms de smiles van ZM op andere forums, maar nu kan dat niet meer, is dat veranderd I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Je moet ook op dit forum blijven On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
kan helaas moeilijk over saab praten op dit forum I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: En dan plant je er een headbangsmile bij op het saab forum? Sorry weet gewoon het antwoord niet. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:ach jah... je raakt een beetje gewent aan die smiles hier I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Zal Paul leuk vinden dat extra bandbreedte verkeer. Gelukkig ging ZM al niet over de bandwith limit heen..... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:owja... en zo´n smile neem natuurlijk enorm veel bandbreedte in beslag I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Vanaf nu mogen alleen leden dat doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |